Niin, mikä kuukauden päivä on kansaneläkkeen maksupäivä?
Vai onko se sama kuin työeläkkeen maksupäivä, joka on kuukauden ensimmäinen pankkipäivä? Tulevatko ne yhtenä summana vai kumpikin erikseen?
Kansaneläkeen maksupäivä?
8
274
Vastaukset
- ropo
Heip ! minulle tulee kansaneläke aina kuun 14 päivä..ja jos päivä sattuu lauantaille tai sunnuntaille tulee eläke perjantaina eli 13 päivä tulee tässäkuussa. kaippa se on kaikille näin..
- ropo
Vielä edelliseen että työeläke tulee kuun ensimäisenä pankkipäivänä, mut kansaneläke tulee kelan kautta ja mulla se tulee siis 14 päivä.
- Nälkä..
Kiitos vastauksesta!
- Näin se menee
Kansaneläkkeen maksupäivä määräytyy saajan sukunimen alkukirjaimen mukaan.
A-K maksupäivä 4.päivä
L-R maksupäivä 14. päivä
S-Ö maksupäivä 22. päivä
Jos pankit ovat kiinni maksupäivänä, eläke maksetaan edeltävänä pankkien aukiolopäivänä.- ropo
Heip !! jep tätä en tiennyt mutta itsekkin ajattelin että käytäntö voisi olla näin.. jep itse kuulun siis 14 päivän jaksolle !!
- iiih
ropo kirjoitti:
Heip !! jep tätä en tiennyt mutta itsekkin ajattelin että käytäntö voisi olla näin.. jep itse kuulun siis 14 päivän jaksolle !!
Kun vastaan kävelee punakoita setiä, siitä tiedämme, nyt oli rahapäivä.
- 242424
iiih kirjoitti:
Kun vastaan kävelee punakoita setiä, siitä tiedämme, nyt oli rahapäivä.
Osuit naulankantaan
- Työeläke
242424 kirjoitti:
Osuit naulankantaan
Se on jotenkin hullua ,kun nuo työeläkkeet ja kansanelke ja asumistuki tulee kaikki eri päivinä.Joku niistä maksetaa vasta 14 päivä,joku jopa 20pv.
Vuokra pitää kumminkin maksaa jo alkukuusta.
Jos on pieni eläke ,niin pitää "säästää"seuraavan kuun vuokraan,siitä edelliskuun tulosta.
Sulla on aina "vaje" tuloissa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760