Miten armeijassa voi siis "mokata"? Tai mikä on sellainen asia että käy noin että muut joutuvat sun puolesta kärsimään? Antakaa jotain konkreettisia esimerkkeijä!!
Yksi mokaa, kaikki kärsii
7
601
Vastaukset
- hulluinhuone
Yksi taistelija meni kerran sandaalit jalassa tupakkapaikalle, josta koko komppanialle seurasi 2h rättisulkeiset. Mikään ei opettanut koko järjestelmän mielipuolisuutta yhtä tehokkaasti, että kiitos siitä.
Kollektiivisia rangaistuksia käyttivät mm. natsit aikanaan. Ja Suomen armeija siis vielä nykyäänkin. - zzzzbabe
kai se idea on siinä, että jos vahdissa nukahtaa niin kaikki voi oikeassa sodassa .. kuolla tai haavoittua. Livesodassa yksi voi tyriä kaiken? No näin arvelee armeijaa käymätön nainen
- rankaisija
Entä jos menee oikeassa sodassa sandaalit jalassa tupakalle? Koko armeija voi puolestani painua vittuun, oikeassa sodassa antaisin komppanian koordinaatit viholliselle ja lähtisin sitten tupakalle.
- jäbä 28
rankaisija kirjoitti:
Entä jos menee oikeassa sodassa sandaalit jalassa tupakalle? Koko armeija voi puolestani painua vittuun, oikeassa sodassa antaisin komppanian koordinaatit viholliselle ja lähtisin sitten tupakalle.
Juuri niin, kertoisin aivan kaiken yksiköstäni, sijainnista, koordinaateista, vahvuudesta, aseistuksesta sekä kuka yksikköä johtaa. KYLLÄ HERRA JUMALA :D
Ai niin vartionvaihtoajat tietenkin ja laittaisin nuuskan huuleen sekä viheltelisin.
Mulla ei muuten ole edes perhettä ,jota puolustaa, olen ihan aito orpo.
Suomen kohtalo ei näin ollen kauhean paljon kiinnosta. - Anonyymi
rankaisija kirjoitti:
Hirteen
- sotilas__
Johtajuudesta on kyse, eli sota voitetaan strategialla eli sota on kuin peli jossa nappuloita siirretään suhteessa vastustajan nappuloihin. Jos et voi luottaa siihen että sinun nappulat on oikeassa paikassa oikeaan aikaan häviät aina. Koska kukaan ei voi johtaa kaikkea 24/7 ylhäälä käsin aina ihan viimmeseen sotilaaseen asti niin ryhmän on osattava toimia myös itse ja itsenäisesti. Ryhmän teho = sen heikoin lenkki. Eli ryhmän on osattava tomia sen mukaisesti.
- puolustaja
Ensimmäinen puolustuksen perusprinsiippi on tuhota ne tyypit, jotka kuvittelevat että olet joku saatanan nappula niiden pelissä. Ja siis tarkoitan että tuhota armotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282222- 371619
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510