Hei vaan kaikki odottajat, sellaista kyselisin, että tietääkö kukaan minkä hintainen on esimerkiksi felicitas klinikalla tai terveystalossa tuo varhaisultra ?
Eka neuvola 23. pv jolloin tulee rv 7 , sinne samalle viikolle kovasti haluaisin varhaisultran. Kellään kokemuksia varhaisultrasta?
Varhaisultrasta
9
137
Vastaukset
- rywyaq
Täällä moni kyselee näistä samoista jutuista, eli varhaisutraan voi mennä rv 7 0 alkaen ja omavastuu osuudeksi jää ainakin terveystalolla, lääkäritalolla ja mehiläisessä 70-80e.
Itse kävin mehiläisessä varhaisultrassa rv7 0 (teki ultran ja sisätutkimuksen.)
Laskusta miinustettiin suoraan kela korvaus, joten itse maksoin koko hommasta toimistokuluineen 76e - minnitys
No varmasti kyselee samoista jutuista, mutta kiitos sulle kuitenkin vastauksesta. Tuo helpotti minua hurjasti, mukava tietää että saa alle 100 euron. Pitääkin käydä varaamassa aika itiksen mehiläiseen siis. (:
- kysy ensin
Hei, kannattaa etukäteen varmistaa, että ultrasta tosiaan saa KELA-korvauksen. Nykyään KELA ei myönnä korvausta vain siksi, että halutaan kurkistaa onko siellä ketään, vaan syynä pitää olla joko vuodot, kivut tms. vaikeudet, joiden ei katsota kuuluvan normaaliin raskauteen. Monet paikat kyllä tätä sääntöä kiertävät ja hakevat sen korvauksen puolestasi, vaikkei sinulla mitään varsinaista pakottavaa syytä ultralle olisikaan. Mutta siis vain vinkkinä, ettei tule yllätyksenä sitten maksaessa, ettei korvausta saakaan.
- rywyaq
No kyllä tuolla mehiläisessä ainakin korvaus tuli automaattisesti, itsekkin kävin vain kurkkaamassa onko siellä ketään ja kaikki ok, vaikka mitään edellä mainitsemiasi oireita ei mulla ollut!!
Samoin sain myös tuon kela korvaksen myös rv 19 samassa paikassa, ja ihan perus ultralla kävin vaan.- rywyaq
Mutta joo ei siitä mitään haittaakaan ole jos sen vielä kysäsee kun aikaa tilailee.
- kysy ensin
Niin. Kun nimenomaan kirjoitin, että monet paikat tuota sääntöä kiertävät, mutta joissakin paikoissa korvausta ei saa. EN kirjoittanut, että sitä ei saisi enää missään. Ihan varmuuden vuoksi se kannattaa aina erikseen kysyä
- Minnitys
Okei, kiitoksia. pitää muistaa kysäistä kun huomenna soittelen. (:
kova halu tietää, että kaikki ok masuasukilla, että on oikeessa paikassa jne. - pokihjgbfd
Mä kävin Jyväskylässä varhaisultrassa Mehiläsessä ja lasku oli 159 e erikoislääkärinpalkkio tutkimus!
- Tulle
Moi. Hinnat vaihtelee ihan tajuttomast lääkäristä riippuen. Eli he saavat itse määrätä vastaanottomaksunsa ja näköjään jopa varhaisultramaksun. Soitin eilen Mehiläiseen ja kyselin muutaman eri gynekologin hintoja, hinnat vaihtelivat 100 ja 200 euron välillä! Eli kannattaa kyllä seuloa lääkäreita, jos haluaa maksaa vähemmän. Varmaan koulutustaso jne. vaikuttaa maksuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994