Kiva katsella niitä kun hyppelevät tuossa ikkunan edessä. Ostin eilen maapähkinöitä ja niistä ne erityisesti tykkää.
Tähän mennessä syömässä on käyny pelkästään talitinttejä, muutkin ois tervetulleita.
Onkos muilla lintusia tai muita metsän eläimiä seurana?
Tänään oli lehdessä ilveksistä. Semmoinen ois joskus kiva nähdä, kun niitä on kai nyt aika paljon.
Minun "seuranani" ovat lintuset
7
174
Vastaukset
- Toinen mies 44
Joo, yksi täytetty korppi täältä kyllä löytyy.
Ja eläviä variksia ulkosalla. Variksista ja niiden raakkumisesta pidän. En tosin ruoki niitä mutta hyvin näyttävät pärjäävän omine nokkineenkin.
Ilveksen jos haluaisi nähdä täytettynä tai elävänä pitäisi mennä museoon tai eläintarhaan, ei niitä täällä Helsingissä ihan kadulla vastaan tule. - 8
Meillä pojan kaverin kolli asettunut pihapiiriin asumaan, sellainen ruma ja takkuinen. Ilmoittaa äänekkäästi kun sapuu ja on lähtemässä pois. Joskus kun sille päälle sattuu antaa rapsuttaa mutta yleensä ei.
- Ei ole linnuista
seuraa, kun asuu täällä pääkaupungissa :(
Kesämökillä niitä olisi, saa nähdä, jos menee talvilomalla
käymään sielläpäin :) - AnnaK
Meillä käy tuossa takapihalla robotit paimentamassa sieniä.
Kovin on purppuraa, mutta usko Jeesukseen auttaa. Hömötintti, talitintti, sinitintti ja töyhtötintti. Harakka ja Närhi syö talipallot. Ilveksestä ei havintoja, jäljet tosin oletan tunnistaneeni viime talvena.
- Et tainnut
tykätä vastauksesta siihen "mitä katsot tv:stä" ketjuun, kun poistatit sen :D
- tyttö ja linnut
Tämä viesti ei varmaankaan ollut minulle (?), koska en oo ikinä poistattanut kenenkään viestiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159