Ohessa hieno ja aito klippi ufosta. Tätä ei yksikään skepo voi kieltää!
Skpsis ry voi nyt tehdä yhdistyksen lopetusilmoituksen ja mennä kotia nukkumaan.
http://www.youtube.com/watch?v=edOnHW3Z2kw
Todiste UFOsta; Uusi Seelanti
13
455
Vastaukset
- Vistori
Olen pitänyt aikaisemmin ufoja humpuukina, mutta nyt täyttynee tarkistaa omaa kantaani ufo-ilmiöön.
- Feikki Vihtori
Olen pitänyt aikaisemmin ufoja humpuukina, ja nyt täytynee säilyttää oma kantaani ufo-ilmiöön ennallaan.
- Paskuri Veikko
Olen pitänyt aikaisemmin ufoja tosiasiana, ja nyt täytynee tarkistaa oma kantaani ufo-ilmiöön.
- Feikki Metsuri
olen pitänyt aikaisemmin kantoja tosiasiana mutta nyt pitää tarkistaa kannot
- Veikko.
En ole pitänyt aikaisemmin ufoja humpuukina, eikä nytkään täytyne tarkistaa kantaani.
- huumme-veikko
Olen pitänyt ufoja aina ei-humpuukina, eikä nytkään tarvitse kantaravintolasta itse kävellä ulos.
- Kunnon kannat.
Itsekään en osaa ottaa asiaan kantaa suoralta kädeltä joten tarkastan kantani......No niin,nyt koukistin käteni,otin kengät jalasta ja tarkastin kenkieni kannat ja totesin,
että vasemman jalan kengän kanta on kulunut.Mutta oikean jalan kengän kanta ei ollut kulunut.Tarvitsen siis uudet kengät joissa on kunnon kannat.Eli tällainen kantojen tarkastus.
- videomanipulaatio
Resoluutio aivanpa 360p. Herran vuonna 2012. Viittaa digitaaliseen videomanipulaatioon.
- HD Veikko
olen ollut aina full hd dimensio folio nyt täytyy tarkistaa bluurei kanava
- viranomainen.
Videollahan on selvä turvepalo.
- Taas yksi ufo
Sanoisin, että samanlainen epäselvä kuva ja tapahtuma saadaan luonnossa yksinkertaisesti liikkumalla siten että pilven hattara tulee yht'äkkiä kohteen eteen.
- peruskauraa
Hieno tilannetta sähköistävä musiikki oli tähän autenttiseen melko huono-resoluutioiseen videoon miksattu oikeiden äänien päälle. Eikä autossa istujatkaan pahemmin hämmästyneillä puheillaan häiritse. Vai kuvasko ajaja samaan aikaan, kun yritti katsoa eteenpäin?
Näitä vastaavia videoitahan on nähty satoja. Seuraava yrittäjä kehiin, kiitos. Vois panostaa hiukan kuvanlaatuun ja johonkin ennalta näkemättömään kuvakulmaan tai etäisyyteen. Eikä kohteen kunnollinen zoomauskaan ole kiellettyä. - Kantojen äiti
Jos kuvanlaatu olisi parempi, niin sitten sanottaisiin että aivan liian hyvä ollakseen totta. Nykyään kaikkee voidaan väärentää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999