Pillereiden lopetus

kuumeilevahaaveileva

Olen syönyt monta vuotta pillereitä, ja ollut ilman vain yhden keskenmenoon päättyneen vahinkoraskauden takia tuossa taannoin.

No, nyt ajattelin lopettaa pillereiden syönnin, vaikka tiedän sen tarkoittavan melkoisia kuukautiskipuja ja muita ongelmia. Meillä on mieheni kanssa kuitenkin tarkoitus antaa lapselle lupa tulla elokuussa ja olen saanut sellaisen käsityksen, että kierron tasaantumisessa ja muussa menee pillereiden lopettamisen jälkeen aikaa.

Järkeilinkin asian nyt niin, että raskautuminen voisi tapahtuisi helpommin sitten elokuussa tai sen tienoilla, jos antaisin nyt kropalle aikaa palautua omaan kiertoonsa.

Onko ajatuksissani mitään perää?

4

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Tai sitten tulet raskaaksi heti kun olet lopettanut ne pillerit...ei sitä kukaan voi ennustaa.

Itse raskauduin toisesta kierrosta pillerien lopetuksen jälkeen.

• Hjkb

Kun lopetin pillerit ja aloin odotella kierron tasaantumista, keho olikin ihan sekaisin ja vauvaa ei alkanut kuulua. Otimme sitten taukoa vauvan yrittämisessä ja otin pillerit takaisin käyttöön. Söin pillereitä jonkin aikaa ja jätin ne sitten taas. Samalla päätimme, että vauvan yritys saa alkaa heti ilman mitään kierron tasoittumista. Minulla oli pillereiden tyhjennys vuoto ja seuraavasta kierrosta raskauduin. Eli tuosta kierron tasaantumisesta voi olla haittaa ennemmin kuin hyötyä.

• lopettanut

Lopetin pillerit 10 vuoden syönnin jälkeen kesäkuun alussa 2011. Ensimmäisiä kuukautisia odottelin 3 kk. Sen jälkeen kierto on ollut todella epäsäännöllinen, pisimmillään yli 40 päivää. Vieläkään ei ole tärpännyt ja tosi vaikea bongailla mitään ovikseen viittaavaakaan, kun kierto heittelee niin mahdottomasti.

Eli tällä nykyisellä kokemuksella lopettaisin kyllä pillerit hyvissä ajoin jos yhtään on vauva haaveissa.

• ei pillereitä nyt..

Kyllä ne pillerit kannattaa ajoissa lopettaa, älä turhaan syö. Itse söin pillereitä putkeen 7.v ja lopetin pari vuotta sitten. Mulle ei kumma kyllä tullutkaan enää kivuliaat kuukautiset takaisin ja kiertokin normalisoitui aika nopeasti. Iloksi huomasin myös että pieni koko ajan ollut turvotus oli myös poissa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe