Suuri läjä uusia, myyntiintulleita asuntoja on kadonnut täysin ilmoituspalveluista. Ilmeisesti rakentaja tajusi alueen kohtalon olevan totaalinen slummiintuminen alkavan superlaman myötä ja päätti heittää nopeasti kaikki talot vuokrataloiksi nollakysynnän vuoksi ? Tämähän ei ole mitään uutta kyseisellä kupla-alueella:
http://omakaupunki.hs.fi/helsinki/uutiset/aurinkolahteen_tehdaan_laiskasti_uusia_kamppia/
Mihin katosi Aurinkolahden uudiskohteet ?
5
118
Vastaukset
- selitys
Menivät kaupaksi ja hävisivät ilmoituspalveluista.
- Outoa käytöstä
Mitähän Rane-hilda nyt taas valehtelee? valheellisista viesteistä saa porttikiellon, mutta kun sinulla sairaita aurinkolahti fantasia pitää näitä postitella koko ajan.Laita lasit päällesi ja katso siellähän mm etuovella ovat lemminkäisen, Ncc:N ja YIt:n ko. uudiskohteet.
Omituista kun yksi sama tyyppi laittaa koko ajan näitä valheellsia viestejä ja vastailee itselleen. - lomasoi
Vuokraovessa 3-sivua luurankolahtea.
Ei mene kaupaksi- Vuokralahti ?
Siellähän ne:) Hahhhahaha..varmaan iloinen yllätys alueen asuntovarakkaille.
- Tosi kyllästynyt.
Etkö rane-hilda tajua, että itse omalla käytökselläsi tuot esiin mielenvikaisuutesi. Jo 4. kerran laitoit saman valheellisen viestin uudestaan, kun se poistettiin. Kukaan järkevä ihminen ei tee noin. Jokainen tajuaa, että viesti on asiaton, jos se poistetaan.
Jokainen palstaa seuraava voi tehdä tästä omat johtopäätöksensä kirjoittajan suhteen. Saa myös vastauksen siihen, kun tuo sama hilda-rane on lähes 10 vuotta samoja asioita hokenut täällä päivästä toiseen ja vastannut itse itselleen, että jotain on miehellä päässä pahasti vialla. Eikä itse ilmeisesti ymmärrä omaa sairauttaan. Ikävää vain, että muut joutuvat kestämään tuollaista häirikköä. Sitten hän moittii muita metrossa ym. häiriköinnistä, kun itse mellastaa täällä mielipuolen lailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820