Kun minä astun taas kuvioihin?
Mistä sinä aina tiedät
12
205
Vastaukset
- kuinkas muutenkaan
Tottakai mä tiedän ;)
- tirehtööri 48388
Täällä on koko sirkus paikalla.
- Jotkut tunnistaa
hyvin. onko se mielestäs paha asia et hän tunnistaa ?
- ladyFlame87
Mitä tarkoitat?
- hölmöläistonttu
Eikös kaikki täällä lähetä aina tekstiviestin sille ketä kaipaa, että nyt on suomi24-palstalla?! Eikö?
- IHMESUURI-M(n)
Mietippäs sitä! ;)
- Olen huomannut
että et pidä siitä että tunnistan.
- Olen huomannut
Olen aina vain miinusmerkki sulle.
- kultatukka
Naisen vaisto, sixth sense. vetovoiman laki
;) - palstapallet
Onhan sut nytkin tunnistettu jo kymmenen ihmisen taholta :D
- käykö selitykseksi
Se on varmaan se kutku, siis se mikä ajaa tänne sivulle ja tuo vierelle ja vie likemmä vaikka sitten vain näin kun ei muulla tavoin uskalla, voi tai ilkee. Luonnonmekanismilla selitettynä voisi sanoa, että vaistollahan se variskin lentää oikeaan lehtoon, niemeen tai notkoon löytääkseen sen oman parinsa ja palaa vuosi vuodelta samoille nurkille aina pesimään. Vaikka kyllä myönnettäköön, että selityksenä tuo on vähän ontuva kun eihän ne varikset lennä edes talveksi lämpimään.
- harharharharhaa
Se kutku näkyy johtavan useimmiten siihen, että vastataan vähän kaikille, joista ei ainakaan heti ilmene, että on väärää sukupuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402618
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231986
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715