Soittaa hänelle, joka soitti minulle viimekesänä ja kysyä että kuka sää oot, ookkonää se, jospa sää ootkin just se "pahvityttö" :o
Pitäiskö mun
11
200
Vastaukset
- En osaa asnoa
wtf?
- Etkö osaa ?
No, et ole sitten hän? mut nätti oli ... niissä farkuissa ;)
- En osaa asnoa
Etkö osaa ? kirjoitti:
No, et ole sitten hän? mut nätti oli ... niissä farkuissa ;)
Kuuleppas, tee se minkä aloituksessa sanoit haluavasi ehkä tehdä ja myös se mitä sydämesi sanoo haluavansa,siitä soittamisesta ei päätä muu kuin sinä itse. Tsemppiä täältä :)
- Kuulenhan minä
En osaa asnoa kirjoitti:
Kuuleppas, tee se minkä aloituksessa sanoit haluavasi ehkä tehdä ja myös se mitä sydämesi sanoo haluavansa,siitä soittamisesta ei päätä muu kuin sinä itse. Tsemppiä täältä :)
Jotenkin
- En osaa asnoa
Kuulenhan minä kirjoitti:
Jotenkin
Sama täällä myös. Kyllä, se olisi erittäin mukavaa jos niin olisi, että ottaisit yhteyttä....ei tämä oo enää ihmisten hommaa tämä suunnaton ikävöinti. Niin, selviäähän se sitten :)
- Niin selviää :)
En osaa asnoa kirjoitti:
Sama täällä myös. Kyllä, se olisi erittäin mukavaa jos niin olisi, että ottaisit yhteyttä....ei tämä oo enää ihmisten hommaa tämä suunnaton ikävöinti. Niin, selviäähän se sitten :)
Miettinyt siitä asti.... ja yrittänyt yhdistää häneen, jospa se olisi hän :) noooo.... nyt pitää mennä nukkumaan, hyvää yötä.
- ed
Niin selviää :) kirjoitti:
Miettinyt siitä asti.... ja yrittänyt yhdistää häneen, jospa se olisi hän :) noooo.... nyt pitää mennä nukkumaan, hyvää yötä.
Hyvää yötä, samoin tämä lähtee koisimaan :)
- yks pahvi,soita...
sittenhän se selviää onko hän "SE pahvityttö"?
- pähkäilee
Olis kiva tietää ett mitä tuo aloittaja tarkoitti tuolla pahvitytöllä. Onks tyttö ihan "pahvi" eli vähän niinku heihei vaan kerääks hän pahvia vai onks hän pahvista tehty...hmmmm *_*
- heh hah :D
Siinä sulle pähkinä purtavaksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713