Voisitteko ufoharrastajat kertoa pääpiirteittäin, tai tarkemminkin, mitä ufoista tiedetään?
Siis: keitä ja minkälaisia ne ovat? Mistä niiden oletetaan tulleen, mitä he täällä maan päällä tekevät ja puuhailevat, sekä yleensäkin kaikkea, mikä nyt liittyy niihin?
Kertokaa ufoista
17
163
Vastaukset
- mitä muuta haluat
Niistä ei tiedetä juurikaan mitään noin yleisellä tasolla.
Väittävät että niitä olisi yhdysvaltain hallituksella mutta selviä todisteita ei ole, vain huhupuheita.Kuulemma keräävät kattavaa DNA-kantaa
maapallon väestöstä ja tässä hankkeessa on mukana monia eri rotuja. Pääkoordinaattoreina Greyt ja ns. Nordic-rotu, tekevät yhteistyötä ja operaatio alkaa olla loppusuoralla. Tarkoitusta voi vain arvailla.
Pitävät maapallon väestöä lähes muurahaisten tasolla älyllisesti,
siksi laajempi ja yleinen kontakti on poissuljettu. Myös ihmisten väkivaltainen ja sotainen luonne estää kontaktin syntymisen.
Ihmisiä on joutunut mielisairaaloihin ja itsemurhiin kontaktien yhteydessä.- asiasta kiinnostunut
Elikkä eläinkokeita harrastava ihmiskunta saa tässä nenilleen.
Mitä itse teemme vähimmille veljillemme, saamme sen omalle kohdallemme.
Tällaisen tietous pitäisi pistää viisastelevat tiedemiehet nöyriksi, mutta milläpä ylpeä nöyrtyisi. Jumalakin pitäsi heille ensin näyttää, silti eivät uskoisi.
Eräs ufotutkija väitti minulle kauan sitten, että kuun pimeällä puolella olisi väkeä.
Näin äkkiseltään ajatus voi hymyilyttää, mutta mikäli lähdetään oletuksesta, että nämä olennot ovat totta, niin mikseivät piileskelisi myöskin siellä? - kuoppamäki
Kerro yksikin tapaus, jossa henkilö olisi joutunut mielisairaalaan tai tehnyt itsemurhan kun on ollut kontaktissa. Ei pidä lähteä pelottelemaan, kun ei tiedä asiasta mitään.
- pientä korjausta
>>Ihmisiä on joutunut mielisairaaloihin ja itsemurhiin kontaktien yhteydessä.
- Ammuuuuuuu!
"Kuulemma keräävät kattavaa DNA-kantaa
maapallon väestöstä ja tässä hankkeessa on mukana monia eri rotuja. Pääkoordinaattoreina Greyt ja ns. Nordic-rotu, tekevät yhteistyötä ja operaatio alkaa olla loppusuoralla. Tarkoitusta voi vain arvailla."
Pitäähän kaikki ottaa huomioon ja tarkistaa ennen kuin karjaa aletaan teurastamaan elintarvikkeiksi. - Tiedoksi
Ufot ovat tuntemattomia lentäviä esineitä. Sitten kun niistä tiedetään jotain niin ne lakkaavat olemasta ufoja.
- asiasta kiinnostunut
Mistä sitten johtuu, että monet kertovat vaikka minkälaisia tarinoita ja esittävät tietoa niistä? En nyt tarkoita harhaisia, sairaita ihmisiä, vaan aivan "järkevinä" pidettäviä ihmisiä. Kuuntelin vuosia sitten R-L Luukasta televisiossa ja täytyy sanoa, että otin kyllä todesta hänen puheensa.
Kysyn juuri tällaista asiallista tietoa.
En kuitenkaan halua lähteä minnekään luennoille, vaan tutustun asiaan toistaiseksi näin netin kautta.
Muutoinhan voisin pitää tällaisia juttuja aivan huuhaana, ellen itse, useiden muiden ihmisten kanssa, olisi kauan sitten todistanut tällaista outoa ilmiötä.- 64654647656546546
>>En nyt tarkoita harhaisia, sairaita ihmisiä, vaan aivan "järkevinä" pidettäviä ihmisiä. Kuuntelin vuosia sitten R-L Luukasta televisiossa ja täytyy sanoa, että otin kyllä todesta hänen puheensa.
