thomas cook airlines phukettiin

15+5

Onko kellään kokemuksia, kuinka tarkkan syynäävät matkatavaroiden painot? Kauhistuttaa etukäteen kun kyseisellä firmalla painoraja 15kg 5kg. Mahdollisuus on ostaa vaan meno-paluu ylimääräistä matkatavarapainoa(5kg 30e). Oletteko hankkineet jo etukäteen,tai onko kellään kokemuksia paljon maksaa vasta kentältä hankittuna?

6

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tin---

      Itse aina stressailen noiden painojen kanssa. Tänä vuonna ostin stockalta mukaan pienen matkalaukku vaa`an, eipähän tarttee stressata kun pystyy itse punnitsemaan mitä laukku painaa ja tietää ettei osta liikaa.
      Itsellä ei ole ikinä mennyt enempää kuin muutama kilo yli painorajojen,eivätkä ole ottaneet niistä maksua.

    • eikoskaanthomascook

      Soitapa sinne Thomas cookille niin kuulet, että ovat muuttaneet ehtoja, EIKÄ enää saa edes rahalla lisä kiloja. Eli ei tuliaisia koska 15kg painaa jo "tyhjä" laukku mennessä. Itse juuri peruin matkat. Koska "huijaavat" netissä tiedoissa niin sai kuluitta peruttua ja otin Finskin lennoilla matkat tilalle niin saa sen tään sen 23kg käsimatkatavarat. Kokemuksesta sanon, että paluu matkalla tuokin tekee tiukkaa.

      Ja niin, lisäksi Cookilla sanovat, että sakkomaksullakaan ei voi taata että saa tavarat koneeseen (korkeintaan pari kiloa menee läpi)... Kyllä taas koitetaan pientä ihmistä kusettaa! On varmaan niin paljon lisäpenkkiä koneessa, ettei enää tavaroille jää painovaraa.

    • Päivi

      Eipä ole mitään kokemusta, mutta itse myös lähdössä pikapuoliin ja äsken asiaa tutkailin ja paluumatkalla sen mukaan lisäkiloista veloitetaan 500 Thb/kilo

      • päiville ...

        Nyt kannattaa aloittaa laihdutuskuuri...taas. Thomas Cook on perunut lisäkilo maksut 15 kiloa ylittävistä matkatavaroista. Eli matkalaukku saa painaa enintään tuon 15 kg ja käsimatkatavarat 5 kg. Nyt olisi viisainta jättää ne fööniharjat,silitysraudat,hiustenkuivaajat 10 paria kenkiä, villapuserot,pitkäthousut ja kahvipaketit suosiolla kotiin kun marsuhäkissä phukettiin lentää. Muista myös että huovat ja tyyny,viihdekeskus,ruoka ja juomat, sekä etukäteen istumapaikan varaaminen maksaa teille onnettoman lyhyille vain kaksiviikkoa lomaileville pakettimatkaajille.Omatoimisesti pääsisit ilman noita harmeja mukavammin.


    • sinne minäkin kohta

      Niin, ainakin omasivulta on linkit lentoyhtiöön, ja siellä sanotaan, että lisäkiloja voipi tilata..... Ihan netin kautta..

      • ganjatar

        Mitä te ihmiset sinne oikeen raahaatte mukananne, varsinkin kun asutte hotelleissa joissa pyyhkeet yms. valmiina odottamassa. Menkää tyhjillä laukuilla jos ostosreissulle olette menossa ja niitä ostoksia voi tehdä sitten jo ekana päivänä ja niitä on myös lupa käyttää siellä. Sieltä voi myös lähettää tavaraa suomeen. Jotenkin ymmärrän tallinnan ostosmatkat mutta että thaimaahan.
        Nauttikaa lomasta ja menkää tuuriin keskiselle ostoksille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe