Minun "seuranani" ovat lintuset

tyttö ja linnut

Kiva katsella niitä kun hyppelevät tuossa ikkunan edessä. Ostin eilen maapähkinöitä ja niistä ne erityisesti tykkää.
Tähän mennessä syömässä on käyny pelkästään talitinttejä, muutkin ois tervetulleita.
Onkos muilla lintusia tai muita metsän eläimiä seurana?
Tänään oli lehdessä ilveksistä. Semmoinen ois joskus kiva nähdä, kun niitä on kai nyt aika paljon.

7

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen mies 44

Joo, yksi täytetty korppi täältä kyllä löytyy.

Ja eläviä variksia ulkosalla. Variksista ja niiden raakkumisesta pidän. En tosin ruoki niitä mutta hyvin näyttävät pärjäävän omine nokkineenkin.

Ilveksen jos haluaisi nähdä täytettynä tai elävänä pitäisi mennä museoon tai eläintarhaan, ei niitä täällä Helsingissä ihan kadulla vastaan tule.

• 8

Meillä pojan kaverin kolli asettunut pihapiiriin asumaan, sellainen ruma ja takkuinen. Ilmoittaa äänekkäästi kun sapuu ja on lähtemässä pois. Joskus kun sille päälle sattuu antaa rapsuttaa mutta yleensä ei.

• Ei ole linnuista

seuraa, kun asuu täällä pääkaupungissa :(
      Kesämökillä niitä olisi, saa nähdä, jos menee talvilomalla
      käymään sielläpäin :)

• AnnaK

Meillä käy tuossa takapihalla robotit paimentamassa sieniä.
      Kovin on purppuraa, mutta usko Jeesukseen auttaa.

• Hömötintti, talitintti, sinitintti ja töyhtötintti. Harakka ja Närhi syö talipallot. Ilveksestä ei havintoja, jäljet tosin oletan tunnistaneeni viime talvena.

• Et tainnut

tykätä vastauksesta siihen "mitä katsot tv:stä" ketjuun, kun poistatit sen :D

• tyttö ja linnut

Tämä viesti ei varmaankaan ollut minulle (?), koska en oo ikinä poistattanut kenenkään viestiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen