Minut on tarkoitettu kulkemaan yksin. Niin se vaan on.
lonely
11
413
Vastaukset
- yks vanhasielu
Niinpä tuo on minunkin kohdalla. Ei ole ketään kohdalle tullut ja tuskin enää tuleekaan. Pakko se on jo uskoa, ett kohtaloon tuokin asia on ennalta laitettu. Joten yksinpä tallaan tämän lopunkin matkani tällä elämän kivikkoisella tiellä.
- Vannomatta
paras. Kuitenkin
- väärä elämä
Minut on taas tarkoitettu kulkemaan tietä jossa sydän ei ole mukana. Se haluaisi olla jossain muualla. Että näin täällä.
- sorry-sorry
Ehkä sun on tarkoitettu oppivan, että vastuu on sulla eikä voi vaan ajelehtia marttyyrina.
- Niin..
Niin se on minullakin. Mut ei haittaa.
Olen sit se sama joka on kirjoittanut tällä samalla nimimerkillä tuossa ketjussa joka alkaa et 'Hiljainen miete..'. Ja samalla myös lopullisesti poistuen täältä Mikä Mikä-maasta. Tämä paikka ei kiehdo minua. Tai totuushan on se et hyvin vähän olen tänne muutenkaan nykyään enää mitään kirjoitellut mut joskus olen palannut kirjoittelemaan jotain kun on epämääräinen tilanne.. Todeten aina kuitenikin saman, ei kannata.- Niin..
Unohtui..
Oli siis ainoa viesti tuo minulta tänne tänään ja muutenkin. Ei ole enää minulla asiaa tänne. Oikea elämä on se joka on tärkeä minulle. Siellä ne oikeat ystävätkin ovat. Ja jos ei ihastukselta vastakaikua saa niin ei voi mitään. Silloin täytyy vaan unohtaa.
Mut nyt menen.. Heippa.
- V. Kiiskinen
Minut on tarkoitettu hellittäväksi, rakastettavaksi ja kosketettavaksi, sekä rakastamaan, hellimään ja koskemaan.
- tunteva siili
Eiköhän meidät kaikki ole tarkoitettu rakastettaviksi ja tuntemaan rakkautta, hellyyttä ja koskemaan toista ihmistä vieressä ja antamaan rakkautta ja hellyyttä toiselle. Aina ei elämässä mene niin kuin olis toivonut ja halunnut. Mulle ei löytynyt ketään, jolle olisin noita tunteita voinut osoittaa. Se on jo pakko tässä iässä myöntää. Kahden ihmisen välistä rakkautta ei mun elämään Luoja ikinä suonut. Lemmikit ovat olleet ainoita, joille olen tunteitani voinut osoittaa, mutta enää ei ole lemmikkiäkään ja uutta en enää aio ottaa. Mun elämä vain meni näin ja mun pakko hyväksyä se etten kellekään ikinä kelvannut.
- t
Tiedä hänestä.
http://www.youtube.com/watch?v=LGw-Q3Qdads&ob=av2e- kumpaa tarkoitit
kumpaa tarkoitit miestä vai naista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060