- Teemu 2895892
Ufoista ei tiedetä mitään. Tästä on merkkinä se, että niitä on osattu vain luokitella pintapuolisten ominaisuuksien mukaan (päiväkiekko, yövalo, lähituntumien asteet).
- asiasta kiinnostunut
Mikä on tämä päiväkiekko?
Miten se toimii, mitä siitä tiedetään?
Kerroin aiemmin parissa ketjussa kokemuksestani, meitä oli useita, jotka näimme ilmiön. - asiasta kiinnostunut
asiasta kiinnostunut kirjoitti:
Mikä on tämä päiväkiekko?
Miten se toimii, mitä siitä tiedetään?
Kerroin aiemmin parissa ketjussa kokemuksestani, meitä oli useita, jotka näimme ilmiön.Edelleen kysyn tätä samaa.
Mikä on päiväkiekko?
Olisiko näkemäni liikkuva valoilmiö voinut olla sellainen?
- grandPa
man... mikä trolli.
ennemmin vois kertoo sun mutsista ja faijjasta, eh?
Ja pököt.. .vastaatte tommoseen? - Ufoja uudestaan...
Raamatun kirjoittaja Jesaja tuomitsi halun päästä Taistelvaan Taivaaseen. Kaikki meidät ihmiset kuitenkin pudottettaisiin sielläkin vain MAAN päälle, vaikka pääsisimme sinne, oli etäisyydet sitten mitä hyvänsä. Taivaaseen ei pääse, jos ei ensin ja aluksi tai sitten myöhemmin ole Hellvetissä, maan alla tulisessa magmassa.... Jumala on siellä alla tehnyt Saattanalle ja enkeleilleen paikkoja valmiiksi jo kohta triljardi aikaa.....
- Ufomies
En usko, että niitä oikeita ufoja lähettäineillä kansoilla on ollut erilainen kulttuuri kansansa keskuudessa siinä kuin meillä, että avaruudesta ei saa tavallinen kansa tietää koskaan yhtään mitään. Usakin lähetti Voygaerin ja se on ufona ilmaantunut johonkin lähimmän 12-tähden järjestelmään, varmaan se on alle valovuorokauden päässä täältä....
- Uranus Fienassa?
Ufomies kirjoitti:
En usko, että niitä oikeita ufoja lähettäineillä kansoilla on ollut erilainen kulttuuri kansansa keskuudessa siinä kuin meillä, että avaruudesta ei saa tavallinen kansa tietää koskaan yhtään mitään. Usakin lähetti Voygaerin ja se on ufona ilmaantunut johonkin lähimmän 12-tähden järjestelmään, varmaan se on alle valovuorokauden päässä täältä....
Neptunuksen ja sen jälkeisten kaukaisempien planeettojen on väitetty tulleen pöllityksi jotakin lähitähtijärjestelmältä, niin joku Jumalan Enkeli minulle on kertonut....
Uranus Fienassa? kirjoitti:
Neptunuksen ja sen jälkeisten kaukaisempien planeettojen on väitetty tulleen pöllityksi jotakin lähitähtijärjestelmältä, niin joku Jumalan Enkeli minulle on kertonut....
Lucifer Frääns osaisi laskea paremmin tämän kuin minä, ellei sen kieli olisi seonnut jo vähän liikaa....
http://personal.inet.fi/koulu/karppi/omat_tekstit.html
Tuolta siis se kolmas linkki. En myönnä että tahallisesti olisin tehnyt virheitä, joissakin asioissa hyväksyn nykyiset vakiot, mutta muutamat niiden avulla huonosti perustellut asiat olen hyljännyt ja laskenut uusix....
Viides luku JOHDANTOA oli varmaan paras luku?
- lsd:tä
Sun pitää ottaa lsd:tä tai sieniä että pystyt havaitsee ufoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483