Laitoin eilen XP:n ens kertaa nettiin ja se päivitti ihtensä sp2:een. Seuraavaks tulee varmaan sp3, mutta voiko noita päivityksiä ohjata toiselle levylle, kun loppuu kohta tila(käytetty 6gb, vapaana 4gb) kesken?
Onko heittää jotain fiksua linkkiä, mistä näkis professionalin karsimiseen vinkkejä? Siis ihan vaan tilan saamiseks.
Saatanan sutjakkaasti kyllä toimii vanha ja neitseellinen p3 kone.
Selaimena ie6 :) muistia vajaa 400 ja kellot 400 :D
mistä näitä tehoja oikein tulee
7
78
Vastaukset
- Juokkona piimää
Kloonaa se koko kiakara isommalle kovolle
http://www.miray.de/products/sat.hdclone.html
Tohon sutjakkuuteen ei usko vanha erkkikään.- omankylänmiehii
Minä loonaa mitään, vaan alkuperästä levyä käytetään. Eikä tää sitäpaitti oo uskonasia alkuunkaan...
Selkeesti nyt kone hidastu selaillessa kun asensin ie7:n.
Pärkkeleen pärkkele sentään. - tööt..
omankylänmiehii kirjoitti:
Minä loonaa mitään, vaan alkuperästä levyä käytetään. Eikä tää sitäpaitti oo uskonasia alkuunkaan...
Pärkkeleen pärkkele sentään.No olisihan se windowsmaisesti pian hidastunut ilman IE7:n asnnustakin.
- raksilainen
tööt.. kirjoitti:
No olisihan se windowsmaisesti pian hidastunut ilman IE7:n asnnustakin.
Totennäkösesti...
- Erkki
omankylänmiehii kirjoitti:
Pärkkeleen pärkkele sentään.Nyt on Erkki vihainen!
- mikäsuavaivaa
Erkki kirjoitti:
Nyt on Erkki vihainen!
Haista sinä Eki pitkä pasκa...
- Erkki
mikäsuavaivaa kirjoitti:
Haista sinä Eki pitkä pasκa...
Kauppias on hyvä ja käärii pakettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780