hätiköity päätös, kun jätettiin tutustuminen kesken, nainen? Sitä olen nyt miettinyt jo monta kuukautta...
Tehtiinköhän me
42
1215
Vastaukset
- s....
sinä siis jätit en minä!
- :((/&9
sinähä! Ei näkynyt enään mailla eikö halmeilla.
- aivan liian
Totta, täytyy myöntää. Oltaisiinko valmiit jatkamaan...?!
- maybe....
aivan liian kirjoitti:
Totta, täytyy myöntää. Oltaisiinko valmiit jatkamaan...?!
sulla on varmaan naisen yhteystiedot,ota yhteyttä ja kysy:)
- aivan liian
maybe.... kirjoitti:
sulla on varmaan naisen yhteystiedot,ota yhteyttä ja kysy:)
Puhelinnumeron kylläkin jo olen poistanut, mutta sp-osoite olisi...
- vähän tuntuu siltä
Tai teitkö sinä liian hätiköidyn päätöksen?
- aivan liian
Sitä tässä mietinkin!
- tuhkasta taivas
Jos multa kysyt, niin kyllä teit liian hätiköidyn päätöksen. Selvästikin, koska vieläkin asiaa mietit!
- aivan liian
Niin, keräänkin nyt rohkeutta ottaakseni yhteyttä uudelleen...
- Taidettiin
tehdä juu. Mutta eihän sille kai mitään voi? Itse en ainakaan enää pysty tekemään aloitetta entiseen palaamiseksi. Mulla tulee edelleen päivittäin sellainen tunne, että tahtoisin kertoa sulle jonkun asian tai tapahtuman. Usein ihan mitättömiä ja arkisia juttuja, mutta niistä kertominen sulle tuntuisi mukavalta ja joskus jopa tärkeältä. Näin se pieni pää temppuilee...
- samoin täällä
Täsmälleen samalta tuntuu. Jotain näen jossain ja ajattelen vaistomaisesti mielessäni, että mitähän se ajattelee, kun kerron tuosta. Sitten tajuan saman tien, etten siitä hänelle voikaan kertoa, kun ei olla yhteyksissä.
- aivan liian
Minusta tuntuu kyllä myös hyvinkin samalta. Toisen pitäisi sitten uskaltaa!
- sama...
tunne on mullakin,ehkäpä se osittain johtuu yksinäisyydestä ja varmaan jostain ystävyydentunteesta.uskaltaiskohan ottaa edes fb.kaveriksi?...nyt iski arkuus.mutta päivittäin tulee mietittyä,mitä sulle kuuluu.paljon olis aina kerrottavaa päivän tapahtumista,mitä töissä sattunut,mitä sano katsastusmies autosta...no murheen kantaa yksikin,mutta iloon tarvitaan kaksi :) kuinkahan arka olenkaan kesään mennessä?
- surullista
samoin täällä kirjoitti:
Täsmälleen samalta tuntuu. Jotain näen jossain ja ajattelen vaistomaisesti mielessäni, että mitähän se ajattelee, kun kerron tuosta. Sitten tajuan saman tien, etten siitä hänelle voikaan kertoa, kun ei olla yhteyksissä.
miettiä tuommoisia yksin
- ...
samaa mietin...pitäisköhän asiaa pohtia uudelleen? ei se puhelin katseen voimalla piippaa...
- aivan liian
Minusta ainakin pitäisi vähintäänkin yhdessä pohtia asiaa. Itse en voi soittaa, koska olen poistanut numeron.
- samat aatokset (n)
aivan liian kirjoitti:
Minusta ainakin pitäisi vähintäänkin yhdessä pohtia asiaa. Itse en voi soittaa, koska olen poistanut numeron.
Etkö saa tämän naisen numeroa numerotiedustelusta...?
Laita nyt sitten ihmeessä s-posti jos sulla se on.
Eihän se mitään ota jos ei annakaan. - aivan liian
samat aatokset (n) kirjoitti:
Etkö saa tämän naisen numeroa numerotiedustelusta...?
Laita nyt sitten ihmeessä s-posti jos sulla se on.
Eihän se mitään ota jos ei annakaan.Taidanpa tässä joku päivä lähettää sähköpostia hänelle, kiinnostaisi kyllä nyt jatkaa, kun ei meillä ollut oikein syytä silloin lopettaakaan.
- samat aatokset (n)
aivan liian kirjoitti:
Taidanpa tässä joku päivä lähettää sähköpostia hänelle, kiinnostaisi kyllä nyt jatkaa, kun ei meillä ollut oikein syytä silloin lopettaakaan.
No olitko se sinä kun lopetit yhteydenpidon ja kerroitko jotakin syytä vai vain jäit hiljaisuuteen...? Millä kirjaimella alkaa nimesi ja millä ajattelemasi naisen...?
- normielämää
No olitko se sinä kun lopetit yhteydenpidon ja kerroitko jotakin syytä vai vain jäit hiljaisuuteen...? Millä kirjaimella alkaa nimesi ja millä ajattelemasi naisen...?
