Moikka!
Voisittekos laittaa tänne omia kokemuksia roolituspalvelusta? Paljonko keikoista saa palkkaa, minkälainen olit kun olit kuvauksissa yms?
KIIIITOS NIIN PALJON niille jotka panostavat ja kirjoittavat oikein paljon faktaa! Itse nimittäin olen menossa ensiviikolla.
Roolituspalvelu
Roolituspalvelu
3
440
Vastaukset
- oma apu paras apu
Ei myöskään kannata jättäytyä tyystin tämän, tai minkään muunkaan yrityksen turviin: ottakaa itse yhteyttä kiinnostaviin mainostoimistoihin, elokuvayhtiöihin, tuottajiin, valokuvaajiin, alan oppilaitoksiin, teattereihin jne.
- effyz
mäki oon aatellu soitella sinne, oon kuullu paljon positiivista palautetta niiltä jotka siellä ovat olleet(:
- palkkioista..
Korvauksen maksaa aina tilaaja, eli vaihtelee todella paljon.
Riippuu myös, onko reploja, laulua tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253