Mistä mä saan uuden!? Opelilla varaosa maksaa 130€! Pienestä peilistä!
Vastaukset 5
- vai oli´ko se matsda
Taas näitä Trolleja, mulla momentinmuuntimen sokka pokki hondassa, mistä uusi? veholla maksaa maltaita... jos vaikka kertoisit autosi tiedot: kori/vuosimalli esim astra g hb vm. 2001 niin olisi hiukka helpompi ainakin yrittää auttaa.. kato kuukkelista sieltä löytyy kaikki mahdollinen ja mahdoton.
- 1.9 cdti
Tippuiko sulta koko peili vai pelkkä lasi?
Ainakin G-Astraan ja Merivaan saa pelkän lasin ja se ei kyllä noin paljon maksa.
Tuskin maksaa edes 40 euroa. - betonitolppa
Pelkkä Astra G spiegel saksasta maksaa alle 10 euro pk. HM:sta 10-15 euroa.
- HÄJYT
Autossahan ei peilit kestä.
- määmy
A: Romuttamolta
B: Varaosaliikkeestä, mikäli erilainen kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8600- 38560
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448