Tavannut

se oikea

olen yhden oikean. Toivottavasti toinen on vielä jossain. Sen aika näyttää. :)

24

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

Toinen? Etkö saanut ensimmäistä oikeaa?

• ap

En se oli vasta treeniä, ehkä mulla vasta kolmas kerta toden sanoo.

• Da niel

noin kusipäinen tyyppi oli menetti oikeansa ja luulee että saa vielä toisen oikean. maksat kuule oikeen menettämisestä lopuniän mutta älä välitä tunteet haalenee. kuolinvuoteellas tajuut että se oli sulle kaikkein tärkein ja paskaa vaan kaadoit sen niskaan

• se vasen

Etkö sä ollut sille se oikea?

• ap

Emmä tiädä sen tietää vaan hän. Ihan tosissaan jotain sai tuntemaan, mut se oli ikävä kyl vasta harjoitus ihmissuhde saralla.

• mietinnän paikka

En usko kun yhteen oikeaan.Oikea voi osua kohdalle silloin kun olet jo suhteessa ja perustanut perheen.Yleensä näin käykin mutta mitäs sitten neuvoksi

• luulen...

ei sitä oikeaa olekaan..on vain vähiten väärä

• ap

Se voi olla totta, mutta ehkä niitä oikeita saattaa olla muutama. Uskon näin! Samallaisia tunteita ei kyllä kukaan muu ole saanut aikaa vielä ja ohan siitä jo aikaa. Totuudessa mä tääl vie itken 10v päästä samasta asiasta. Toivottavasti en. :)

• nakkisilmä
        ap kirjoitti:

Se voi olla totta, mutta ehkä niitä oikeita saattaa olla muutama. Uskon näin! Samallaisia tunteita ei kyllä kukaan muu ole saanut aikaa vielä ja ohan siitä jo aikaa. Totuudessa mä tääl vie itken 10v päästä samasta asiasta. Toivottavasti en. :)

Osoittautuiko oikeaksi vain tunteena vai oletteko olleet suhteessa?

Mistä yleensä tietää, että juuri hän on Se Oikea?

• ap
        nakkisilmä kirjoitti:

Osoittautuiko oikeaksi vain tunteena vai oletteko olleet suhteessa?

Mistä yleensä tietää, että juuri hän on Se Oikea?

Tunnen sen. mulla on 5,5 aistia :D

• lykkyjä teille

Onnea teille, jotka olette sen oikean löytäneet ja myös teille, jotka jaksatte uskoa sen oikean olemassa oloon. Näin ruman kuin mä, ei kannata odotella tai etsiä ketään, sillä eihän kukaan rumaa huoli, kun maailma on pullollaan kauniita ihmisiä ;)

• muistinko oikein

oliko se niin että melkein joka toinen avioliitto päätyy eroon...

• et ole törmännyt

Ei se oikea ole mikään harjoittelukappale. Jos noin ajattelet se oikea on vielä edessä päin.

• ap

oli se.

• hipaisu*
        ap kirjoitti:

oli se.

Jos olikin, toivottavasti oppi ei mennyt hukkaan.

• en ole ap
        hipaisu* kirjoitti:

Jos olikin, toivottavasti oppi ei mennyt hukkaan.

Huomenta, olit varmaan se oikea. Mikä on mielestäsi mainitsemasi "oppi"?

• hipaisu*
        en ole ap kirjoitti:

Huomenta, olit varmaan se oikea. Mikä on mielestäsi mainitsemasi "oppi"?

Tuskinpa sentään. Ensimmäinen oikea ei jäänyt pysyväksi, oli varmaankin joitakin asioita jotka eivät toimineet. Jospa sen seuraavan oikean kanssa sitten osaa toimia paremmin. Samoja virheitä ei huvittaisi tehdä kovin monta kertaa.

• ap

Ei menny se on varma. Se sopi juuri hyväksi opettajaksi siihen.

• up.

Naiset on osannut lehtää aikanaan luudalllakin, Blögullaan eli kyöpelinvuorelle noitakokouksiin.

• aivan sama

Lennä sä hevon v.ittuun. Luudalla tai ilman.

• ap
        aivan sama kirjoitti:

Lennä sä hevon v.ittuun. Luudalla tai ilman.

suksi sää suolle sonta kasa!

• ja niin poispäin

Mää en ala ennää kettään...

• Sillä lailla

Antaa tulla mitä vaan ei mikään uhkaa on sydän paikallaan...

• oikea elämä

Tapasin oikean. Olen niin varma. Mokasin. Hän löysi uuden. Oikea? Jos niin, niin onnea. Voisinko löytää taas oikean ja käyttäytyä oikein. Muutakaan ei voi toivoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      117
      8063
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      135
      5353
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3641
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      124
      3574
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2604
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe