Porin kaupungin työttömät.

Oloneuvos.

Olen ollut jo seitsämän vuotta demarivainosta johtuen työttömänä. Porin kaupungin irtisanoessaan laittomasti. Tämä tuli kalliiksi veronmaksajille ja hinta nousee työtömyyden pitkittyessä. Tämä pohjaksi, kun SK poistaa kirjoitukset omasta linkistää.

429

3160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wuhbAOCGHV

Harmi täälläkin on hiljaista. Demarivaikuttaja Martti Lunden, voisi mielestäni tulla kirjoittelemaan ja kertomaan totuuksia työnjohtajan pestin saannistaan ilman koulutusta Porin kaupungintöissä. Samalla hän voisi kertoa nepotismistä. ja varsinkin näistä laittomista irtisanomisista?

• yksityisellä tosin

Saavutus se on tuo 7 vuotta,onnittelen. Itse sain venytettyä vain vajaat 3 vuotta vaikka kaikkeni tein etten joutuisi (haittaa harrastuksia). Uhkasivat lopettaa kaiken rahantulon,jopa eläkkeen! jos ei työt ala kelpaamaan. Kohta vuosi oltu taas hommissa ja potkuja ei tunnu tulevan millään, soppareita vaan uusitaan ja uusitaan,Enkä nyt viitti ihan sikailemaan alkaa pitää sitä jotain tapoja olla

• pdouqhweu9

Minä olin 24 vuotta kaupungintöissä. Demarit järjestivät laittoman irtisanomisen ritautin ja voitin hovia myöten. Että kiitos itsellenikin laittomasta irtisanomisestani ja vielä suurempi demareille.

• Demari

Paska puhetta toi demarivaino, mulla on SDP:n jäsenyys, eikä ole mitenkään auttanut työnsaannissa kaupungilta. Tälläkin hetkellä työttömyyttä liki 3 vuotta olisi kohta täynnä!

• qidkhbbh

No joo, onhan tuo jonkin näköinen meriitti. Tosin olisi tuon ajan töissäkin voinut olla. Mutta menee se tietysti näinkin, pitää vain pitää asiasta meteliä niin ei tule kutsua töihin. Eli ansioon ei ainakaan Porin kaupungille ja muuta ammattia minulla ei ole, kuin kunnalisalan työntekijä. Eikä aivan heti sairaudentähden irtisanottua töihin yksityinen ota.

• Mistäkysymys

Miksi sitä ammattia ei voi hankkia ja kelpaako teille työ kuin työ? Minulle kelpaa aina kaikki mitä tarjotaan enkä päivääkään ole ikänäni ollut työtön. uusi homma odottaa heti kun toinen loppuu ja väliaikoinakin kysellään.

• twehwc ht

Nin minäkin tosiaan kaupungintöissä tein sen 24 vuotta. Työpaikka kiusattuna uupuu kaupungintöissäkin. Uupuminen ja sairaudet syövät mietä rotanlailla. Siksi kirjoittelenkin varottaen demareista. Ne ei Porin kaupungilla kyykistä sinne minne ne tekee jätöksensä.

• Uhri 2008-2009
      • satapyllistys

onko muitakin kuin suomen satakuntia? egyptin satakunta?

• ei löysääää

en ole olu päivääkään porin hommis.yhre virma yyteris ne lopetti -98 sen jäkeen o virmat lopetanu vode ja koukut.

• 6667

Mä oon ollu kaupunkissa hommissa jo 12 vuotta.

• Herra 48
      • Tosi on !!!

Tuo OIKEAN PALSTAN valinta on tärkeää!

• thrrrrrrrrrraw

Jos ololisin käynyt aikoinani edes ammattikoulun muta ei, kun duuniin 17 kesäsenä lihavalmistus tehtaalle SOT:lle sieltä tsuppariksi Porin kaupungille. Armeejaan ja sen jälkeen viemärille siloiseen PKR:n yhteensä 25 vuotta koko ajan maksaen A-Y liitolle joka korviaan lopsauttamatta hyväksui Porin kaupungin antaman laittoman irtisanomisen. Ja tosiaan siitä on 7 vuotta eikä vielä ole työtarjousta tullut miltään suunnalta. ja marjoja en enää käy poimimaan, sen verran ammatissani kokeneena pystyisin parenpaankin ansioon. Palkka tappaja oli pienenäpoikana toiveammatti ,mutta ei taida Suomessa olla montakaan avointa tointa?

Oloneuvos.

• raihnane jo

Ammattikoulu o jääny käymät, töihi jo 14 kesäsenä ja ny ollu työttömänä yli 12 vuot yhteemenoo. Kovasti yritettii työkkäris tarjot pakol hölynpölynkurssei ja korvauste katkeamisia, mut panin hanttii ja rahnat ei nii vaa katkennu. Nykyää en oo ees työkuntoine johtue tapaturmast harrastuksie paris, mut ura työttömänä o alkanu ja jatkunee luultavasti viel pari vuosikymment. Näe o näreet, mut kai jollai mennee huanommi?

• ggthwrn
        raihnane jo kirjoitti:

Ammattikoulu o jääny käymät, töihi jo 14 kesäsenä ja ny ollu työttömänä yli 12 vuot yhteemenoo. Kovasti yritettii työkkäris tarjot pakol hölynpölynkurssei ja korvauste katkeamisia, mut panin hanttii ja rahnat ei nii vaa katkennu. Nykyää en oo ees työkuntoine johtue tapaturmast harrastuksie paris, mut ura työttömänä o alkanu ja jatkunee luultavasti viel pari vuosikymment. Näe o näreet, mut kai jollai mennee huanommi?

Ei hemmetissä. Oletko hakenut sairauseläkettä. Itselläni on prosessi kesken vakuutusoikeuslaitoksessa, voi olla että päätös tulee 6kk päästä,rrs tosin todenäköisesti hylättynä. Mitä sitten kuuluisi tehdä onko neuvoja?

Oloneuvos.

• raihnane jo
        ggthwrn kirjoitti:

Ei hemmetissä. Oletko hakenut sairauseläkettä. Itselläni on prosessi kesken vakuutusoikeuslaitoksessa, voi olla että päätös tulee 6kk päästä,rrs tosin todenäköisesti hylättynä. Mitä sitten kuuluisi tehdä onko neuvoja?

Oloneuvos.

Kaks kertaa hakenu ja kaks hylkyy tullu. Ei enää kolmatta kertaa aijjo hakea. Olkoot sitte. Lekuritodistuksil ei mitää arvoa, ei varmaa ihmiselläkää. Hiano lause päätöksis päätöksest ei voi valittaa, varsinki kelan. Vakuutusoikeus yhtä tyhjän kans. Mulle riitti. Kyl se ajan saa kulummaa verotontaki tekemäl, et saa ees sen leivän ilman homet. No, joo ilmasis ruokajakeluis en ennää nokkaani näyt, joskus vuosia sit tuli muutama kerra käytyä. Katotaa nenänvart ja halawal. Ei mulle kiitos, oon kuitenki ihmine. Onneks o oma koti, tosin pirun velkane huano mökki. Suun saa silt joskus makiaks, vaik ei rahnas uidakaa. Elämä o rankkaa, jos antaa sen masentaa. Mä en anna ja hyvin menee.

• faehv
        raihnane jo kirjoitti:

Kaks kertaa hakenu ja kaks hylkyy tullu. Ei enää kolmatta kertaa aijjo hakea. Olkoot sitte. Lekuritodistuksil ei mitää arvoa, ei varmaa ihmiselläkää. Hiano lause päätöksis päätöksest ei voi valittaa, varsinki kelan. Vakuutusoikeus yhtä tyhjän kans. Mulle riitti. Kyl se ajan saa kulummaa verotontaki tekemäl, et saa ees sen leivän ilman homet. No, joo ilmasis ruokajakeluis en ennää nokkaani näyt, joskus vuosia sit tuli muutama kerra käytyä. Katotaa nenänvart ja halawal. Ei mulle kiitos, oon kuitenki ihmine. Onneks o oma koti, tosin pirun velkane huano mökki. Suun saa silt joskus makiaks, vaik ei rahnas uidakaa. Elämä o rankkaa, jos antaa sen masentaa. Mä en anna ja hyvin menee.

Vähemmistö Suomalaisena, joita olemme sairauseläkeen hakijat. Aijon pitää oikeuksistani kiinni loppuun saakka.

Oloneuvos.

• raihnane jo
        faehv kirjoitti:

Vähemmistö Suomalaisena, joita olemme sairauseläkeen hakijat. Aijon pitää oikeuksistani kiinni loppuun saakka.

Oloneuvos.

Käteen jää verojen jälkeen hieman vajaa 300e/kk, et repikää siitä.
        Tuosta summasta pitää maksaa elämisen kustannukset, eli ruuat, lääkkeet, sähkö, vakuutukset, yms pakolliset. Työmarkkinatuki taitaa muilla työttämillä nousta luvatun 100e/kk tämän vuoden alusta ja täytyy sanoa, että olisi silläkin käyttöä mulla.
        No, kun ei niin ei.

• Omaa laiskuuttanne!!

Voi jeesus teitä pitkäaikaistyöttömiä!

Olette kyllä pelkkiä laiskoja vetelyksiä, jos useamman vuoden on työttömänä. Siinähän kerkeää hankkimaan helposti vaikka uuden ammatin!

Tuo 12 vuotta, haloo?!! Sinä aikana olisi voinut suorittaa vaikka 3 korkeakoulututkintoa. Varmaan olisi töitä.

• rehvttjyjt

Oleks huomaannu, että sinun mainetsimisia" laiskoja" on paljon. Montako tiedät otettavan koulujakäymättömiä korkakouluun käymään ilman pääsykokeita?

Oloneuvos.

• kriikkraakkriikkraak

Uppoava laiva nimeltä suomi.

Töissä käydään vain yhden asian takia = raha.

Jos sitä ei makseta niin että sillä elää ja jää jotain käteenkin, onko jotain muuta syytä käydä töissä raatamassa?

Työnantajan etu? ihankuin ei olisi itselleni tärkeämpiäkin asioita kuin firman etu, esim, oma perheen etu.

Yhteiskunnan etu? nähty on miten hienosti vaaleilla valitsemamme mulkut jakelevat veroeurot ulkomaille samalla sulkien kouluja ja kepittäen omia kansalaisia.

En keksi yhtäkään syytä käydä töissä jos sieltä ei saa rahaa elämiseen.Menen vaikka bulgarian romanien kanssa mieluummin kerjuulle verotonta tuloa saamaan, kuin orjaksi jollekin paskafirmalle joka riistää ammattitaitoista porukkaa.

oloneuvoton.

• ehvtgv

Nyt osuit asian ytimeen. Töissä ollessa sai nimenomaan rahaa ja rahan tähden siellä käydään. Jos se otetaan laittomin keinoin pois, mitä jää muuta kuin siitä puuminen. Se vielä että on työkyvytön ei ilman sairauseläkettä paljoakaan toimeentuoloa kevennä. Vielä, kun joutuu työaikana hankimansa kotinsa myymää. Että tulisi nyt toimeen ei paljoakaan innosta enää senjälkeen mikään.

Oloneuvos.

• t4hyhg

Nyt voisi varovasti siirtää keskustelua työpaikkakiusaamiseen, Porin kaupungilla joista syistä minunkin laiton irtisanominen johtui. Sitä kautta pitkäaikainen työtömyyteni. Miten voi olla mahdollista orkanisaatiossa joita veronmaksajat pitävät yllä, sekä että Kaupunki orkanisaationa, joka lakia kuuluu noudattaa pilkuleen. On tämän instanssina mahollista tehdä laittomuuksia tekijää rankaisematta?

Oloneuvos.

• yjbejy

Soinilta kysyessäni opetusravintolan audiotoorissa jossa Timo piti puheen ja kysyesään mielipiteitä/kysymyksia. Kysyin onko laittomat irtisanomiset oikein. Omaa irtisanomistani peilaten Porin kaupungin antamana. Soinin todetessa toinnutuaa ihmeelisestä kysymyksestäni sain vastaukseksi EI ole oikein laitton irtisanominen. Asian pohtiminen tosin jäi. Eli Porin kaupunginjohtajana saa edelleen toimia laitomien asioiden päällikkönä nykyiset, kuitenkin rankaisemata.

Oloneuvos.

• Yksityinen sektori

Jos kerran olet Demarien vainoama, niin mikset hae töitä kokoomussektorin hallinnoimalta alueelta? Tai no, kaupungin työntekijä on vain kaupungin työntekijä.

• hwvhyet

"Jos kerran olet Demarien vainoama, niin mikset hae töitä kokoomussektorin hallinnoimalta alueelta? Tai no, kaupungin työntekijä on vain kaupungin työntekijä."

Hyvin kysysytty. Mutta myös vastattu. Mutta miksi ei näitä irtisanojia laiteta hakemaan uudeleen itselleen töitä, miksi laittoman irtisanotun pitää töitä lähteä hakemaan, kun keran työpaikka jo oli?

Oloneuvos.

• tevjeytbj

Lukijoille nimimerkin takana on ironiaa, eli oloneuvos ilman omaa tahtoa. Oloneuvos on myös viittaus tytömänä oloon Kuten myös Aku Ankkasta on myös viitaus toimettomana oliaan. Tosin on se oikakin nimitys historiassa.

Oloneuvos.

• Ollosneuvvos
        tevjeytbj kirjoitti:

Lukijoille nimimerkin takana on ironiaa, eli oloneuvos ilman omaa tahtoa. Oloneuvos on myös viittaus tytömänä oloon Kuten myös Aku Ankkasta on myös viitaus toimettomana oliaan. Tosin on se oikakin nimitys historiassa.

Oloneuvos.

Arvon oloneuvos Lehti. Jos laittomasti irtisanottu, niin olet saanut siitä korvauksen, eikö? Miksi valitat, oikeus on tapahtunut, jatka eteenpäin! Se, ettei sinulla ole koulutusta, ei ole demarien syy, vaan omasi. Hae töitä äläkä rutise!

• teyjv
        Ollosneuvvos kirjoitti:

Arvon oloneuvos Lehti. Jos laittomasti irtisanottu, niin olet saanut siitä korvauksen, eikö? Miksi valitat, oikeus on tapahtunut, jatka eteenpäin! Se, ettei sinulla ole koulutusta, ei ole demarien syy, vaan omasi. Hae töitä äläkä rutise!

Arvon demari.Korvaus maksetiin laittomasta menettelystä, josta johtuen meni myös työpaikka. Mutta jos sinulla on antaa tai osotitaa minulle töitä, niin tottakai otan sen vastaan. 25€ tuntipalkalla lähden heti. Vaikka nyt olenkin sairauslomalla.

Oloneuvos.

• työmarkkinatietoa 1

"25€ tuntipalkalla lähden heti"

Ja tässä löytyikin syy miksi olet ammattitaitoinen ja TYÖTÖN.

Kouluista suorastaan pursuaa juuri valmistuneita halpatyöläisiä ja samaan aikaan täti astrid tuo limusiinilla rajan yli lisää moniosaavia multirikkaita lammaspaimenia kyselemään 7€ tuntipalkalla (miinus verot) tehtäviä töitä.

Nyt on työnantajan markkinat, johtuen teidän kusipäisestä äänestyskäyttäytymisestänne, arvon idiootti suomen kansa.Te olette syypäitä tähän tilanteeseen.

Et tule koskaan saamaan 25€/tunti töitä , kun jonossa samaan vakanssiin on puolet halvemmalla tulijoita.Ihan pikku vinkkinä.

Minullakin on vuosien työkokemus alaltani, mutta ei minulle mitään makseta kun on halvallakin tulijoita.Kyllä sen ymmärtää työnantaja haluaa teettää työn mahdollisimman halvalla ja valtion politiikka suo siihen mahdollisuuden.

Voi olla ikänsä samassa työpaikassa vuosittain palkankorotuksia ruinanneena tajuta minkälainen työkulttuuri on muualla jossa ei ole oltu ns. suojaduunissa.
      Jos et ole suojaduunissa, olet lainsuojaton, ihmisarvoton kimpale läskiä jota voidaan hyväksikäyttää työmarkkinoilla aivan miten tahansa.

Eikö käy sinulle? Oho, siirrypäs heikki syrjään, takanasi on 1000 muuta tulijaa..

Näin se vaan on.

Laske palkkatoiveitasi roimasti niin saatat päästä jonnekin.Toinen vaihtoehto on kouluttautua lisää jolloin palkkatoiveillasi olisi jotakin pohjaakin.Nykypäivänä kun tuo katsotaan lähinnä esteeksi ja ongelmaksi että olet ollut samassa duunissa ikäsi..

• Ollosvaanneuvos

Taidan hakeutu kaupungille töihin tuollaisella palkalla! Nopeasti laskien yli 50 tuhatta vuodessa! Aika hyvin kuorma-auton apupojalle! Kaupungin olisi kyllä pitänyt laittaa oloneuvos jo aiemmin pois, olisi säästynyt hyvä summa! Kerroit jossain saavasi 350 euroa kuussa nykyään. Eli nyt haluaisit työn jossa tienaat saman parissa päivässä? Ei jumalauta, kuinka tyhmä voi ihminen olla valituksineen. Kannattaisiko kuitenkin mennä tutkimuksiin, jos päästä vaikka löytyisi muutakin kuin tuota katkeruutta ja suuruudenhulluutta? Ei maailma pyöri yhden irtisanotun ympärillä, varsinkaan kun on rahalla korvattu lainmukaisesti.

• deeemaaari
        Ollosvaanneuvos kirjoitti:

Taidan hakeutu kaupungille töihin tuollaisella palkalla! Nopeasti laskien yli 50 tuhatta vuodessa! Aika hyvin kuorma-auton apupojalle! Kaupungin olisi kyllä pitänyt laittaa oloneuvos jo aiemmin pois, olisi säästynyt hyvä summa! Kerroit jossain saavasi 350 euroa kuussa nykyään. Eli nyt haluaisit työn jossa tienaat saman parissa päivässä? Ei jumalauta, kuinka tyhmä voi ihminen olla valituksineen. Kannattaisiko kuitenkin mennä tutkimuksiin, jos päästä vaikka löytyisi muutakin kuin tuota katkeruutta ja suuruudenhulluutta? Ei maailma pyöri yhden irtisanotun ympärillä, varsinkaan kun on rahalla korvattu lainmukaisesti.

OHO !!!! Kauan kesti kun löysit tämän "OLONEUVOKSEN" palstan, jotta pääset tännekin ruikuttamaan.

• ehvfgge
        Ollosvaanneuvos kirjoitti:

Oletko muuten tietoinen Porin kaupungin joutuvan maksaa sakkorahaa valtiolle, pitkäaikaistyöttömistä?

Oloneuvos.

• twhv

Pikkusen poju kunnioitusta, vanhempaasi kohtaan. Otan osaa sinun vajaavaisuuteesi jos et ole edes saanut mahdollisuutta saada laitonta irtisanomista, Porin kaupungilta. Mutta aina sitä voi yrittää.

Oloneuvos.

• lapionketjuvarsi

Koskaan et ole kertonut, mikä oli tosiasiallinen syy tinoihin. Olen itse sellaisella työpaikalla, jossa yksi on tosiasiallisesta syystä sairaslomalla tavan takaa, eikä häntä tietystikään sanota irti. Viikko töissä ja kuukausi s-lomalla. Hän on työssään ahkera ja todella yrittävä. Kaikki toivottavat aina tervetulleeksi takaisin. Olitko Sinä työssäsi esimerkillinen ja ahkera, vai annoitko työnantajalle syyn, esim. laiskottelulla ? Pikkulinnut laulavat.

• deeemaaari

Oletko vielä lukutaidotonkin kaiken muun lisäksi nojatessasi siihen lapionvarteen. Itse olen saanut aika selkeän tiedon Oloneuvoksen irtisanomisen syystä näillä palstoilla. Taidat olla hieman isompi "pikkulintu" laulaessasi. Ainoa mahdollisuutesi on purujen vaihto.

• gdbjs

Hymm, Mimmosi tirpusia olet kuunnelut . Ei minulle ainakaan yksikään työnjohtaja laiskuudesta ole valittanut ja lääkäri niitä sairauslomia kirjottaa. Tietää tiemmä enemän sairauksista kuin sinä. Toi oil muuten huvitava juttu viikko töissä Ja kuukausi ahkerasti sairauslomalla:)

Oloneuvos.

• teyjb
      • Lkroooi

Tuossa linkissä ei puhuttu noista 25 euron tuntipalkoista, jota vaadit. Olisko peilin paikka? T: perussuomalainen duunari

• thvth

Kuka on vaatinut. Se nyt vain oli palkka pyyntö. Sen verran sinunkin pitäisi saada maksaessasi meille pitkäaikaistyöttömille korvausta veroista. Älä minua siitä kiitä. Kiitä TPK:n päälliköitä. Mutta ihmettelen sinun katkeruttasi työttömiä kohtaan, olisiko syytä keskustella lääkärisi kanssa siitä?

Oloneuvos.

• palkkojapyytelemään

"Kuka on vaatinut. Se nyt vain oli palkka pyyntö."

Pelkkä pyytely antaa jo työnantajalle sen kuvan ettei tarvi sinun puhelinnumeroas veivata kun aletaan soittelemaan töihinlähtijöille konttorista.

Jos on liian suuret luulot itsestään, jää rannalle ruikuttamaan.

Tosin, ei se kympillä töissä käyminenkään mitään herkkua ole, sitä elää kädestä suuhun sellaisella sontapalkalla, mutta jos töitä haluat niin kympillä pääset raksalle kantelemaan vetoniittisäkkejä aika varmasti.

• wthv

Sitä se uudeleen sijoittaja/työsujelupäällikökin tarjosi vastaavaa sisäsisäsenä siirtona Porin kaupungilla, ennen irtisanomista. Oikeudessa siltä tuli poru, kun oli puolustamassa kaupunginpuolesta irtisanomista SELKÄSAIRAUDEN vuoksi, kun ei osannut lakimieheni kysymyksiin vastata. Poru tuli kun ei tiennyt kumassa virassa samaan aikaan olevana päätöksiään on tehnyt. Täällä alkaa osa kirjoituksista olla Porin kaupungin työsuojelupäällikön tasoisia kirjoituksia. Että sillee.

PS.21Uskoisin tyosujelupäällikön palkan olevan toi 25 euroo tunti luokkaa.

Oloneuvos.

• Päällikö.
        wthv kirjoitti:

Sitä se uudeleen sijoittaja/työsujelupäällikökin tarjosi vastaavaa sisäsisäsenä siirtona Porin kaupungilla, ennen irtisanomista. Oikeudessa siltä tuli poru, kun oli puolustamassa kaupunginpuolesta irtisanomista SELKÄSAIRAUDEN vuoksi, kun ei osannut lakimieheni kysymyksiin vastata. Poru tuli kun ei tiennyt kumassa virassa samaan aikaan olevana päätöksiään on tehnyt. Täällä alkaa osa kirjoituksista olla Porin kaupungin työsuojelupäällikön tasoisia kirjoituksia. Että sillee.

PS.21Uskoisin tyosujelupäällikön palkan olevan toi 25 euroo tunti luokkaa.

Oloneuvos.

Tyopäällikö sairaanhoitajan koulutuksella? Hei haloo on siinä "työkyvyttömän" miehensä kanssa, joka myös on Porin kaupungintöissä. Yhdessä maksaa yhtio vasyiketta . Veron maksajie maksaessa molemmille palkan, ylimielisyydestä.

• Olenneuvos
        Päällikö. kirjoitti:

Tyopäällikö sairaanhoitajan koulutuksella? Hei haloo on siinä "työkyvyttömän" miehensä kanssa, joka myös on Porin kaupungintöissä. Yhdessä maksaa yhtio vasyiketta . Veron maksajie maksaessa molemmille palkan, ylimielisyydestä.

En vaan ymmärrä; selkäsairas, psyykkisesti pipi (olet itse sanonut), suuruudenhullu, yksinkertainen ainakin kirjoitusten mukaan. Ja pitäisi päästä kouluttamattomana päälliköksi? Ja 25 euroa tunti? Kerro, oloneuvo, miksi et mene ja kouluttaudu vakuutusyhtiön laskuun? Ainakin itselleni tuo suotiin kun ihan oikeasti oli paikat rikki. Tosin en ihan 25 saa vieläkään tunnilta. kta taitaa olla luokkaa 19 euroa. Ja olen sentään aikuisiällä lukenut uuden ammatin. Laske rimaa ja lopeta ruikutus!

• riskaabeli aapeli

Jep, kouluttamattomalle 25 erkkaa tunnilta kun koulutetunkin saa halvemmalla.

Selkäsairauksissa ja henkisissä sairauksissa on myös sellainen aspekti työnantajan näkökulmasta, että jos sinut palkkaa, olet kuin aikapommi.

Eihän sitä tiedä koska se selkä naksahtaa pahemmaksi tai pää pimahtaa lopullisesti, ja sitten firma maksaa.

Ymmärrätkö, olet kävelevä riski.

• tjvejv

Tarkoitatko sellaista kävelevää riskiä joka meillä oli armeejassa siellä se keräsi nimiä numerojärjestyksessä paperille. Ykköseksi pääsi listalle mitä enemmän kiusasi tätä tyyppiä. Kaksi tykkimiestä siinä sitten meinasi jopa kuollakin.

Oloneuvos.

• yhvcyhy

"Ymmärrätkö, olet kävelevä riski"

Heh, kyllä minä ymmärrän. Mutta, kun ei eläkelaitos KEVA, ei ymmärrä. Siinä on se pointti. Muutamakuukausi sitten laittaessani valituksen vakuutusoikeuslaitokselle, oli sillä hetkellä meitä valituksen tehneitä 6000 kpl. Viitatessasi pään olevan pipi henkisesti, no ei ainakaan Porin kaupungin aikuisten mielenterveyskeskus ollut samaaa mieltä, kun eivät ottaneet potilaakseen . Mielenterveys lääkkeet joutui hakemaan yksityiseltä. Ei minua hävetä myöntää tosi asioita. Toista se on Porin kaupungin päättäjillä myöntää epäpätevyytensä, jolla ovat minut sairastuttanutkin.

Oloneuvos.

• yritys hyvä 10

No mitäs me keksittäis avuks sulle sitten?

Voit olla varma että tälle palstalle kirjoittelusta ei ole hyötyä asiassasi..

Rupea yrittäjäksi jos on hyvä idea?
        Vaikea tuohon probleemaan mitään muutakaan on keksiä jos et tosiaan halvemmalla töihin lähde eikä koulunpenkki innosta..

• Ahkerako?

Miksi juuri Sinua kiusattiin? Koulumaailmassahan, se kiusattu on joskus luokan hiljaisin oppilas. Hieman syrjäänvetäytyvä. Sellaista kohtaan on helppo olla kovis. Tunnen muutaman tällaisen kiusatun, jotka ovat aikuisina pärjänneet paremmin, kuin kiusaajansa.
      Olitko Sinä se syrjäänvetäytyvä hiljainen, työyhteisössä? Vai olitko ahkera ja tunnollinen työntekijä, jota muut kadehtivat ammattitaitosi vuoksi?

• Kkdjrrr

Vieläkään en ymmärrä, mitä haette. Oikeus on määrännyt korvaukset, ne on käytetty, nyt pitäisi saada lisää? Itse sain lapun kouraan ja kuukauden palkan kotiin. Marssein työkkäriin katselemaan paikkoja, kahdenviikon kuluttua olin uusissa töissä. Ei käynyt mielessäkään jäädä kotiin ja hakea vuosien takaa korvauksia menetystä palkasta! Jos taas on oikeasti työkyvytön, silloin saa työkyvyttömyyseläkkeen. Ei, ei kaupungin kuulu maksaa loppuelämää vaikka kuinka laittomasti irtisanoo. Korvaus siitä on tullut tilille, eikö? Mikä on oikea syy työnhaun haluttomuuteen? Tältä palstalta ei niitä löydy. Kannustan hakemaan lakki kourassa duunia, kyllä koulutuksetonkin niitä saa. Tosin ei 25 tuntipalkalla... Oma firma, kouluttautuminen, siinä lisää vaihtoehtoja. Edelleen, keskity (keskittykää) olennaiseen, tuo virsi ei johda mihinkään.

• Ruosssniemi

No nyt saatiin olli mukaan... Usko tai älä, jaksoin lukea kotisivujasi puoli tuntia! Voisitko ystävällisesti valottaa asioita lisää? Kerrot kotisivuillasi tietäväsi Suomen salaisista ydinaseprojekteista. Olisi kiva kuulla lisää! Entäs tuo moraali ja oikeus? Pihassasi oli n. Vuosi sitten taksitarroilla varustettu mondeo. Tiesitkö, että moinen toiminta on luvanvaraista, ja laissa on kielletty toiminta ilman liikennelupaa? Vai voiko moraali ja oikeudentaju olla kuitenkin venyvä käsite?

• tyjvk
        Kkdjrrr kirjoitti:

Vieläkään en ymmärrä, mitä haette. Oikeus on määrännyt korvaukset, ne on käytetty, nyt pitäisi saada lisää? Itse sain lapun kouraan ja kuukauden palkan kotiin. Marssein työkkäriin katselemaan paikkoja, kahdenviikon kuluttua olin uusissa töissä. Ei käynyt mielessäkään jäädä kotiin ja hakea vuosien takaa korvauksia menetystä palkasta! Jos taas on oikeasti työkyvytön, silloin saa työkyvyttömyyseläkkeen. Ei, ei kaupungin kuulu maksaa loppuelämää vaikka kuinka laittomasti irtisanoo. Korvaus siitä on tullut tilille, eikö? Mikä on oikea syy työnhaun haluttomuuteen? Tältä palstalta ei niitä löydy. Kannustan hakemaan lakki kourassa duunia, kyllä koulutuksetonkin niitä saa. Tosin ei 25 tuntipalkalla... Oma firma, kouluttautuminen, siinä lisää vaihtoehtoja. Edelleen, keskity (keskittykää) olennaiseen, tuo virsi ei johda mihinkään.

Kyllä me ymmärämme, ettet ymmärrä. Porin kaupungin olevan ehdottoman lainkuuliainen instanssi ja virkamiehet kantavat vastuunsa maksattamalla veronmaksajien rahoilla esimerkiksi laittomia irtisanomisia. Puhumattakaan muista rötöksistä jota nykyään kuuluu ymmärtämättömien maailman kuvan ihannoimiseen. Et taida vielä maksaa riittävästi veroja, tai sitten olet näitä harmaantalouden tekijöitä. Kenties kunnantyöntekijä joka pesee kaupunginjohtajan siviiliauton työaikanaan omansa lisäksi. Vääristäen kilpailukykyä yksityisiä autopesuloihin nähden?

• Kiusatun puolella
        Ruosssniemi kirjoitti:

No nyt saatiin olli mukaan... Usko tai älä, jaksoin lukea kotisivujasi puoli tuntia! Voisitko ystävällisesti valottaa asioita lisää? Kerrot kotisivuillasi tietäväsi Suomen salaisista ydinaseprojekteista. Olisi kiva kuulla lisää! Entäs tuo moraali ja oikeus? Pihassasi oli n. Vuosi sitten taksitarroilla varustettu mondeo. Tiesitkö, että moinen toiminta on luvanvaraista, ja laissa on kielletty toiminta ilman liikennelupaa? Vai voiko moraali ja oikeudentaju olla kuitenkin venyvä käsite?

1.8.2010 torpattiin lailla, siihen asti Hakala toimi ja lopetti. Mutta olisi se vaan hienoa, että monopoli kartelli taxissa loppuisi ja Porin kaupungilla vihdoin vääryyden tekeminen!

• kjfdhvuehvqebnv

Ai otit mielenkiintoisen taksimonopoli kartelli asiankin vielä tähän mukaan.... rengit raataa pitkää päivää viikonloppuisin ja isännät kotona, jotkut ei aja itse lainkaan ja lisää lupia haetaan.... Jokaisen päivän kun ajoin ns. maxi taksiani, tein sen Suomen lakien mukaisesti ja se torpattiin kiireesti lailla 1.8.2010
      https://www.facebook.com/pages/Maxi-Taxi/100544379988493
      Ydinvoima asioissa googlaa: Arto Lauri
      Ja ota se hyvä mitä löydät.... ;)
      Deus Protector Noster!

• thythyteh

Lisäys...

Pääosa isännistä asiallisia, mukavia yrittäjiä, mutta on suuri joukko Porissakin, jotka on ihan väärällä alalla jo asiakaspalvelua ajatellen... ahneita, ilkeitä, kyydin varastajia...monopolikartellin miehiä.

• Parkkikiki

Arto lauri, piti arvata! Ydinvoimalasta psyykkisen sairauden vuoksi vapautettu tehtävistään. Kannattaisiko laittaa jo se foliohattu päähän? Seura tekee kaltaisekseen. Ja maxitaxit, ei niitä olli sinun vuoksesi pikaisesti kielletty. Älä ota kaikkea ihan henkilökohtaisesti. Sitäpaitsi, on kaikkien etu, että taksiliikenne on luvanvaraista!

• Antivalehtelija
        Parkkikiki kirjoitti:

Arto lauri, piti arvata! Ydinvoimalasta psyykkisen sairauden vuoksi vapautettu tehtävistään. Kannattaisiko laittaa jo se foliohattu päähän? Seura tekee kaltaisekseen. Ja maxitaxit, ei niitä olli sinun vuoksesi pikaisesti kielletty. Älä ota kaikkea ihan henkilökohtaisesti. Sitäpaitsi, on kaikkien etu, että taksiliikenne on luvanvaraista!

Kuule puska jussi, kaada ittelles vaan...

• 6ug3575i

Mitä ihmettä se auttaisi hakeutua töihin, kun sairauslomista Porin kaupunkikin irtisanoo työntekijöitään. Kenkää tulisi nytkin kuukauden sairauslomasta, nyt olkapäästä kirjoitettuna. Sekä samalla lapulla menee tämä flunssakin neljättäpäivää 38,3 kuumeessa.

Oloneuvos.

• Sensuurin pal.

"Arvon oloneuvos Lehti. Jos laittomasti irtisanottu, niin olet saanut siitä korvauksen, eikö? Miksi valitat, oikeus on tapahtunut, jatka eteenpäin! Se, ettei sinulla ole koulutusta, ei ole demarien syy, vaan omasi. Hae töitä äläkä rutise!"
      ...
      Taitaa mm. demarien syytä olla paljonkin ja muidenkin... Jari Lehti "Oloneuvos" hienosti jatkaa itsensä puolustamista ja oikoo valheita, sekä tuo totuutta esille. Porin kaupungilla on todella paljon poliittisella hyvävelijärjestelmällä (myös luciferistisellä hyvävelijärjestemällä) hyväpalkkaisissa titteleissä mitä ihmeellisimmillä koulutuksilla, luulisi nöyränä tekevän tällöin oikeudenmukaisia ratkaisuja/päätöksiä, mutta kun ei.

Ahneudessa, ilkeydessä ja mm. henkisenväkivallan harjoittamisessa nousee lopullisesti nesteet päähään... ja toisten Porilaisten kustannuksella tietysti. Jari toki olisi halunnut pitää työpaikkansa, mutta laittomasti toverit savustivat pihalle...koko "koneiston" voimalla. Ja tuon "koneiston" olen myös itse joutunut läpikäymään.

Otetaanpa 2000,-/kk palkka x 12 = 24.000,- x 7 vuotta = 168.000 Euroa Jari on oikeutettuja tuloja hävinnyt, tai kaupunki laittomasti säästänyt, kertoimella n. x 1.72 288960 Euroa kaikkine kuluineen...

Jaria voi asiasta ymmärtämättömät tuomita, mutta jos koko paskalasti osuisi omalle kohdalle... esim. työsuojelu- tai henkilöstöpäällikolle etc.... millaiseen ilmeeseen se suu vääntyisi... n. 6 vuotta 350,-/kk tuloilla??

Ja vieläpä omaisuuttaan, taloaan realisoiden/myyden...

Mutta, mutta... toki työ on annettu muille ja kelle? Näistä on kysymys! Miksi toisille laki on Porissa erilainen kuin toisille? Miksi Porissa sulle, mulle, sulle, mulle järjestelmät voi toimia 2000 luvulla?

Kunnallisvaaleissa nähdään!

Suomen Satakunnan Olli
      Deus Protector Noster
      2008-2009 Porin kaupungilla laittoman henkisen väkivallan uhri
      http://ollihakala.blogspot.com/ xx http://tinyurl.com/cx3fv4v Googlesta lisää: Olli Hakala Pori

• 53jv

"Mutta, mutta... toki työ on annettu muille ja kelle? Näistä on kysymys! Miksi toisille laki on Porissa erilainen kuin toisille? Miksi Porissa sulle, mulle, sulle, mulle järjestelmät voi toimia 2000 luvulla?"

Tiedetään kenelle.Eli kaupunginvaltuutettu JHL luottamusmiesten lapsille.

Oloneuvos,

• Khbbn

Avoin kysymys, oloneuvos ja olli saavat vastata... Nyt kun olette jo varmoja läpipääsystänne kuntavaaleissa; mitä aiotte tehdä valtuustoon päästyänne? Jatkatteko sotaa samalla tavalla? Osaatteko kenties neuvotella asioista, jos sattuu pöydän ääressä olemaan vanha kiistakumppani? Ottaisitteko kantaa mihinkään puhumatta laittomista irtisanomisista siinä sivussa?
        Jos joskus neuvottelut eivät mene haluamallanne tavalla, tuleeko oikeusjuttu?
        Mitä aiotte tehdä esim. Minun hyväkseni, olen töissä, vaimo ja lapsia, tienaankin keskimääräisesti (vuorotyö)?

• thevy

Vastaus perheelliselle vuorotyöntekijälle: Olen varma, perussuomalaisten vaalivoittoon. Mitä sitten odotan uusilta valituilta on oikeudenmukaisuus, kaikkia kohtaan. Eritoten Porin kaupungin virkamisten, sekä luottamushenkilöiden putsaamista laitomuuden tekemisistä, verorahoilla hyväksikäyttäen. En ymmärrä, onko se niin vaikeaa tajuta että kaupungintyöntekijän vallanväärinkäyttö on todellakin laitonta.On se sitten omaneduntavoittelusta johtuvaa tai muusta(nepotismi), jopa oikeuden tuomion saaneista asioista tekijät jätetään rankaisematta. Eikö mielestäsi rikoksen tekijää kuuluisi rankaista, eikä rikoksesta kärsinyttä. On helppo kuvitella perheen voimattomuuden, jos joku perheessä joutuu työpaikka tai koulu kiusatuksi, varsinkin veronmaksajien töissä kisatuksi tullut on mitä rikollisempaa toimintaa, puolustajien A-Y luottamusmiehet, kapunginvaltuutetuina(työnantajina) joutuen valitsemaan puolustetavansa. Näin ei sen pitäisi todellakaan olla.

Oloneuvos.

• Sevuorotyömies

No hohhoijaa, noilla teeseillä valtuustoon? Annan neuvoa; katso kauemmas, näet lähemmäs. Ei oma napa ole se, mistä asia lähtee. Jos ei muuta syytä ole, et saa ääntäni.

• jbdcbDSIB
        Sevuorotyömies kirjoitti:

No hohhoijaa, noilla teeseillä valtuustoon? Annan neuvoa; katso kauemmas, näet lähemmäs. Ei oma napa ole se, mistä asia lähtee. Jos ei muuta syytä ole, et saa ääntäni.

No just joo. Kerrohan äänestäjä missä kohtaa tekstisäni oli omanapa tuijotetuna?

Oloneuvos.

• lpkojuhytf
        jbdcbDSIB kirjoitti:

No just joo. Kerrohan äänestäjä missä kohtaa tekstisäni oli omanapa tuijotetuna?

Oloneuvos.

Täällä vastapuolella (sdp isoimmin) on panokset vähissä tosiaan, jos oman navan tuijottamiseksi sanotaan aidon oikeuden, moraalin ja oikedenmukaisuuden peräänkuuluttamistakin!! Jo on aikoihin eletty, ovat niin tottuneet vääryyteen, että pitävät sitä Porissa normaalina...

• Fakta.

Porin kaupungin valtuuston demareilla ei mene hyvin.

• yejvjb

Kunntavaalit kolkuttaa ovella. Demarit odottavat hiljaa, josko joku heitä vielä äänestäisi. Kyllä varmaan ainakin ne, jotka pitävät töissään itseään korvaamattomana.

Oloneuvos.

• Oloneuvos.

Tulee Porissakin mielenkiintoiset vaalit. Kuka äänestettävistä uskaltautuu ottaa puheeksi Porin työttömyyden, sekä laittomat menettelyt Porin kaupunki työnantajana. Olisiko se JHL:n nykyiset valtuuston demarit:)

• a0909aaja

"Suomen Satakunnan Olli"

:D

Yhtä hyvin olisit voinut kirjailla näin:

Maailmankaikkeuden universumin linnunradan maapallon suomen satakunnan porin olli.

Ei satakuntia ole kuin yksi, on siis turhaa mainita että ihan suomen satakunta.

Pistää niin pahasti silmään että oli pakko sanoa.

T: Maailmankaikkeuden seitsemännen ulottuvuuden universumin linnunradan maapallon suomen perähikiän perimmäisen kylän torsti.

• Oloneuvos.

Sain hyvät naurut, kun lujin porin sanomista Raimo Laaksosen kirjoituksesta neuvoksista ja niiden hinnoista. Oloneuvoksen tittelin hän määritteli 150 euron sakkorankaistuksen hinnaksi käräjäoikeuden päätöksellä. Kiitos myös siitä kuuluu Porin kaupunginvaltuutettu demari Martti Lundenille, tuolle kuuluisalle maantiehöylänkuljettajalle, joka ei kuuleman mukaan ymmärrä olla pois kuskinpukilta vaikka kaupunginjohtaja A-M Luukkonen vartavasten nimitti ajojärjestelijäksi yrittäen Martin pysymään työmaallaan. Se että oloneuvos oli loukannut Martin Kunniaa, tuli se politiikon kunnianpalautus maksamaan huomattavasti enemmän kuin esim, 150 euroa, veronmaksajille. Puhutaan useista tuhansista euroista kaiken kaikkiaan.

• Prsmin

Perussuomalaiset tarkistavat kuntavaaliehdokkaidensa taustat... Miten lie, kunnianloukkauksesta tuomitun ehdokkuuden (mahdollisen) käydä? Tuli vaan mieleen.

• Oloneuvos.
        Prsmin kirjoitti:

Perussuomalaiset tarkistavat kuntavaaliehdokkaidensa taustat... Miten lie, kunnianloukkauksesta tuomitun ehdokkuuden (mahdollisen) käydä? Tuli vaan mieleen.

Kuule, mieti sinä sitä sitten. Kysymyksessähän oli demarin kunnianloukkauksesta. Joten tuskin se on millään lailla huono meriitti.

• Peerrssuam
        Oloneuvos. kirjoitti:

Kuule, mieti sinä sitä sitten. Kysymyksessähän oli demarin kunnianloukkauksesta. Joten tuskin se on millään lailla huono meriitti.

Ihan perussuomalaisena toivon, että ET ole ehdokkaana. Niin, olen ollut puoleen jäsenenä jo useamman vuoden, en ollut kokouksessa mutta kuitenkin aktiivinen. Anteeksi vaan, laisiasi ei tarvita, ei mitään sanottavaa kuin demariviha. Joillakin saattaa olla ihan oikeaa tekoa valtuustossa, tosin itse en ole pyrkimässä kun en ihan oikeast ehdi. Mutta äänestän kyllä peeässää, luonnollisesti. Sinua en.

• Oloneuvos.
        Peerrssuam kirjoitti:

Ihan perussuomalaisena toivon, että ET ole ehdokkaana. Niin, olen ollut puoleen jäsenenä jo useamman vuoden, en ollut kokouksessa mutta kuitenkin aktiivinen. Anteeksi vaan, laisiasi ei tarvita, ei mitään sanottavaa kuin demariviha. Joillakin saattaa olla ihan oikeaa tekoa valtuustossa, tosin itse en ole pyrkimässä kun en ihan oikeast ehdi. Mutta äänestän kyllä peeässää, luonnollisesti. Sinua en.

No ehkä sinun kannattaa sitten loikata demareihin. Voisi siten olla meille parempi molemmille. Kuulut näköjään näihin seläntakana huutelijoihin joita ei meillä perusSuomalaisissa kaivata, mutta demareissa niitä kunnioitetaan.

• Deus Protector Noste

Oli/on "Satakunnan Sauli"... Voihan sitä tulla "Suomen Satakunnan Olli"

• äly hoi älä jätä

Satakunnan saulin tai pertin tajuan, mutta miksi "suomen satakunnan" ? Annat sen käsityksen että jossain muualla on toinenkin satakunta? Onko jotain venäjän satakuntaa olemassa? Gibraltarin satakunta? Nicaraguan satakunta kenties?

• Noster...
      • Ndkkii

Joo, moniko winnowassa tienaa siis 60 tonnia vuodessa? Älä viitsi. Ota huomioon koulutus, vastuu ym. Seikat. Mitä niistä on itselläsi? ei vahtimestari saa rehtorin palkkaa. Ihan kiva kun taas valitat, ei minullakaan ole varaa "ulkona" syödä joka päivä. Osaan tehdä kotona ruokaa evääksi asti. Ja tienaan jopa enemmän kuin sinä. Tai siis uskoisin, en tiedä kaikkia tulojasi, tai siis mitään niistä. Monet tekevät kaikenmoisia hommia lisäansioiden toivossa? Mikä on taas pointti? Laittomuuksia tekevät kaikki, esim. Katuun maalattu nopeurajoitusmerkki on sellainen, vaikka tarkoituksenmukainen, mutta laiton. Vai?

• Olli Hakala Pori

Mister Ruosniemen Ndkkiii.... kyllä vaan tienaa moni 60 vuodessa... Aidon totuuden, moraalin ja oikeudenmukaisuuden puolesta toimiminen... ei ole aina sitä "valittamista". Se on kaikille Porilaisille tarkoitettua hyvää... Ja voisit vetää jo nimelläsi, niin päästään face to face kunnolla puhumaan.

• yks sinua perässä ve

voi sinua reppanaa,Olisit tehnyt edes jotain niistä töistä mitä sulle tarjottiin,mut kun et viitsinyt tehdä muuta kun körssiä suuhun,ja häiritä muitten töitä,ÄLÄ VALITA!!!

• totuus

ajatteles kuinka paljon Porin kaupunki säästää kun se ei maksa palkkaa sulle kun et tehnyt mitään,olit vaan,(tiedät millä suhteilla pääsit)nyt ilmeisesti siellä joku tekee töitä ja kaupunki voittaa joka päivä,toivottavasti poistas täältäkin sun typerät kirjotukset,joku voi vaik uskoo sun satuilut.

• Maija Mehiläinen

"Kututtaako" sinua, jos joku uskaltaa täällä kaupungin laittomista irtisanomisista ja kiusaamisista kirjoittaa. Taidat olla itse niitä "pääjehuja" (demareita).

• jhl....

• Oloneuvos.

Mikä on työnjohtajantyö ja tarkoitus työmailla. Eikö olisi syytä erottaa vaikka laittomasti nämä työnjohtajat jotka täällä kirjoitaa valittamisesta. Edellenkään ei neljä insinööriä ja yksi työsuojelupäällikkö voineet todeta laiskuutta olevan todistettuna oikeudessa irtisanomiseen, vaan päin vastoin, todennettiin heidän epäpätevyytensä ja laiskuutensa. Että se siitä kessuttelusta.

• ex työtön

mitä meinaat ilmeisesti,kaikki tietävät sinun tekosi ja paskan puhemisesi ,ei onneks kukaan enää usko sinnuu,jee

• Tyosuojelumiäs

Minua kiinnostaa kovasti muutama seikka. Mikä oli irtisanomisperuste käteen saamassasi lapussa? Mitkä ovat rajoittamassa työnhakuasi tällähetkellä? Entä miksi et ole pyytänyt vaikka satakunnan kansaa tekemään juttua tapauksestasi todenmukaisesti? Miksi en ole lukenut alan julkaisuista tapauksesta, olen kuitenkin eräässä yksityisessä organisaatiossa työsuojelu toiminnassa vastaavana toiminut jo vuosia, ja saan tietooni oikeuden toteamat kiusaustapaukset yksityiskohtineen. Jospa vastaat näihin, oloneuvos?

• Oloneuvos.

Soita ja kysy nimetön "valtuutettu" minulta. Saat nähdäksesi jos haluat salaiseksi lukitellut pöytäkirjatkin.

• Kirosaana

Vastasiko tähän se sama henkilö, joka vaatii avointa keskustelua asiasta? Paradoksaalista alkaa olla... Vaihdetaanko jo aihetta? Kysymyksiä on esitetty, mutta vastauksia ei kuulu, moneenkaan kysymykseen...

• Elämä on :D

Tuskin tämä mitään lohduttaa, mutta et ole ainoa. Täällä kanssa yksi vuosia sitten irtisanottu, tartti saada yhdelle isoherran pojalle työpaikka, niin potkasivat mäjelle.
        Maksettiin melkein vuoden palkka, etten riitauta, eikä asia tule julkiseksi.

• Oloneuvos.

"Vastasiko tähän se sama henkilö, joka vaatii avointa keskustelua asiasta? Paradoksaalista alkaa olla... Vaihdetaanko jo aihetta? Kysymyksiä on esitetty, mutta vastauksia ei kuulu, moneenkaan kysymykseen..."

Oletko koittanut koskaan viedä asiaa eteenpäin, jonka yleinen syyttäjä on julistanut kokonaan salaiseksi?

• realismin ääni

"Olen ollut jo seitsämän vuotta demarivainosta johtuen työttömänä."

Rohkenen väittää että huimat palkkatoiveesi auton ajamisesta vaikuttavat siihen ettet saa duunia.Katsos suojatyöpaikassa kaupungilla on kyllä rahaa veronmaksajien puolesta maksaa huimiakin palkkoja vaikka sen vastineeksi ei juuri mitään saisikaan, toisinkuin yksityisillä.

Saakohan yksikään taksikuski jotain 4 tonnia kuussa rahaa, tuskinpa vain. ja jos saavat niin me ruvetaan koko suku chafööraamaan kännisiä kun tulee niin hurjaa tiliä siitä että pyörittää vaan rattia.

Moni vuosikausia cityllä töissä ollut kuvittelee olevansa jonkinlainen kultakimpale josta sitten oikein taistellaan toisten työnantajien toimesta jos sattuu olemaan vapaana ja vailla työtä.

Tämä on harhaluulo.

Kuka tahansa pyörittää sitä rattia ja paljon halvemmalla kuin sinä.Nuorisoa on suorastaan jonoksi asti itkemässä jonkinlaista työpaikkaa että saavat oppikirjansa maksettua, niille kelpaa mikä duuni vaan ja melkein millä palkalla vain.

Et ole demarivainosta johtuen työtön,saat varmasti duunia jos lasket huimia vaatimuksiasi.

Yritä edes?

• kljgnwef

"mitä meinaat ilmeisesti,kaikki tietävät sinun tekosi ja paskan puhemisesi ,ei onneks kukaan enää usko sinnuu,jee."

Niinpä. Kuten ei sitäkään, että kaupungintuntipalkkalaisille työntekijöille on tullut kellokortit valvontalaiteineen päivineen, kun demarivaikuttaja duunarista työnjohtaja tehtiin.(Hih)

• Oloneuvos.

Et ole demarivainosta johtuen työtön,saat varmasti duunia jos lasket huimia vaatimuksiasi.

Ei pysty nyt. Sairausloma pällänsä. Se nyt tietysti on mielestäsi sitten taas jotain laitonta ja varmasti taas peruste irtisanomiseen.

• jhl 27

"Minä olin 24 vuotta kaupungintöissä. Demarit järjestivät laittoman irtisanomisen ritautin ja voitin hovia myöten. Että kiitos itsellenikin laittomasta irtisanomisestani ja vielä suurempi demareille."

Unohtunut on myöskin kiittää nimen omaan demari jhl ammatiyhdistystä.

• Oloneuvos.

"Rohkenen väittää että huimat palkkatoiveesi auton ajamisesta vaikuttavat siihen ettet saa duunia.Katsos suojatyöpaikassa kaupungilla on kyllä rahaa veronmaksajien puolesta maksaa huimiakin palkkoja vaikka sen vastineeksi ei juuri mitään saisikaan, toisinkuin yksityisillä."

Hyvä on sitten riitää ajojäjesteliän 3000 euroa kuukaudessa. Työkin olisi selkäsairaalle sopivan kevytä.

• Maija Mehiläinen

"Sama" tunnettu demari asialla usealla eri nimimerkillä. Sykyn kunnallisvaaleja odotellessa.. Pelko perseessä... Sitähän sä kysyit ;D Oloneuvos puhuu asiaa...

• jumalten palkkaa

"Hyvä on sitten riitää ajojäjesteliän 3000 euroa kuukaudessa. Työkin olisi selkäsairaalle sopivan kevytä."

ihan 3k pitäisi saada :D

Koitappa esim. puolittaa tuo summa niin päästään summiin joita normaalit kuolevaiset tienaavat.Et ole "valhallassa" enää, thor.

• Oloneuvos.

Demareille muillekkin tulee vielä hätä, kuntavaalien aikaan. Paradoksi olisi Porin SDP:n vähimässäkään määrin ottavan puolueensa akendaksi, työ, koulu, kiusaamiset, sekä laitomat irtisanomiset nollatoleransilla. Se että Martti Lunden(sd) on omalla esimerkillään jhl:n ammattiyhdistyksessä vienyt puolueensa näyttävästi tähän tilaan olla jäävejä joka asiassa, jotka koskevat kuntatyöntekijöitä. On todellinen niitti demari farssille kuntapolitiikassa.

• Oloneuvos.

Avoin kysymys, kaupunginvaltuutettu Martti Lundenille(sd). Miksi et vastaa näihin polittisiin syytöksiin sinusta. Näinkö jätät veronmaksaja äänestäjäsi pimentoon asioistasi ???

• rthvyjb

Ei näköjään voi enempää eikä vähempää Martilla, kuin oma ja perheensä hyvinvointi kuntatyöntekijänä kiinnostaa. Pitäisikö sinua tai demareita vielä muiden äänestää?

• 5yvj

Ai niin, eihän Martti keskustele kuin rikospoliisin kanssa sekä syyttäjän saadakseen kirjoittajat sakkorankaistukseen hänen demari kunniansa tähden Voi voi.

• Debemari
        rthvyjb kirjoitti:

Ei näköjään voi enempää eikä vähempää Martilla, kuin oma ja perheensä hyvinvointi kuntatyöntekijänä kiinnostaa. Pitäisikö sinua tai demareita vielä muiden äänestää?

Olen demari, en kunnalla töissä. Saanko äänestää oloneuvosta? Oletko ehdolla?

• Oloneuvos.
        Debemari kirjoitti:

Olen demari, en kunnalla töissä. Saanko äänestää oloneuvosta? Oletko ehdolla?

En ole ehdolla ja jos olisin olisin perusSuomalaisten listoilta. Kuitenkin nyt on niin, että politiikon demari Martti Lundenin kunnianpalautus laittoi minut rikosrekisteriin. Joten en todennäköisesti kelpaa kuntaehdokkaaksi, mutta ei hätää. PerusSuomalaisilla on monta joita voi äänestää ja jotka ei ole omaneduntavoittelijoita, kuten demareilla on tapana olla, eikä myöskään ole rikosrekisteriä.

• Debemari
        Oloneuvos. kirjoitti:

En ole ehdolla ja jos olisin olisin perusSuomalaisten listoilta. Kuitenkin nyt on niin, että politiikon demari Martti Lundenin kunnianpalautus laittoi minut rikosrekisteriin. Joten en todennäköisesti kelpaa kuntaehdokkaaksi, mutta ei hätää. PerusSuomalaisilla on monta joita voi äänestää ja jotka ei ole omaneduntavoittelijoita, kuten demareilla on tapana olla, eikä myöskään ole rikosrekisteriä.

Kuka olisi sopiva, ei mitään hajua ehdokkaista. Tosin ei kai demaritkaan ole listaa tehnyt, en tiedä, en ole jäsen vaikka demariksi itseni nimeän (vielä). Politiikkaa en hirveästi seuraa, lähinnä tuota eduskuntahommaa.

• tvyj
        Debemari kirjoitti:

Kuka olisi sopiva, ei mitään hajua ehdokkaista. Tosin ei kai demaritkaan ole listaa tehnyt, en tiedä, en ole jäsen vaikka demariksi itseni nimeän (vielä). Politiikkaa en hirveästi seuraa, lähinnä tuota eduskuntahommaa.

Sitä odotellessa. Demarilista kiinnostaa minuakin siinä mielessä, että päästääkö demariyhdistys Martti Lundenia ehdokaaksi jää nähtäväksi. Jos päästää äänestääkö enää kukaan muu, kuin oma perhe jos sekään.

• -Olli-, myös uhri...
        5yvj kirjoitti:

Ai niin, eihän Martti keskustele kuin rikospoliisin kanssa sekä syyttäjän saadakseen kirjoittajat sakkorankaistukseen hänen demari kunniansa tähden Voi voi.

Hilkka Ahde (sdp?) saa todennäköisesti vielä oikeutta!!! Seuraa mediaa... Jari Lehden vuoro on seuraavaksi saada oikeutta Porissa! N. 7 vuoden Porin demari lähtöinen (sisäisesti hajalla/tappeleva) rääkkäys saa loppua Jari kohtaan! Uskon vakaasti, että Jarille korvataan vielä Porin kaupungin "suvaitsemat" laittomuudet. Ei Hilkkaa ja Jaria voi kohdella noin!!! Deus Protector Noster, Porin vaakunan mukaisesti! http://ollihakala.blogspot.com/2011/10/piip-piip-miehia-makkaramiehia-ja.html ---- http://ollihakala.blogspot.com/2012/03/aamulehti-on-jaljilla-moraali-on-kuin.html ---- 150.000! https://www.facebook.com/groups/224174243936/ ---- Pro Hilkka https://www.facebook.com/events/362514420435976/

• Oloneuvos.

Olli ja muut Porilaiset. PerusSuomalaisina voimme vaikuttaa tulevissa kuntavaaleissa äänestämällä. Työpaikka ja koulukiusaaminen on saatava nollatoleranssille, sekä vallan jakaminen, vaikuttaminen, sekä avoimmuus päätöstenteossa, jota demarien mahdollistamassa salaisten pöytäkirjojen tuominen olisi saatava kuntalaisten nähtäväksi, Se on perusSuomalaisten yksi tärkeimmistä tehtävistä.

