Yksi mokaa, kaikki kärsii

kljr23

Miten armeijassa voi siis "mokata"? Tai mikä on sellainen asia että käy noin että muut joutuvat sun puolesta kärsimään? Antakaa jotain konkreettisia esimerkkeijä!!

7

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluinhuone

Yksi taistelija meni kerran sandaalit jalassa tupakkapaikalle, josta koko komppanialle seurasi 2h rättisulkeiset. Mikään ei opettanut koko järjestelmän mielipuolisuutta yhtä tehokkaasti, että kiitos siitä.

Kollektiivisia rangaistuksia käyttivät mm. natsit aikanaan. Ja Suomen armeija siis vielä nykyäänkin.

• zzzzbabe

kai se idea on siinä, että jos vahdissa nukahtaa niin kaikki voi oikeassa sodassa .. kuolla tai haavoittua. Livesodassa yksi voi tyriä kaiken? No näin arvelee armeijaa käymätön nainen

• rankaisija

Entä jos menee oikeassa sodassa sandaalit jalassa tupakalle? Koko armeija voi puolestani painua vittuun, oikeassa sodassa antaisin komppanian koordinaatit viholliselle ja lähtisin sitten tupakalle.

• jäbä 28
        rankaisija kirjoitti:

Entä jos menee oikeassa sodassa sandaalit jalassa tupakalle? Koko armeija voi puolestani painua vittuun, oikeassa sodassa antaisin komppanian koordinaatit viholliselle ja lähtisin sitten tupakalle.

Juuri niin, kertoisin aivan kaiken yksiköstäni, sijainnista, koordinaateista, vahvuudesta, aseistuksesta sekä kuka yksikköä johtaa. KYLLÄ HERRA JUMALA :D

Ai niin vartionvaihtoajat tietenkin ja laittaisin nuuskan huuleen sekä viheltelisin.
        Mulla ei muuten ole edes perhettä ,jota puolustaa, olen ihan aito orpo.
        Suomen kohtalo ei näin ollen kauhean paljon kiinnosta.

• Anonyymi
        rankaisija kirjoitti:

Hirteen

• sotilas__

Johtajuudesta on kyse, eli sota voitetaan strategialla eli sota on kuin peli jossa nappuloita siirretään suhteessa vastustajan nappuloihin. Jos et voi luottaa siihen että sinun nappulat on oikeassa paikassa oikeaan aikaan häviät aina. Koska kukaan ei voi johtaa kaikkea 24/7 ylhäälä käsin aina ihan viimmeseen sotilaaseen asti niin ryhmän on osattava toimia myös itse ja itsenäisesti. Ryhmän teho = sen heikoin lenkki. Eli ryhmän on osattava tomia sen mukaisesti.

• puolustaja

Ensimmäinen puolustuksen perusprinsiippi on tuhota ne tyypit, jotka kuvittelevat että olet joku saatanan nappula niiden pelissä. Ja siis tarkoitan että tuhota armotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe