eli myynnissä volvo ja pian pitäis päästä eroon kun saatava tila-auto tilalle. soittamal saat tietää enemmän.
Hinta: 1000
Yhteystiedot: Anne Sarkkinen p.040-9450026
O: pakko päästä eroon!!
13
614
Vastaukset
- anne.s.
olin laittanut puhelinnumeroni väärin eli 044-9450026.-anne-
- Anne
Eli 800e lähtee volvo ensinmäiselle jota kiinostaa!! soittele -anne-
- anne_sarkkinen
auto on edelleen mein pihassa että odotan vielä puhelin soittoja autosta -anne-
- anne-sarkkinen
nyt 700e ja tarjota saa.-anne-
- anne-sarkkinen
Auto on vm-95 1,8 koneella ja katsatettu 4/11. mukaan tulee tuliterät talvirenkaat ja kesärenkaat,uus akku ja cd-soitin. -anne-
- anne-sarkkinen
NYT LÄHTEE VOLVO HALVALLA! ELI 650E!!!! SOITTELE LISÄÄ!!! -anne-
Minkä mallin Volvo tuo on?Ja missä päin Suomea?
- anne-sarkkinen
460 ja Kouvolassa. soittele ni saat tietää lisää.
- keijo 1
anne-sarkkinen kirjoitti:
Haluaisitko vaihtaa tavaraan .Minulla on kaikenlaista vanhaa kalustetta .Keijo
- anne-sarkkinen
keijo 1 kirjoitti:
Haluaisitko vaihtaa tavaraan .Minulla on kaikenlaista vanhaa kalustetta .Keijo
en! tarvin tila-auton tilalle ja pitää myydä vanha pois alta et on sit varaa ostaa. tavaraa on ihan täällä jo riittävästi.
anne-sarkkinen kirjoitti:
Laita muutama kuva sisältä ja päältä,harkitsen tarjousta...
[email protected]
- ANNE-SARKKINEN
400e!!!!!!!!!!! NYT VOLVO POIS PIHASTA ISOMMAN AUTO TIELTÄÄ POIS!!!!!
- jani laukkanen
Onko volvo vielä myymättä?paljonko sillä on ajettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293025- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61027- 58961
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38861Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774