Olen tulossa isoäidiksi..laskettu áika on tänään..kysyisin mitä ostaisin vauvalle..kun kaikkea jo on..epätietoinen mamma..
Vastaukset 4
- rilla-milla
No osta vaikka soittorasia nalle tai pupu ,, ja anna aikaasi , jos tarvitsevat apua. Itse olen käynyt alkuaikoina siivoamassa ja tekemässä ruokaa , jota ovat toivonneet ja viennyt leipomuksia , vain toivottuja .
Meillä toivoivat,että kutsuvat ensi käynnille ,kun jaksavat , siten kaikki on sujunut hyvin , eikä soittakaan saanut usein ..
Anna heille aikaa totuttautua uuteen ihmiseen : ) - yxmuzi
Osta sellainen ihana lampaantalja. Olen nähnyt mm. todella kainiita vaaleanharmaita, mutta niitä on moneen makuun. Sitä voi pitää aluksi vaunuissa patjan alla, ensi talvena pulkassa.
- 34
Antikoliikki tuttipullo oli mieluinen lahja meille, vaikka tuttipulloja olikin jo. Vaatteita kuluu aina ja paljon. Löytyykö kuola kaulureita? Toimii hyvin kun lapsi puklailee, ei tarvitse joka kerta vaihtaa paitaa tai bodya. Soittorasiat on kivoja. Joku torkkupeitto, sellainen ohuempi, joka menee pieneen tilaan ja on helppo ottaa mukaan ja heittää päälle jos on viileämpi.
- .
Jos ihan oikein tuumaat, ostat mitä vaan > se on nyt vanhemmille, lapsi ei ympäristöään vielä tajua.
Avaa pankki tili, jonka saa käyttöönsä vain lapsi itse kun on täysi ikäinen. Tilille voisit maksupalveluna siirrättää pienen summan kuukausittain kunhan ei yli 111 €/kk verotta saa lahjoittaa 3999€/ joka kolmas vuosi.
http://www.veronmaksajat.fi/fi-FI/omatveroasiat/lahjat/
Anna säännöllinen mummo-päivä 1-4 kertaa kuussa, jolloin pidät hoidossasi/vieraanasi lapsen lapsesi näin tutustutte ja pysyt ajantasalla hänen kehityksessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36472
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17419Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.92398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 43355
- 46353
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352