Kiva katsella niitä kun hyppelevät tuossa ikkunan edessä. Ostin eilen maapähkinöitä ja niistä ne erityisesti tykkää.
Tähän mennessä syömässä on käyny pelkästään talitinttejä, muutkin ois tervetulleita.
Onkos muilla lintusia tai muita metsän eläimiä seurana?
Tänään oli lehdessä ilveksistä. Semmoinen ois joskus kiva nähdä, kun niitä on kai nyt aika paljon.
Minun "seuranani" ovat lintuset
7
169
Vastaukset
- Toinen mies 44
Joo, yksi täytetty korppi täältä kyllä löytyy.
Ja eläviä variksia ulkosalla. Variksista ja niiden raakkumisesta pidän. En tosin ruoki niitä mutta hyvin näyttävät pärjäävän omine nokkineenkin.
Ilveksen jos haluaisi nähdä täytettynä tai elävänä pitäisi mennä museoon tai eläintarhaan, ei niitä täällä Helsingissä ihan kadulla vastaan tule. - 8
Meillä pojan kaverin kolli asettunut pihapiiriin asumaan, sellainen ruma ja takkuinen. Ilmoittaa äänekkäästi kun sapuu ja on lähtemässä pois. Joskus kun sille päälle sattuu antaa rapsuttaa mutta yleensä ei.
- Ei ole linnuista
seuraa, kun asuu täällä pääkaupungissa :(
Kesämökillä niitä olisi, saa nähdä, jos menee talvilomalla
käymään sielläpäin :) - AnnaK
Meillä käy tuossa takapihalla robotit paimentamassa sieniä.
Kovin on purppuraa, mutta usko Jeesukseen auttaa. Hömötintti, talitintti, sinitintti ja töyhtötintti. Harakka ja Närhi syö talipallot. Ilveksestä ei havintoja, jäljet tosin oletan tunnistaneeni viime talvena.
- Et tainnut
tykätä vastauksesta siihen "mitä katsot tv:stä" ketjuun, kun poistatit sen :D
- tyttö ja linnut
Tämä viesti ei varmaankaan ollut minulle (?), koska en oo ikinä poistattanut kenenkään viestiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733714Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351236
- 1111129
- 1101093
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896