Tämmöselle keski-ikäselle rouvalle miten minä saan ostetut pelit ladattua uudestaan playstationstoresta. Siis miun lasten ps3 hajos ja olen ostanut playstationstoresta pelejä ja miulle kerrottiin että saisin storesta ostetut pelit ladattua uudestaan ilmatteeks uudelle koneelle. Pulmana on vaan se etten ymmärrä mistä ne löytyy. Ja kyllä olen kirjautunut storeen samoilla vanhoilla tunnuksilla mitkä miulla on aina ollunna.Joku kylläkin väitti että pitää olla joku ps tili jotta saisin vanhat storesta ostetut pelit takasi. Eihän se muuten vaan ku en halua ostaa niitä uudelleen ja pikkase miuta tympäsee ku oon ne kerran ostanu eikä mistään löydy vaikka mukamas pitäs löytyy. Mihinköhän sitä yhteyttä ottas jotta ne takas sais.
Kertokaas te nuoremmat ja viisaammat..
8
258
Vastaukset
Mä en ole tota uusinta pleikkaria koskaan käyttänyt, mutta luultavasti sinne PS storeen mennään sillä pleikkarilla ja sitten kun on kirjauduttu tunnuksilla, jolle ne pelit on ostettu, niin ne saa sitä kautta ladattua suoraan konsolille.
(Microsoft Marketplacessa, eli XBOXilla mennään kauppaan ja jos on kirjauduttu tunnuksilla sisään, niin valitaan peli aivan kuin oltaisiin ostamassa sitä, mutta osta napin tilalla on lataa nappi, josta saa sitten ladattua kys. pelin) Ja ainahan voi tukeen kirjottaa spostia ja ostotilaisuudessa on varmaan saatu sähköinen kuitti s-postiin tai jos ei ole niin luottokortin numerolla mikrotuki pystyy selvittämään asiat. Joku usein kysytyt kysymykset osio tai help osio on siellä sivulla jossain.- erkkimerkki321311313
Höh .... Ei ei ei sitä plus tiliä tartte että sais vanhat pelit takas LOL ,. Höh! HMM on siellä sellanen juttu että saa ladattua kaiken mitä on ikinä ostanut tai ladannut ps storesta buahahaha
- Apuja?
Juu, ei tartte ostaa PS . Meet vaan storeen ja siellä oikeessa yläkulmassa on muistaakseni 4 eri kohtaa: redeem code, downloads,search ja joku viel vissiin. Niit painat vaan sieltä oikeesta yläkulmasta semmosta kohtaa mis lukee jotain downloads tai vastaavaa ja sieltä tulee näkyyn kaikki mitä oot ladannu storesta ja voit ladata ne sieltä uudestaan ilmaiseksi.
- sesamarouva
Vaan ku en löytäny mittään sieltä downloads listalta ei yhtikäs mittään tyhjää oli. Ja edelleen olen niillä samoilla vanhoilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla kirjautunu sinne. Nyt miuta kyl ottaa kovasti pattiin. Pitänee jostain ruveta soittelee apua paikan päälle kattomaan onko ne siellä storessa downloads listalla ku miun silmät ei niitä nää. KIITOS KAIKILLE ASIALLISISTA VASTAUKSISTA,VALITETTAVAA ETTEI NIISTÄ OLLU APUA
sesamarouva kirjoitti:
Vaan ku en löytäny mittään sieltä downloads listalta ei yhtikäs mittään tyhjää oli. Ja edelleen olen niillä samoilla vanhoilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla kirjautunu sinne. Nyt miuta kyl ottaa kovasti pattiin. Pitänee jostain ruveta soittelee apua paikan päälle kattomaan onko ne siellä storessa downloads listalla ku miun silmät ei niitä nää. KIITOS KAIKILLE ASIALLISISTA VASTAUKSISTA,VALITETTAVAA ETTEI NIISTÄ OLLU APUA
Lähdin hakemaan itse samassa tilanteessa netissä apuja! jouduin koko pleikan tyhjentämään ja olen ostanut storesta pelin pojilleni ja nyt en saa sitä ladattua mistään takaisin. Sama Pleikka tili on käytössä edelleenkin!
Minulla ei myöskään ladatulla listalla näy mitään...... :( hhmm ihme juttu! pelin maksanut ja nyt se sitten on hävinnyt ja joutuu ostamaan uuden pelin!
Eihän se näin voi mennä????
Oletko saanut itse palautettua pelit ja millä keinoilla? Jos keksit keinon niin kerrotko jospa se toimisi minullakin :) kiitos jo näin etukäteen.
tuskastelen täällä ja lapset kiukkuu asian suhteen.- Pellimies.
sanianii kirjoitti:
Lähdin hakemaan itse samassa tilanteessa netissä apuja! jouduin koko pleikan tyhjentämään ja olen ostanut storesta pelin pojilleni ja nyt en saa sitä ladattua mistään takaisin. Sama Pleikka tili on käytössä edelleenkin!
Minulla ei myöskään ladatulla listalla näy mitään...... :( hhmm ihme juttu! pelin maksanut ja nyt se sitten on hävinnyt ja joutuu ostamaan uuden pelin!
Oletko saanut itse palautettua pelit ja millä keinoilla? Jos keksit keinon niin kerrotko jospa se toimisi minullakin :) kiitos jo näin etukäteen.
tuskastelen täällä ja lapset kiukkuu asian suhteen.Onnistuu myös kaupasta tilistäsi lataushistoriastamtai kuten nimimerkki PS3-tukinsanoi.
- Pellimies.
sanianii kirjoitti:
tuskastelen täällä ja lapset kiukkuu asian suhteen.Kolmaskin keino on,jos jostakin kumman syystä et löydä jo ostamiasi ohjelmia niin lähetä Ps3 tukeen sähköpostia, ihan Suomenkielellä homma hoituu.
http://fi.playstation.com/contact-us/
- PS3-tuki
Ensiksi käyttäjätietojen hallinta, sit seuraavaksi transaction management ja sit download list, ja ei muuta kun lataamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83383354Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2092943Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy612460Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771520Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181339Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään561324Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14945- 60943
- 89895
- 20834