Nyt on kyllä hirveä väsy päällä...ja ikävä on hemmetinmoinen. Tulisit joskus saman peiton alle,unikin varmasti tulisi paljon paremmin.
Oletko muuten aamu vai iltavirkku?
Morjensta vaan
11
136
Vastaukset
- aamutorkku :)
Olen illanvirkku ja aamuntorkku :) Tulisinhan jos pyytäisit :)
- eikä väärinpäin
Kyllä kait se joskus tulee viereesi.Kuka lie tuleekin,niin varmasti peittelee sinut suloisiin uniin.Olen oikeasti iltavirkku,mutta elämä pakottaa olemaan juuri toisinpäin.
- piriste
aamuorkku olisi kyllä jotain,
- jotain ihan muuta
ja varmasti ei tulisi uni, jos hänet saisin vällyihin.i
- Anonyymi
Sama nion on hirveö jsy päöllä eivoivalittas josikn eicse mitään
- Anonyymi
Mikään jenstanvirkku en ole. Taisi mennä tuonne paikkakuntiin enemmän.
- Anonyymi
Hitto kun saman peiton alta on hänellä jo kova kiire vaimonsa luokse. Ei koskaan viivy aamuun.
- Anonyymi
Haista paska! Lopeta se valehtelu ja miehen mustamaalaus!
- Anonyymi
Aamuvirkku.
Mä oon k8ht a jo päikyillä - Anonyymi
Sä tiedät mies kumpi olen ja tiedän kumpi sä olet
- Anonyymi
Minä olen aamulla parhaimmillani eli sitten kait aamunvirkku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774