Toisella ei ollut kiinnostusta, niin mitäpä sitä yhteyttäkään pitämään.
- samat aatokset (n)
normielämää kirjoitti:
Toisella ei ollut kiinnostusta, niin mitäpä sitä yhteyttäkään pitämään.
Onpas omituinen kommentti... ;-)
Kaipa aloittajaa kuitenkin edelleen jollain lailla kiinnostaa, kun kerran tuon aloituksen laittoikin...
Siksi häneltä kyselin huvikseni lisätietoja... - aivan liian
Tehtiin yhdessä päätös lopettamisesta, mutta minun aloitteesta. Hän olisi kyllä halunnut jatkaa tietyin edellytyksin... En kyllä ole pystynyt häntä unohtamaan, hyvin usein mietin meitä ja häntä...
- samat aatokset (n)
aivan liian kirjoitti:
Tehtiin yhdessä päätös lopettamisesta, mutta minun aloitteesta. Hän olisi kyllä halunnut jatkaa tietyin edellytyksin... En kyllä ole pystynyt häntä unohtamaan, hyvin usein mietin meitä ja häntä...
Ai jaa, tuo kuulostaakin jo sitten vieraalle. Minun "tapaukseni" ihan erilainen.
Mutta hyvää jatkoa ja lähetä nyt se s-posti ajattelemallesi naiselle. - aivan liian
Ai jaa, tuo kuulostaakin jo sitten vieraalle. Minun "tapaukseni" ihan erilainen.
Mutta hyvää jatkoa ja lähetä nyt se s-posti ajattelemallesi naiselle.Hyvää jatkoa sinullekin,. Ainakin vakavasti harkitsen viestin lähettämistä hänelle.
- m->n
Mieti pari päivää asiaa ja laita minulle viestiä. Numeroni sinulla saattaa vielä olla tallessa. Sähköpostiosoitteeni sinulla on ainakin tiedossa.
- M-n
Ja nimeni alkaa Aalla eli Ari
- A-nainennum5
M-n kirjoitti:
Ja nimeni alkaa Aalla eli Ari
MUTTA SINULLAHAN ON VAIMO, OLLUT JO MELKEIN 30 VUOTTA?! OLETKO SAMA ARI???
- Tai halua
Sitähän sää mietit loppuelämäs, jos et osaa asialle muuta tehrä.
- aivan totta
Teit. Nimittäin muhun ei kannata jättää tutustumatta missään nimessä ;))
- aivan liian
Kenelläs noin vahva itsetunto on, millaista katetta löytyy sanoillesi? Millainen nainen olet?
- aivan totta
aivan liian kirjoitti:
Kenelläs noin vahva itsetunto on, millaista katetta löytyy sanoillesi? Millainen nainen olet?
No sehän oli vain rohkaistamista että ottaisit sun kaipauksesi kohteeseen sitä yhteyttä. Millanen mä olen, niin siihen saa vastauksen vain tutustumalla :)
- aivan liian
aivan totta kirjoitti:
No sehän oli vain rohkaistamista että ottaisit sun kaipauksesi kohteeseen sitä yhteyttä. Millanen mä olen, niin siihen saa vastauksen vain tutustumalla :)
Hyvä että rohkaiset, mutta olisikohan siitä enemmän hyötyä, jos tekisit niin irl? Että sokea kukko varmasti löytäisi kultajyvän...;)!
- aivan totta
aivan liian kirjoitti:
Hyvä että rohkaiset, mutta olisikohan siitä enemmän hyötyä, jos tekisit niin irl? Että sokea kukko varmasti löytäisi kultajyvän...;)!
Varmastikin mutta se vaan on niin kovin vaikeaa, koska olen niin ujon sottinen tapaus ja olen jo aika paljon siihen nähden jotain yrittänytkin.
- aivan liian
aivan totta kirjoitti:
Varmastikin mutta se vaan on niin kovin vaikeaa, koska olen niin ujon sottinen tapaus ja olen jo aika paljon siihen nähden jotain yrittänytkin.
Voi sinua ujoa, sellainen olen itsekin, ainakin naisten kanssa. Muuten en nyt niinkään. Yritä nyt vähän vielä lisää rohkaistua, niin ehkä se sitten riittää!
- minä
olisin halunnut tutustua Juha-nimiseen mieheen paremmin
- kuinsodassa
Meita on varmasti monta, jotka olisivat halunneet tutustua johonkuhun paremmin, mutta aitauksesta kasin on vaikea pitaa yhteytta, siis jos on piiritystila.
- aivan liian
Totta. Joillakin on ylipääsemättömiä esteitä, mutta ellei niitä esteitä edes ole, niin?
- viestiä odottelen
Täältä löytyy kohtalotovereita... Viesti olis varmaan kiva saada =)
- heh.
niin olisi.
- ex pomo ;)
aivan liian -et sit oo laittanut viestiä...
- aivan liian
En. Mutta laitapa sinä minulle viestiä!
- .seven.
....sivusta..
en
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241