• Nnmmddkk

Oloneuvos, olet oikeassa tuossa Ahteen asiassa . Muuhun en ota kantaa ennenkuin saan kuulla puolueettoman puheenvuoron. Mutta, ota yhteyttä: marko.jarvinen miukumauuukuuu dnainternet.net

• Oloneuvos.
        Nnmmddkk kirjoitti:

Oloneuvos, olet oikeassa tuossa Ahteen asiassa . Muuhun en ota kantaa ennenkuin saan kuulla puolueettoman puheenvuoron. Mutta, ota yhteyttä: marko.jarvinen miukumauuukuuu dnainternet.net

Kannanotto Ahteesta oli Olli Hakalan. Itse olen jhl 027:n demarien uhri, tietäen mitä demarit politiikalla siellä Porin kaupunginvaltuustossa ajaa. Eli ei ainakaan oikeudenmukaisuutta.

• Uhrina 2008-2009
    • aloittajalle

Täällähän on mielenkiintoista tekstiä ;D

• Oloneuvos.

Missä mielessä. Siinäkö että ei saa oikeutta vai missä?

• Maija Mehiläinen

Yleisesti aatellen, että miten tavallista "duunareita" kohdellaan, sekä paljonko kiusaamisia tapahtuu saadakseen itselleen siitä hyödyn. jne... jne...

• Oloneuvos.

Ymmärrän, ettei moni ymmärrä. Miten työpaikkakiusaaja pääsee etenemään työuralaan, vieläpä ammatiliiton siivittämänä, suojeluksessa luottamusmiehenä. Tuskin enää kannataisi käytää sanaa luottamusmies, vaan omaneduntavoittelia olisi parempi. Varsinkin nykysten demarien aikana. Se että ne on luottamusmiehet demareita on historia, jossa ei muilla kuin demareilla ollut mahdollisuuksia edes hakea paikkaa "demokraattisissa" vaaleissa. Olisiko pikkusen jäänyt Neuvostoliitto malli päällensä pikkusen?

• Maija Mehiläinen
        Oloneuvos. kirjoitti:

Ymmärrän, ettei moni ymmärrä. Miten työpaikkakiusaaja pääsee etenemään työuralaan, vieläpä ammatiliiton siivittämänä, suojeluksessa luottamusmiehenä. Tuskin enää kannataisi käytää sanaa luottamusmies, vaan omaneduntavoittelia olisi parempi. Varsinkin nykysten demarien aikana. Se että ne on luottamusmiehet demareita on historia, jossa ei muilla kuin demareilla ollut mahdollisuuksia edes hakea paikkaa "demokraattisissa" vaaleissa. Olisiko pikkusen jäänyt Neuvostoliitto malli päällensä pikkusen?

Eiköhän kuitenkin ole niin, että narsistiluonnetta on vaikea kitkeä pois. Monesti "pikkukympit" saa tavalla tai toisella itsensä johtoasemiin ja jopa väärillä perustein. Yhteispelillä se tuntuu useinkin luonaavan. Ollaan itse olevinaan niin hyviä työntekijöitä, vaikka eniten itse lusmuilisivatkin.

• nuolemineneikannata
        Maija Mehiläinen kirjoitti:

Eiköhän kuitenkin ole niin, että narsistiluonnetta on vaikea kitkeä pois. Monesti "pikkukympit" saa tavalla tai toisella itsensä johtoasemiin ja jopa väärillä perustein. Yhteispelillä se tuntuu useinkin luonaavan. Ollaan itse olevinaan niin hyviä työntekijöitä, vaikka eniten itse lusmuilisivatkin.

Näinhän se menee.Tämän olen itsekin huomannut Porin kaupungin hommissa. Siellä ollaan vaan meniningillä "minä itte". Tällaiset ne ovat itse sieltä pahemmasta päästä.

• Oloneuvos.

Se että joutuu, joutui kuuntelemaan, lisäksi työnjohdon V......a. Niin sitä sitten maakatti työntekijätkin ,vielä rintaansa rohistaa lisäksi työpaikka kiusatulle toinen toistensa seläntakana. Siksi marakatti nimitys.

• Muija Muikea

Demarivaino on harhaisuutta. On sama mihin kuuluu kunhan ei tietenkään Perussuomalaisiin, koska se kertoo mahdollisista rikollisista taipumuksista yms. luonnehäiriöistä, mutta muuten on sama mihin kuuluu..no Kristilliset on oma lukunsa taas..joten älä vingu.

• punikkipori

"Demarivaino on harhaisuutta. On sama mihin kuuluu kunhan ei tietenkään Perussuomalaisiin, koska se kertoo mahdollisista rikollisista taipumuksista yms. luonnehäiriöistä, mutta muuten on sama mihin kuuluu..no Kristilliset on oma lukunsa taas..joten älä vingu."

Pas k aa.

minullekin tarjottiin moneen otteeseen jotain vit u n sdp:n jäsenkaavaketta ja tietenkin kieltäydyin tästä wcpaperista jota tarjottiin.yllättäen jatkoduunia ei löytynytkään vaikka piti olla :D
        ihan sama silti, osaava saa kyllä töitä ja löysin samantien muualta paremminpalkatun duunin.

työpaikat pitäisi saada osaamisensa perusteella, ei jonkun punikkien puoluekirjan.

korruptoitunut koko suomi totaalisesti!

• Veronmaksaja.
        punikkipori kirjoitti:

"Demarivaino on harhaisuutta. On sama mihin kuuluu kunhan ei tietenkään Perussuomalaisiin, koska se kertoo mahdollisista rikollisista taipumuksista yms. luonnehäiriöistä, mutta muuten on sama mihin kuuluu..no Kristilliset on oma lukunsa taas..joten älä vingu."

Pas k aa.

minullekin tarjottiin moneen otteeseen jotain vit u n sdp:n jäsenkaavaketta ja tietenkin kieltäydyin tästä wcpaperista jota tarjottiin.yllättäen jatkoduunia ei löytynytkään vaikka piti olla :D
        ihan sama silti, osaava saa kyllä töitä ja löysin samantien muualta paremminpalkatun duunin.

työpaikat pitäisi saada osaamisensa perusteella, ei jonkun punikkien puoluekirjan.

korruptoitunut koko suomi totaalisesti!

Demarit ostavat jäsenensä verorahoilla. Mukavaa tuo politiikka.

• Oloneuvos.

Perustele demarien antama LAITON irtisanominen verorahoista. Missähan ne rikolliset oikeen pesii, kun leivänkin vie duunarin suusta?

• ahkerampi

Olonevos EI halua töihin. Hän olisi jo työllistynyt, jos haluaisi, ja/ tai osaisi. En ole koskaan kuullut noin pitkää seitsämän vuoden porua. Kyllä noin energinen äijä töitä saa.

• Mhskij

Juurihan oloneuvos kertoi siirtyvänsä pisneksen pariin. Kai nämä käsittämättömät kirjoituksetkin pian loppuu, kun ei kerkiä rahanteolta enää kaljapäissään koneelle.

• Oloneuvos.
        Mhskij kirjoitti:

Juurihan oloneuvos kertoi siirtyvänsä pisneksen pariin. Kai nämä käsittämättömät kirjoituksetkin pian loppuu, kun ei kerkiä rahanteolta enää kaljapäissään koneelle.

Bisnekset, bisneksinä. Enkä oloneuvoksena, TÖIHIN kerjää. Ansioihin takaisin kaupungille, olisi tarkoitus päästä tekemään bisnekselle suolarahaa kuten muutkin kaupungintyöntekijät. Mutta, kun kaupunki on kerran irtisanonut, niin ei sinne takasin oteta. Joten odottelen eläkettä ja kertoilen demarien olemattomasta politiikantekemisistä. Olen sirtymässä bisnesten myötä viineihin ja parempiin juotaviin, joten ei tarvitse siitäkään oluttelusta enää kenenkään solvata. Käsitystä soisin solvaajille ja tosiasioitten selvittämistä. Ymmärrämme toki kaikki, että se on niin v...n vaikeaa demareilla. Se ymmärtäminen.

• raa-aa222

Oletko ihan oikeasti ollut 7 v työtön, vaikka haluaisit töihin???Mistä olet hakenut töitä??? Vaikea uskoa, että jatkuis aina vaan, jos työhalua ja kuntoa löytyy.

• Oloneuvos.

En, vaan olen ollut 7v, 3kk.

• Sama.
        Oloneuvos. kirjoitti:

En, vaan olen ollut 7v, 3kk.

Jk. Tosin olisi tässä ajassa, voinut kouluttautua vaikka lähihoitajaksi. Mutta kuten tiedetään, sekin paikan olisi vienyt demari herran tyttäret. Joten ei viitsi enää edes yrittää, kun seuraavaksi veisivät näiden demari tyttärien tyttäret paikan, tai joku demari herran äänestäjä työtoverin, vaimot tai "ystävät".

• miksiköhän

Miksiköhän "jotain" kiinnostaa tämä Oloneuvoksen palsta. Taitaa oikeesti jurppia totuudet ;D

• Mhjskkf

Ei ollut solvaus tuo kaljapäissään-kommentti. Itse en nimiittäin koskaan edes avaa tätä palstaa jossen muutamaa kaljaa ole ottanut pohjiksi. Mutta jatkakaa toki, perjantaina otan taas kopsut ja tulen lukemaan. ....

• Mhjskkf

Ei ollut solvaus tuo kaljapäissään-kommentti. Itse en nimiittäin koskaan edes avaa tätä palstaa jossen muutamaa kaljaa ole ottanut pohjiksi. Mutta jatkakaa toki, perjantaina otan taas kopsut ja tulen lukemaan. ....

• Oloneuvos.
        Mhjskkf kirjoitti:

Ei seeh, mitääh. Vedetään ralli "perseet olalla" perjantaina, sanan säilän terääpitkin, mutta varoen ettei demari herra saa taas usutettua yleistäsyytäjää kimpuumme, totuuksilla kirjoittelusta.

• mene työttömien

työsuojelu kurseille äläkä valita.

• Oloneuvos.

En mielestäni valita, jos totuuksista kirjoitan. Mutta kerro lisää tästä työsujelu kurssista. Onko sieltä valmistuneena mahdollista päästä töihin?

• Olli Hakala Pori

Nonni.... Nyt lasillinen hyvää viiniä tai olutta, vaikka ison pippuripihvin ja ranskalaisten kera, sekä jälkiruuoaksi ei tällä kertaa vihervasemmiston rkp:n, eikä liberaali humanistista kaiken suvaitsevaa tyhjän papatusta... Vaan oikein Olli Hakalan Blokin kirjoituksia, aitoa totuutta, moraalia ja oikeudenmukaisuutta.., niin, että pippuripihvitkin levollisesti asettuvat masun pohjalle... Deus Protector Noster!

http://ollihakala.blogspot.com

https://www.facebook.com/groups/224174243936/

Googlesta lisää: Olli Hakala Pori

Lue, koe, elä.... aidosti totuudessa, älä valheessa! Ennenkuin sensuuri vie kaiken...

Teidän kaikkien rakastama: Porin totuuden ääni, Olli Hakala
      SHERWOOD † REAL † MEDIA † NEWS ™

• Oloneuvos.

"Oletko ihan oikeasti ollut 7 v työtön, vaikka haluaisit töihin???Mistä olet hakenut töitä??? Vaikea uskoa, että jatkuis aina vaan, jos työhalua ja kuntoa löytyy."

Olen hakenut ja haen edelleen, kunnalisentekniikan työntekijän paikkaa Porin työvoimatoimistosta. Vapaita työpaikkoja ei ole ollut tarjolla. Muuta ammatia minulla ei ole hankittuna, kuin tämä nykyinen 24 vuoden kokemuksella omaavana oleva.

• SDP.

Älä valita, liity takaisn jhl:oon.ja ota demari jäsenkirja ja maailma pelastuu.

• duunari

Yhtä hyvin voisit hakea lumenluojan hommia juuri nyt. Kunnalle et ikinä pääse ns. hommiin. Saivat sinusta tarpeekseen. Sen vuoksi sait kenkää laittomasti. Kunnankoukut kertovat, ettei sinulla ole TYÖkokemusta siltä ajalta.

• Oloneuvos.

Joo, näin se homma etenee. Kaupunginjohtajan vakansia en päässyt edes yritämään kokeilla . Onneksi, kun Porin talous on kunnolla kuralla. Tetynä tai tekemättömänä, Siitä holimatta vaikkakin jonkun emarien väittämänä se talous Porin kaupungin verokassasa piti helpottua ,kun laittomati irtisanotaan työntekiäväkeä kaupungilta. No demareilla nyt vaan sattuu olemaan kyseinen lokiikka, joka varmasti tyydyttää veronmaksajia vero korituksineen. Se vaan on hauskasta että sitä saa kokomuksen teknisenpuolen apulaiskaupunginjohtaja , nyt selitellä virhe päätöksiään. Niinhän sitä kuulemma selitteli aikoinaan huolto ja koneosaston työpäällikö ottaessaan erään demari Martin höylänkuljettajaksi "töihin", no ansaitulla elkeellä on itse päällikö hän nyt .

• juuupaaajuuuu

Itse "kunnankoukku" antoi vastauksen. Syksyn vaaleissa nähdään: Sitten kuuntelet vain laulua MÄ PUTOAN.

• toinen osasto

"Miksiköhän jotain kiinnostaa tämä Oloneuvoksen palsta. Taitaa oikeesti jurppia totuus."
      Kyllä kiinnostaa totuus. En voi ymmärtää, että joku on ollut työttömänä yli seitsämän vuotta, ja vielä kehuu työttömyyttään kaljajutuilla. Täällä palstoillahan on solkenaan ollut entisten työtoverien kirjoituksia siitä, kuinka oli ikävää menettää hieno työkaveri, joka aina huomioi muut, ja oli niin ahkera työssään, ettei sen koommin ole sellaisia näkynyt. Oli ollut harmi menettää hänen seuransa.

• uygfffqwge

Ajatteleppa, jos olisi vielä kaljapäissään ansiossa . Kuten on eräät muut.

• Nainentöissä

Millaisia työnjohtajia Porin kaupungilla on, jos ei hoida hommiansa? Eikö työnjohtajan tehtäviin kuulu esittää alaisilleen työtehtävät, eikä kuunnella " velttojen pikkukymppien" valituksia, jotka tuskin sen enempää tekevät, kuin muutkaan. Kieli vaan ruskettuu. Kysyisin vain,, mikä oli TODELLINEN syy Oloneuvoksen irtisanomiseen? Turha selitellä laiskuutta tai työilmapiirin "pilaamisella", sillä miksei nämä asiat ole vielä runsaan seitsemän vuoden jälkeen vieläkään parantuneet. Faktaa kehiin..., onhan se vaan helppoa nostaa tyhjänpäiväisestä "tekemisestä" palkkaa. Itse teen ja tiedän, mistä hyvästä palkkani saan kunta-alalla. Siis työtä tekemällä. Tehkää tekin jotain palkkanne eteen ja lakatkaa valittamasta vaikka luusereita olettekin.

• Maija Mehiläinen
        Nainentöissä kirjoitti:

Millaisia työnjohtajia Porin kaupungilla on, jos ei hoida hommiansa? Eikö työnjohtajan tehtäviin kuulu esittää alaisilleen työtehtävät, eikä kuunnella " velttojen pikkukymppien" valituksia, jotka tuskin sen enempää tekevät, kuin muutkaan. Kieli vaan ruskettuu. Kysyisin vain,, mikä oli TODELLINEN syy Oloneuvoksen irtisanomiseen? Turha selitellä laiskuutta tai työilmapiirin "pilaamisella", sillä miksei nämä asiat ole vielä runsaan seitsemän vuoden jälkeen vieläkään parantuneet. Faktaa kehiin..., onhan se vaan helppoa nostaa tyhjänpäiväisestä "tekemisestä" palkkaa. Itse teen ja tiedän, mistä hyvästä palkkani saan kunta-alalla. Siis työtä tekemällä. Tehkää tekin jotain palkkanne eteen ja lakatkaa valittamasta vaikka luusereita olettekin.

Minäkin haluan kuulla totuuden, enkä mitään keksittyä p....puhumista. Onko se niin vaikeata?

• lauantaitaaaaaaa

Hei! Esittelen teille kaikille kaverin nimeltään "Kateellinen", tapaat hänet, kun kaikki onnistuu. Hän, "Tekopyhä-Martti" on mukava edessäpäin, mutta joskus hän kritisoi sinua ystävilleen. "Säälittävä" on tää joka tarvitsee ravinnokseen osan sinun elämästäsi. Miksi? Koska te edustatte kaikkea mitä he eivät ole. Minun nimeni taas on "Hymy" ja minä pilaan heidän elämänsä :)

• takahampaat näkyy

Tuo vaikuttaa lähinnä irvistykseltä.

• hymy/hymy

Riippuu millaisen "peilikuvan" itsestään antaa.

• Heman

Mitä hemmetin oikeutta. Se sai jo 60 tuhatta euroa. Kukaan, eikä mikään osasto halua sitä kunnalle takaisin.Eikä tosi mies sinne haluaisikaan. Minä en missään tapauksessa haluaisi semmoseen paikkaan takaisin, missä minusta ei tykätä ja jota itse haukun. Johan se olisi hullua. En kusis sinne päinkään. Jotain itsekunnioitusta pitääi olla.

• Hä.

Kuka on sinun mielipidettäsi kysellyt?

• Oloneuvos.

Mikä 60 tuhatta euroa ja mitkä osastot. Et kai sinä nyt jokaosastolla oie tai ole ollut. Mikä ihmeen maailman omistaja luulet mikkihiiri olvasi. Se että olen veronmaksaja nyt ,niin minulla on tietääkseni oikeus vaatia palveluita, joita kunta lakisääteisenä on velvollinen hyvin hoitamaan. Miksi nyt sitten ei ole, asiat paremmassa kunnossa palvelut, vaan pän vastoin. Myöskin työilmapiiri kuuluu olevan kautta linjan tulehtunut. Ketä mielestäsi vielä pitää irtisanoa laittomin menetelmin. Kaupunginjohtajako vaiko sinut?

• Oikeutta Poriin...
        Oloneuvos. kirjoitti:

Mikä 60 tuhatta euroa ja mitkä osastot. Et kai sinä nyt jokaosastolla oie tai ole ollut. Mikä ihmeen maailman omistaja luulet mikkihiiri olvasi. Se että olen veronmaksaja nyt ,niin minulla on tietääkseni oikeus vaatia palveluita, joita kunta lakisääteisenä on velvollinen hyvin hoitamaan. Miksi nyt sitten ei ole, asiat paremmassa kunnossa palvelut, vaan pän vastoin. Myöskin työilmapiiri kuuluu olevan kautta linjan tulehtunut. Ketä mielestäsi vielä pitää irtisanoa laittomin menetelmin. Kaupunginjohtajako vaiko sinut?

http://ollihakala.blogspot.com/2012/03/olen-listalla-ensimmainen-saastamaan.html

Joka paikassa ahneus lyö läpi ja köyhät kyykkyyn tai pihalle... mm. laittomin irtisanomisin! Hyvävelijätkille 150.000 palkkioita tyhjästä, kuten finnairilla... valtiollisella ja kunnallisella sektorilla yritetään olla yhtä ahneita kuin yksityiselläkin sektorilla....

Hyvä Jari, että jaksat osaltasi Porin kaupungin mätäpaiseet pitää esillä!!! Porikin ansaitsee joskus aidon totuuden, moraalin ja oikeudenmukaisuuden!

Deus Protector Noster! (Tulkitkaa latina... ;) )

• takapiruko

Taas tuo äärioikeistolaisen sinettiteksti. No kokoomuksen miehiä varmaan matkijakin

• Oloneuvos.

Et sitten ole vaivautunut lukemaan viestiketjua, jossa pitäisi erittäin hyvin tulla julki demarien laittomuudet jhl:n kanssa.

• Oloneuvos.
        Oloneuvos. kirjoitti:

Et sitten ole vaivautunut lukemaan viestiketjua, jossa pitäisi erittäin hyvin tulla julki demarien laittomuudet jhl:n kanssa.

Demarit kaupungnjohtaja, sekä teknisen palvelukeskuksenjohtaja. Ovat he vain ihmisiä. Tosin lain yläpuolella, mutta kuka näitävastaan nyt edes muutenkaan syytteitä uskaltaisi, edes esittääkään. Jhl:n valtuuston demareilla olisi ollut mahdollisuus. Mutta ei uskallusta, kun ovat raukkiksia ja omaneduntavoittelijoita.

• Katkera.
        Oloneuvos. kirjoitti:

Demarit kaupungnjohtaja, sekä teknisen palvelukeskuksenjohtaja. Ovat he vain ihmisiä. Tosin lain yläpuolella, mutta kuka näitävastaan nyt edes muutenkaan syytteitä uskaltaisi, edes esittääkään. Jhl:n valtuuston demareilla olisi ollut mahdollisuus. Mutta ei uskallusta, kun ovat raukkiksia ja omaneduntavoittelijoita.

Joskus oli A-Y liitot työtätekeviä varten. Nykyään ne ovat palkansaajalta oleva jäsenmaksu firma, joka tuottaa omille työntekijöille hyvinvointia, jäsenmaksajien kustannuksella.

• uskotteko

Demarien laittomuudet ovat vain sinun ja Ollin sanomina tässä ketjusssa. Jos Porin 80.000 asukkaasta kaksi mölisee samaa levyä, niin ei siihen äkkiseltään voi paljoakaan luottaa. Pitää olla näyttöä ja lujasti. Että 79.998 asukasta muuttaa mielipiteensä , tai ainakin liittyy teihin.

• Uskomme sen

että, ei demarit ole pystynyt hoitamaan yhtäkään asiaa. Siksi ei enää olekkaan enemmistö puolue, Porin kaupunginvaltuustossa ensivuonna.

• Vaatii vastausta.

Demarivaikuttaja Martti Lunden, voisi mielestäni tulla kirjoittelemaan ja kertomaan totuuksia työnjohtajan pestin saannistaan ilman koulutusta Porin kaupungintöissä. Samalla hän voisi kertoa nepotismistä. ja varsinkin näistä laittomista irtisanomisista?

• Silminnäkijä.

Onko tämä se sama henkilö. Josta jo eläkeellä olevat työpäälliköt manasivat itseään jälkeen, ottamalla tämän jhl luottamusmieheksikin tuleen työpaikkakiusaaja reilun demarin, kaupungintöihin?

Omilla pikku kätösilään, Masa hommasi työaikana kierrätys-keskuksesta muutaman työtoverinsa kanssa rekkamies työtoverilleen ,hameen, käsilaukun ja korkokengät. Laittoivat ne kuljettajan penkille ja menivät kulmantaakse karkuun kikattamaan, kuin pikku tytöt. Odottaen kuskin, reaktiota.

• tietämätön

Siis, onko oloneuvoksella ollut hame ja korkkarit ? Minkä tähden? Kertokaa nyt ihmeessä, ettei juttelu ole niin yksipuolista.

• Maija Mehiläinen

Tämä tieto on faktaa ... Asianosainen henkilö istuu vielä "toistaiseksi" Porin
        kaupungin valtuustossa muistellen työpaikkakiusaamisiaan suu korviin asti auki. Saisi hävetä ja katsoa muutaman kerran peiliin.

• Todistaja.

Nooh. Sitä, kun on kaupungintyöntekijöillä pitkin työpäivää aikaa leikkiä. Pojat, eivät olleet vielä saavuttaneet miehen ikää 50v vaan olivat neljäkymppisiä, eli suotakoon heille tämä tyttömäisyys.

• Oloneuvos.
        Todistaja. kirjoitti:

Nooh. Sitä, kun on kaupungintyöntekijöillä pitkin työpäivää aikaa leikkiä. Pojat, eivät olleet vielä saavuttaneet miehen ikää 50v vaan olivat neljäkymppisiä, eli suotakoon heille tämä tyttömäisyys.

Huomenta vaan. Miten hyvin kiusaamisasiat sopivat Porin kaupungin valtutetulle, sekä koululautakunnan varapuheenjohtajalle. Tosin ei kai se jhl:n luottamusmiehellekään sopisi, mutta selventää se asioita lopputilistäni sen syistä ja seurauksista. Vaikkakin herra demari Martti kiven kovaa väitti oikeudessa kunniansaloukkaus asiassa, ettei ole kanssani puhunut asiasta luottamusmiehenä, vieläpä hänen puhuen pääluottamusmies Tommi Raunelan puhelimesta tuuratessa Tommia, minun yrittäessäni soittaa Tommille irtisanomisen asiasta. Olisiko väärä todistuksen antaminen oikeudessa en tiedä.

• Oloneuvos.
        Oloneuvos. kirjoitti:

Huomenta vaan. Miten hyvin kiusaamisasiat sopivat Porin kaupungin valtutetulle, sekä koululautakunnan varapuheenjohtajalle. Tosin ei kai se jhl:n luottamusmiehellekään sopisi, mutta selventää se asioita lopputilistäni sen syistä ja seurauksista. Vaikkakin herra demari Martti kiven kovaa väitti oikeudessa kunniansaloukkaus asiassa, ettei ole kanssani puhunut asiasta luottamusmiehenä, vieläpä hänen puhuen pääluottamusmies Tommi Raunelan puhelimesta tuuratessa Tommia, minun yrittäessäni soittaa Tommille irtisanomisen asiasta. Olisiko väärä todistuksen antaminen oikeudessa en tiedä.

Hei reilut demari poijaat! Sain kuningasajatuksen, tehän voisitte jäädä vuorotteluvapaalle ja Porin kaupunki voisi palkata minut tilalle vuodeksi. Näin saisin myöskin, ansiosidonnaisen päivärahan pyörimään. Ei muuten, mutta alkaa jo kotien myyminen, toisen kohdalla ottamaan pannuun, 7 vuoden työttömyysputken takia. Kolmannen kerran kun kotini joudun myymään, niin alkaa sosialimenot kohoomaan Porin kaupungilla. Vielä olen pärjännyt myymälläni omakotitalostani jääneillä puskurirahoilla. Nyt kylläkin menee alta rivitalo- osake kotini. Niin miten olisi pieni solidaadisuuden osoitus, kun uskoisin teille jääneen kyllä sukanvarteenkin, yli 3000kk euron palkasta. Hoitaessane kaupunginvaltuuston hommia ja jhl työntekijöiden asioita, pitäen huolta ettei Porin kaupunki irtisano laittomasti työntekijöitään. Ainakaan kovinmontaa.

• Sama.
        Oloneuvos. kirjoitti:

Hei reilut demari poijaat! Sain kuningasajatuksen, tehän voisitte jäädä vuorotteluvapaalle ja Porin kaupunki voisi palkata minut tilalle vuodeksi. Näin saisin myöskin, ansiosidonnaisen päivärahan pyörimään. Ei muuten, mutta alkaa jo kotien myyminen, toisen kohdalla ottamaan pannuun, 7 vuoden työttömyysputken takia. Kolmannen kerran kun kotini joudun myymään, niin alkaa sosialimenot kohoomaan Porin kaupungilla. Vielä olen pärjännyt myymälläni omakotitalostani jääneillä puskurirahoilla. Nyt kylläkin menee alta rivitalo- osake kotini. Niin miten olisi pieni solidaadisuuden osoitus, kun uskoisin teille jääneen kyllä sukanvarteenkin, yli 3000kk euron palkasta. Hoitaessane kaupunginvaltuuston hommia ja jhl työntekijöiden asioita, pitäen huolta ettei Porin kaupunki irtisano laittomasti työntekijöitään. Ainakaan kovinmontaa.

JK. Asialla ei sinäänsä ole kiire, joten voitte säästää lisää sukanvarteen, omaan vanhuudenturvan varalle, sekä vuorottelu vapaata silmällä pitäen. Mutta kuluvan seuravan 7vuoden, työtömyyteni aikana, olisi jo hyvä tosiaan ansioonpäästä, kun on omat vanhuudenturvat kuluneet työtömyysaikana lähes loppuun. Jos nyt sitten, ei tarvitsisi myydä kotiaan enää sen tähden että saisi olla vielä kolmannen 7vuodenjakson työttömänä.

• totuudessa pysytään

Mihin se yksinpuhuja nyt on hävinnyt? Osuiko naulan kantaan?

• Oloneuvos.

Hallitus vaatii työeläkeikään pidennystä nykyisestä. Porin kaupungin valtuuston demarit, vaativat paljon ennenaikaisesta töistä poisjääninpakottamista kaupungintyöntekijöiltä.

• Sama.

Kieltämättä välillä tulee mieleen, kumpi parempi.

• Oloneuvos.

Onneksi olkoon Tommi Raunelalle(sd), sekä Antero Kivelälle(vas), jhl vaaleissa. Nyt ovat vielä isommin työnantajan edustajia. Kyllä kaupunginjohtajan ja henkilostöpäällikön kelpaa olla. Martti Lundenia(sd) ihme kyllä ei listoilta löytynyt, liekö satsaa kuntavaaleihin.

• porilainen.

Joko on tämä kolmikkokin, valjastettu Satamidon poistamiseen Porin kaupunginkuvasta.

• Po rilainen
        porilainen. kirjoitti:

Joko on tämä kolmikkokin, valjastettu Satamidon poistamiseen Porin kaupunginkuvasta.

Jos kirjoittelee eri nimimerkillä "vastauksia" itselleen, kannattaa kiinnittää huomiota kirjoitustyyliin. Tuskinpa kaikki samoin ajattelevat tekevät samanlaisia pilkkuvirheitä... Pistää vaan silmään läpinäkyvyys.

• Oloneuvos.
        Po rilainen kirjoitti:

Jos kirjoittelee eri nimimerkillä "vastauksia" itselleen, kannattaa kiinnittää huomiota kirjoitustyyliin. Tuskinpa kaikki samoin ajattelevat tekevät samanlaisia pilkkuvirheitä... Pistää vaan silmään läpinäkyvyys.

Entä mitä siitä sitten, pilkun nussialle.. Mutta odotakaas kun yllämainittu kolmikko ympätään vielä kaupungin hallitukseen, voi sen jälkeen kertoa, ettei Porin kaupungin töntekijöinä ole ainoatakaan työstään sairastunutta eikä "laiskaa" työntekijää. Kaikki on irtisanottu ja niitä onkin sitten irtisanottuna, tosi paljon.

• Sama.
        Oloneuvos. kirjoitti:

Entä mitä siitä sitten, pilkun nussialle.. Mutta odotakaas kun yllämainittu kolmikko ympätään vielä kaupungin hallitukseen, voi sen jälkeen kertoa, ettei Porin kaupungin töntekijöinä ole ainoatakaan työstään sairastunutta eikä "laiskaa" työntekijää. Kaikki on irtisanottu ja niitä onkin sitten irtisanottuna, tosi paljon.

JK. Kirjoitus virheet toimii hyvin helpottamaan poliisin työtä. Martti Lundeenin(sd) ravatessa polisilaitoksella tekemässä kunnianloukaus sytteitä, hänen demari politiikkona kohdistuvista poliitisista kirjoituksista. Saaden näin sananvapautta kavennettua muilta kansalaisilta, kuin itseltään. Itse hän kyllä saa syyllistää työstään sairastuneita leimaamalla heidät laiskoiksi. No parempikin puskista huutelija on hän itse. Haukkuessaan laiskoiksi, muita kaupungintyöntekijöitä.

• relaxxxx
        Po rilainen kirjoitti:

Sattuuko paljonkin ?

• jaattkkooaa
        relaxxxx kirjoitti:

Sattuuko paljonkin ?

Siis edellinen "po rilaiselle", jos silmään pistää ;D

• et pääse ehdokkaaksi

Eihän siellä ole enää laiskoja ja lintsareita . Seittämän vuotta sitten saatiin pari viimeistä läikkää pois, kovan porun kanssa. Tarkoitatko, että sinä ja sinä itsellesi vastaajana ja sitten vielä kolmantena pääsee valtuustoon, taas sinä, joka vastailet edellisille sinuille.

• Oloneuvos.

Kaksi vakituista Porissa oli äestäjäpatsas ja "läikkä". Sinä napero et siitä tiedä mitään, kun huuperilla autolla ajoa harjoittelit ja silloiset työtoverit vieläkin sinua naureskelevat. Narsismi sairautenasi, ei toki ole pikku juttu meille siitä jälkeeen kärsineille. Kela ja Porin kaupunginjohtaja ei sitä lohduksesi pidä sairautena, vaan erittäin yhdyskuntakelpoisena asiana, kuten pitää mitä tahansa sairastuneen sairautenakin jos on jees, jees muuten mukava. Ymärtää tuon proplematiikan, kun on hoidettavana Kreikan ja tulevan italialaisten ongelmat rahoituksineen. Onneksi on vauraat Suomalaiset ammattiliitot näitä ulkolaisia rahoittamassa. Kyllä Suomi-poika maksaa laskut.

• Po rilainen

Oloneuvos, aihe tosissaan kiinnostaisi enemmänkin. Yksi ongelma on: kirjoitat ihan diipadaapaa kiukuissasi, ei tuosta saa mitään selvää. Jos saan pyytää, kirjoita selvemmin tai ainakin lue kaksi kertaa tekstisi ennen lähetystä, ja korjaa selvemmäksi. Ei tuosta ulkopuolinen tajua muuta kuin demarivihan. Käsittämättömiä virkkeitä toisensa perään, ei tuota tajua vaikka haluaisi. Sori vaan. Ehkä saisit asiasi esille paremmin ihan oikeasti, jos yrittäisit.

• Oloneuvos.
        Po rilainen kirjoitti:

Oloneuvos, aihe tosissaan kiinnostaisi enemmänkin. Yksi ongelma on: kirjoitat ihan diipadaapaa kiukuissasi, ei tuosta saa mitään selvää. Jos saan pyytää, kirjoita selvemmin tai ainakin lue kaksi kertaa tekstisi ennen lähetystä, ja korjaa selvemmäksi. Ei tuosta ulkopuolinen tajua muuta kuin demarivihan. Käsittämättömiä virkkeitä toisensa perään, ei tuota tajua vaikka haluaisi. Sori vaan. Ehkä saisit asiasi esille paremmin ihan oikeasti, jos yrittäisit.

Kysy niin vastaan. Totta on että saataa kuulostaa sisäpiiriltä. Mutta tosiaan kysy mitä en osannut antaa ymärtää, ilman rautalankaa. Niin kysy sillä vaikka silläkin niin yritän, vaika PVC putkella vääntäen.

• Poo riilainen
        Oloneuvos. kirjoitti:

Kysy niin vastaan. Totta on että saataa kuulostaa sisäpiiriltä. Mutta tosiaan kysy mitä en osannut antaa ymärtää, ilman rautalankaa. Niin kysy sillä vaikka silläkin niin yritän, vaika PVC putkella vääntäen.

Siis jumalauta miten osaat kirjoittaa epäselvästi vastauksesikin! No, ensinnäkin se kysymys, mihin pyrit; demarien eroon, omaan työllistymiseesi, omaan valtuustopaikkaasi, velkojen maksuun? Vai kaikkeen noista? Ei sanoistasi ota selvää. Siis selvä on että olet saanut potkut. Olet saanut siitä asianmukaisen korvauksen, jonka suomen lainsäädäntö on myöntänyt. Olet myös laittomasti herjannut entistä pomoasi ja saanut siitä myös suomen lain mukaisen korvauksen. Olen ymmärtänyt myös ettei muu paikka kelpaa kuin kaupungilta ajojärjestelijän toimi 3 tonnin kk palkalla. Mutta!! Oletko katsonut peiliin, oletko hakenut muita töitä, koulutusta? Ihan oikeasti, en ymmärrä sinua, paikassasi olisin kouluttautunut jo ja paremminpalkatussa työssä kuin tuo kolmetonnia. Kaikella kunniotuksella, tuleva perusSuomalainen kuntavaaliehdokas.

• Poo riilainen
        Oloneuvos. kirjoitti:

Siis jumalauta miten osaat kirjoittaa epäselvästi vastauksesikin! No, ensinnäkin se kysymys, mihin pyrit; demarien eroon, omaan työllistymiseesi, omaan valtuustopaikkaasi, velkojen maksuun? Vai kaikkeen noista? Ei sanoistasi ota selvää. Siis selvä on että olet saanut potkut. Olet saanut siitä asianmukaisen korvauksen, jonka suomen lainsäädäntö on myöntänyt. Olet myös laittomasti herjannut entistä pomoasi ja saanut siitä myös suomen lain mukaisen korvauksen. Olen ymmärtänyt myös ettei muu paikka kelpaa kuin kaupungilta ajojärjestelijän toimi 3 tonnin kk palkalla. Mutta!! Oletko katsonut peiliin, oletko hakenut muita töitä, koulutusta? Ihan oikeasti, en ymmärrä sinua, paikassasi olisin kouluttautunut jo ja paremminpalkatussa työssä kuin tuo kolmetonnia. Kaikella kunniotuksella, tuleva perusSuomalainen kuntavaaliehdokas.

• Oloneuvos.
        Poo riilainen kirjoitti:

Roonkg porilaisitain, sopiko. Minun aikani poliitikona on jo ohi. Kuten tuottavana yhteiskunnan työntekijänäkin. Lopun elämäni ajan saa muut kopioida paperia todistellen vastavuoiroisesti lukeneet lääkärit toisileen Hippokraten valoja vannoesaan . Pallotellen asiaa ja puolustaen kerjäläisten asiaa vähätellen politiikkojen käskystä, kuten eräs "stupido".ja entinen demari persekärpäsetkin tulleet tovereisinsa haluavat. Olen ollut aivopestävänä JHL/SAK:n ja siitä uskosta eronneena, lähes onnellisena oivaltaneena, miten hommat etenee muilla kuten armeejassa. Jollet ole käynyt armejaa, voin senkin kertoa sinulle rautalankan vääntämisellä jopa. Mitä velkaa olet Suomelle, Nimetön Mikkihiiri.

• Olli Hakala Pori

Provoja täällä lentää.... Kyllä PerusSuomalainen kirjoottaa omalla nimellään.

On se vaikeaa tajuta, että (varsinkin) Porissa kun joutuu kokemaan Jarin kohtalon, on hyvä , että kaiken epoikeudenmukaisen paskan jälkeen on yleensä hengissä.

7 vuotta x n. 350,-/kk laskekaas irvileuat, ei ihme, että toinen joutuu myymään omaisuuttaan, toisten laittomuuksien tähden Porin kaupungilla ja jhl pelle liitossa. Kyllä siin taitais muillakin setillä ja tätillä mennä jokunen olutkiin vitutuksen ja masennukseen... tai jopa Sanan kuuloon ateisti kaupungissa.

Suvaitkaa nyt jo, ja armahtakaa, lopettakaa Jarin kiusaaminen Porin johto/esivalta...osittain okkultistinenkin...

Olette vastuussa olijat anheneita, AHNEITA, kuten Finnairin pikku pamput konsanaan.... viette köyhän rahat!

HÄVETKÄÄ!

Deus Protector Noster!
      http://ollihakala.blogspot.com/2012/03/deus-protector-noster-sherwood-real.html

• ex-virsi 440 sanat!

Yritättekö te tosiaan savustaa Jari Lehteä siihen epätoivoiseen kamalaan tilanteeseen... minkä moni Suomalainen tekee, kun henkisen väkivallan harjoittajat saavat tavoitteensa/kohteensa kokonaan eliminoitua ja rääkättyä loppuun..... tai eikö Jari lehdellä ole oikeutta puolustautua totaalista vääryyttä vastaan Porin kaupungin henkilöstöpolitiikassa????!!!

Sen minä ja Jari teemme, sekä iso joukko.... Aito totuus, moraali ja oikeudenmukaisuus saapuu Poriinkin aikanaan, USKOTTEKO irvileuat?

http://ollihakala.blogspot.com/2012/03/kiusaamalla-savustetaan-uhria-jopa.html

• kasvun paikka

Myös vastailu oloneuvoksen kirjoituksiin on asian pitämistä vireillä. Jos kukaan ei vastaisi, hän huutaisi yksinään korpeen, eikä jaksaisi kauan huutaa. Hänen asiansa olisi kuopattu jo ajat sitten ja hän olisi käpertynyt itseensä. Nyt hän jo vastailee itselleen, koska kommentoijia ei ole tarpeeksi. Hänellähän on oikeus puolustautua. Sitä hän on tehnyt jo vuosia. Jos sinä olet hänen todellinen ystävänsä, eikä sinulla ole ketunhäntää kainalossa, etkä pyri osittain käyttämään hänen asiaansa omaksi hyväksesi politiittisissa pyrkimyksissäsi, niin auta häntä. Auta häntä pääsemään katkeruudesta, joka jäytää katkeran, pala, palalta. En nyt jaksa muistaa, mikä hyvinvoinnin edistäjä olitkaan, niin ole nyt sanojesi mittainen ja auta häntä pääsemään katkeruudestaan. Kertoisitko vielä kuka häntä kiusaa, kunnan taholta? Lähettääkö joku niistä haukutuista sossareista kiusauskirjeitä hänelle. Kommentoijat voisivat tiedon saatuaan alkaa kirjoittaa kiusaajalle. Jaksamista silti oloneuvokselle. -----Jotkut ihmiset ovat antaneet anteeksi omaisensa murhaajallekin. Eikö tässä olisi paikka ainakin osittain unohtaa seitsämän vuoden takainen asia ja alkaa elää . Ruoki sinä, eheytymistä, älä katkeruutta.

• Po rilainen

Niin, tämähän on keskustelupalsta, eikö? Ensinnä, olen kirjoittanut tänne pari, ehkä muutaman viestin. Olen aidosti ollut kiinnostunut aiheesta ja kysellyt siitä. Mutta vastauksina tulee niin sekavaa tekstiä, ettei siitä selkoa saa. Selailin koko ketjua taas, enkä löytänyt yhtään rikokseen viittaavaa tekstiä, ehkä pari aloittajan tekstiä on sillä rajalla. Vastaajat ovat ihmetelleet tapausta, molemmin puolin ja esittäneet omia näkemyksiään asiasta ja kuinka pitäisi mennä elämässä eteenpäin. Jos joku provoja kirjoittaa, niin se ei ole rikollista, ei kiusaamista, ei mitään muuta kuin normaalia nettikeskustelua. Koska aloittaja itse haluaa pitää asiaa esille, on muilla täysi oikeus kommentoida asiaa omalla tyylillään. Jos joku kokee, että ketju pitäisi hyydyttää, ottakoon yhtyeyttä ylläpitoon. Sillä ei silti varmaankaan ole toivottua lopputulosta vaan juttu tulisi jatkumaan toisessa ketjussa. Ainakaan itse en edes tiedä tai tunne aloittajaa henkilökohtaisesti, olen kuvan muodostanut pelkästään kirjoitustensa perusteella, kuten hänkin minusta vastatessaan ja haukkuessaan esim mikkihiireksi. Ja niin, olen armeijan käynyt, -93 kotiutuneena nykyään reservin luutnanttina voin kunnialla kertoa palvelleeni isänmaatani aivan riittävästi sillä saralla. Ja ei, en ole demari enkä muunkaan puolueen jäsen vaikka koen olevani perusSuomalainen. Vaikka olisin puolueen jäsen, se ei muuta sitä tosiasiaa, että tänne saa kirjoittaa nimettömänä. Siitä perusoikeudesta pidän kiinni. Kuitenkin allekirjoitan kirjoittamani, aivan kuin keskustellessani kasvokkain joskus kiivaastikin. Ja vielä, kaikella kunnioituksella ja pienenä kevennyksenä: mielipiteet ovat kuin persereikiä, jokaisella olkoon omansa! Minun puolestani asia on tässä, en ota osaa tähän keskusteluun ja osaltani päätän tähän.

• VOI JUMANKEKKA!

Heeeee...täällä kaiken maailman talkkarit ja oloneuvokset vaatii päästä 60 tonnin ansioille. Heh..Poijjaat sen eteen pitää tehä DUUNIA!!! Eli töitä! Kyllä: TÖITÄ!! Opiskella muutama vuosi perusteita, sen jälkeen jatkuvaa kouluttautumista työelämässä, työn kehittämistä ym.ym.
      Te että taida tajuta, että jos ajaa autoa paikasta A paikkaan B, niin ei siitä nyt kymppiä enempää/tunti voi maksaa..
      Ite olen nähnyt vaivaa palkkani eteen paljon!! Tai ainakin ihan kohtalaisesti. Elän kohtuullisesti, määrittelen omat "sopparini", pidän lomaa kun siltä tuntuu..mutta teen sen eteen myös DUUNIA!!!! Menkää PRKL OPISKELEEN!! Hah...Jos autonkuljettajalle maksettaisiin sama kuin mulle, niin MINÄ olisin katkera. =))
      On kyllä MELKOSTA porukkaa..hehe..katkeria vanhoja,turhautuneita ukkoja..on ku pikukakarat: "TAHTOO,TAHTOO!!!" "ÄITI MÄÄ TAHLON!!!" hehehe..
      (ihan sattumalta törmäsin tähän palstaan..) Hyvää jatkoa kaikille jotka vaivaa näkevät, muut eläköön kolmella sadalla/kk..ja mää taidan lähtee matkoille.

• Oloneuvos.

Jos, Porin kaupunki työnantajana kieltäytyy ottamasta töihin sairauden perusteella. Luuleko joku, että yksityisen sitten ottavan. Mitä ihmettä se kouluja käymisellä muuttuisi. Herra reservi luutnantille, pahoittelut nimittelystä, joka on tarkoitettu näille entisen työpaikan työpaikkakiusaajille.

• einarsismi

Kannanottoni näihin viimeisiin kommentteihin. Oma kantani on, että on ihan oikein "Oloneuvokselta" kirjoittaa asoiden OIKEAN laidan. Täällä vaan tuntuu nämä samat "jehut" närkästyvän ja laittavat monella eri nimimerkillä sitä yksinpuheluaan puolustaen omia tekemisiään. Eikä ole "Oloneuvos" ainoa kiusattu Porin kaupungilla. Tämä touhu jatkuu siellä vieläkin ja ilmapiiri ei ole muuttunut yhtään parempaan suuntaan. Vielä kun saisi nämä muut tämän hetken kiusatut avaudutta todellisista asioista ja kiusaajista. Ottakaa esimerkkiä "Oloneuvoksesta" ja Olli Hakalasta. He ovat kokeneet työpaikkakiusaamisen konkreettisesti ja ovat uskaltautuneet avautua. Menkää kiusaajat itseenne ja katsokaa peiliin. Siinä kiusaamista voitte harjoitella itsenne
      kanssa jopa "uusin" neitimäisin asustein. Kunta-alan työntekijänä näen tämän asian paremmin, kuin hyvin.

"VOI JUMANKEKKA!" lomaile sinä vain hyvin mielin hyvällä palkallasi ja "ansaituilla" pitkillä lomillasa ja jos työt loppuu nii eiku opiskelemaan vaan ;D

• Oloneuvos.

Reservi luutnantille sen verran, kuten tiedät. Ei armeejassakaan hyväksytty sairausrasismia, vaan jokaiselle löytyi tehtävä kykyjensä mukaan. Tuskin luunantiksi kohosit, poliitisena hyväveli järjestelmällä ja heikompia kiusaamalla, vai mitä. Jos pidät laittoman loputilin antamista oikeudenmukaisena korvauksena 15kk palkkaa ja laitomuuden tekijöille edes sakkorankaistusta siitä anettaman ja kaiken lisäksi irtisanominen annetiin minua kuulematta. Eikä sitä ammattiliito jhl edes vaatinut.. Niin no. Palkkani irtisanomisen aikaan oli n,12 euroa tunti erinäisiä lisiä lomakorvauksineen. Eli sain verojen jälkeen 22 tuhatta euroa kertakorvauksena. repikää siitä sitten huumoria.

• Oloneuvos.

Senkin voin kertoa, että ennen ja töissäollessani tuli nähtyä palkallisena 24 vuoden aikana, jos jonkun näköistä tossunkulutajaa, mutta ei tullut koskaan mieleen ketään laittavani leivättömän pörän ääreen. Vaan päin vastoin. Kirottuja olkoon nämä laittomuuden tekijät ja ne töpaikka kiusaajat jotka sallivat näin tehtävän. No silloinen työpäällikö ei kerinnyt nauttimaan tönsä hedelmää laitomuuden tekemisestä itse, vaan kuoli kulemanmukaan juovuksissa tukehtuen omaan oksenukseensa. Otan osaa.

• Hakalan Olli

Hilkka Ahde sentään sai työpaikkansa takaisin... Toivotaan, että Jarikin saa...tai laittomuuden Porin kaupunki oikaisee tavalla joka oikeudenmukainen... Kyllä Jarilla on mielestäni paljon annettavaa, jopa Porin kaupungilla, ettei vastaavia koskaan pääsisi tapahtumaan.

Miehet sitäpaitsi kirjoittaa nimellään tai ovat tunnistettavissa... Ongelma on todellinen ja sen poistamiseksi tehdään työtä loppuun asti.

Deus Protector Noster!

Lippu korkealla Jari....irvileuat vastaavat myös tekosistaan aikoinaan...

Olli Hakala Pori 15kk syyttömästi henkisenväkivallan kohteena ja myös oikeutta ei ole näkynyt...

• Hakalan Olli

Itseasiassa Porissa ex-virsi 440 pahimmat kohdat menossa. (Piispojen ja herrojen sensuroimatietysti...)

1. Jo vääryys vallan saapi
        se huutaa taivaaseen,
        se turmaa ennustaapi
        vie kansat kurjuuteen.
        Ken Herran oikeutta
        nyt täällä julistaa,
        ja ken vanhurskautta
        nyt tahtois puolustaa?

2. Nyt viekas vilppi täällä
        on noussut kunniaan,
        on valhe vallan päällä
        ja vääryys voimissaan.
        Ei kuulla kurjan ääntä
        ja köyhää sorretaan,
        ja lainkin rikkaat vääntää
        vääryyttä puoltamaan.

3. Kas, köyhän leivän syövät
        nuo jumalattomat.
        He viatonta lyövät
        ja häntä vainoovat.
        He kurjaa ahdistaapi
        kuin käärme kiukussa,
        korvansa tukkeaapi
        tuon raukan huudoilta.

4. He armotonna veivät
        osuudet orpojen.
        He söivät lesken leivät,
        on Herra nähnyt sen.
        Hän vanhurskaasti kostaa
        vääryydentekijät,
        rankaisee ansiosta
        nuo viekkaat ryöstäjät.

5. Vaan voitonpäivän kerran
        vaivaiset näkevät,
        vanhurskaus kun Herran
        lyö väärät, väkevät.
        Oi Herra, voimas näytä,
        kansaasi armahda
        ja hurskaan pyynnöt täytä
        ja päästä vaivasta.

Haqvin Spegel psalmin 58 pohjalta 1694.
        Elias Lönnrot v. 1867 virsikirjaehdotukseen.

• pöpilän molli
    • Oloneuvos.

Jos yleinen syttäjä olisi aikoinaan syttänyt näitä työpaikka kiusaajia ,sekä laittoman irtisanomisen antajia. Olisi asiat varmasti erillailla. Se ettei syttänyt oli yhtenä syynä jhl;n luottamusmiehen valhelinen lausunto minua vastaan kiusaajen puolustukseksi. Jonka olisin kyvennyt helposti oikeudessa kumoomaan.

Mutta, kun asian laittoi syyttäjä kokonaan salaiseksi ei sitä oikeudenkäytiäkäänä siten voinut tulla. Tösujeluasiamiehen kuulustelu oli jätetty kaikenlisäksi vallan pois pötäkirjoista.

Se että jokuset näistä marakateista säälittävällä tavalla yritää esittää minun olleen laiska, ei perustu tekemätömyyteen vaan työnjohdon ansojen asetteluun saaden näin asiat näyttävän.

Kirjoitan näistä siksi että jos omaa oikeuttani en pääse saamaan, niin olkoon se opastuksena muille jotka jossainkohtaa saattavat rohkaista mielensä ja alkavat menetäneitä oikeuksistaan pitämään kiinni.

• Oloneuvos.

Varokaahan muutkin ansoja . Padaroksi asiassa on pääluottamusmies minulle kertoi näkemyksensä asiasta, näin näitä ansoja olevan. Hymm, mistähän tämä kertookaan, varotellen vielä työnjohdon tietävän minusta jotain. No mitähän tietävät, eivät sitä ainakaan oikeudessa kertoneet. Niin miksi Porin kaupunki edes lähti oikeuteen tietävänsä häviävän 6-0. Voisiko nyt joku valaista, miksi demarivoittoinen hallitus, valtuusto, kaupunginjohtajineen, päälliköineen. Ajaa näin rikollista asiaa polittisena, kuin laiton irtisanominen pitkäaikaiselle työntekijälleen. Näin varsinkin kuntavaalien lähestyessä, olisi hyvä tietää. Martti Lunden(sd), olisi varsin hyvä ainakin Tommi raunelan(sd) ja Antero Kivelän(vas), kanssa asiaa valaisemaan, kun valtuustosa istuivatkin silloin.

• Sanon vaan.

Samanlaisia ovat kuin Ahti Salmi "ammattikoulu" demari pojista. Ei vastaa kun kysytään vastaa kun ei kysytä. Puheensakkin laittaa ammatti ihmisten kirjoitettavaksi. Tulee mieleen, kukahan on hänenkin politiikona oloaan johtanut papereissa kirjoitettuna.

• Oloneuvos.

Joko alkaa olemaan selvempää asia tekstiä. Että herra reservin luutnanttikin, saa asiani ymmärtäen.

• Junkeli

Että joku jaksaa tuon ammattityötävieroksujan juttuja vielä kommentoida. Hänen itsensä (98%) lisäksi tietenkin.

• :o

Metkasti sanottu, ammattityötä vieroksuva. Mikähän se semmonen sitten onkaan?

• Oloneuvos.

Mahdoitko nyt laskea junkeliporukan määrää istumassa katselemassa pornoa, muiden 2%, ollessa "töissä". Sekin TPK:n päällikö itse, haistelemassa liinaharjan raikasta huoneilmaa, miljoonaremontin jälkeen. Jossa onnistu omastamielestään säästämään jopa. Mitä nyt muille, vähän silmä ja hengitystien tulehduksia aiheutuneena, talossa olijoille säästöissä saatuna.

• Niin no.
        Oloneuvos. kirjoitti:

Mahdoitko nyt laskea junkeliporukan määrää istumassa katselemassa pornoa, muiden 2%, ollessa "töissä". Sekin TPK:n päällikö itse, haistelemassa liinaharjan raikasta huoneilmaa, miljoonaremontin jälkeen. Jossa onnistu omastamielestään säästämään jopa. Mitä nyt muille, vähän silmä ja hengitystien tulehduksia aiheutuneena, talossa olijoille säästöissä saatuna.

Päälliköt.

http://www.youtube.com/watch?v=KofosWccOBg

• On se ,
        Oloneuvos. kirjoitti:

on se niin pätevä johtaja.

• 20122012201220122012
    • Varokaa ansoja.

"Mahdoitko nyt laskea junkeliporukan määrää istumassa katselemassa pornoa, muiden 2%, ollessa "töissä". Sekin TPK:n päällikö itse, haistelemassa liinaharjan raikasta huoneilmaa, miljoonaremontin jälkeen. Jossa onnistu omastamielestään säästämään jopa. Mitä nyt muille, vähän silmä ja hengitystien tulehduksia aiheutuneena, talossa olijoille säästöissä saatuna."

Koska taitaa olla nerokas taktinenveto, liinaharjan vanhustentalon henkilöstön vähentämiseksi. Työsään sairastuneille hoitajille, voidaan antaa irtisanominen sairauslomien perusteella 12-15kk, palkaavastaan ilman yt- neuvotteluita.

• JHL 027.

Ainakin haluaa muistuttaa jäsenmaksun tärkeydestä, irtisanomisen jälkeenkin. Muuten ei saa jäsenlehteä, eikä vuosikalenteria.

• rturkbn

Köyhyys ei hymyillytä, vaikka se rikkaita naurattaakin.

• Pienen pieni

• Oloneuvos.

Porin kaupunki on vuosiensaatossa palkannut kaliilla rahalla konsulentteja, Porin imakon parantamiseksi. Kuitenkin aina, päälliköt ovat nämä satojatuhansia euroja maksamaan tuleet konsulentit yhdessä jhl:n kanssa sekä demarivaltuutettujen, lähetäneet takaisin tai muuten kumonneet heidän ammattityönsä tulokset. Olisiko jo aika alkaa tehdä, Poria tunnetuksi muulla kuin laittomuuksien tekemisillä veronmaksajien rahoja hyväksi käyttäen, suunntaamalla ne oikeisiin tekoihin. Terveyspalveluihin ja työllitämiseen, mm. Nyt ollaan suunnattu Porin kaupunginsairaalan alasajoon ja työttömyyden eristämiseen, jopa laittomin keinoin.

• Ja pärjäät paremmin!

Liity sinäkin Porilainen Loimaan liittoon/kassaan...

Jhl Pori suosittelee!

• Oloneuvos.

Ei taida olla kovin hyvä enää mainostaa tulevissa kuntavaaleissa, olevansa JHL: n luottamusmies. Tai olla ylensäkään kaupungintöissä.

• Olli Hakala Pori

Nyt taitaa tulla lunta tupaan ihan Raumalta asti... 2008 tämä alkoi... Deus Protector Noster! Klikkaa tästä! https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=375624649143868&id=100000211325318

Seuraavat 15 vuotta Porissa varmaan vaikeaa työllistyä... Millainen "kultainen kädenpuristus" olisi hyvä? Finnair bonus 150.000,- ? Jos itse olisit vastaavassa tilanteessa, mitä tekisit? Ehdotuksia nyt!

Tämä vanha juttu lisäksi huomioiden... http://ollihakala.blogspot.com/2012/04/avoinjulkinen-korvaushakemus-vuodelta.html

• Oloneuvos.

Riipuu kenen kanssa joudut neuvottelemaan. Jos vastaavien kanssa, mitä Porin kaupungin lakimies virkamihen, ei ole vaikea rasti, näin jälkeenpäin ajateltuna, Mutta koita saada asia oikeuteen, voittajana ja jatka hovioikeuteen, saaden korvauksista korkoineen, näin pääsee lypsämään enemmän. Tämän sain oppia Porin kaupungin menettelynä, voittamani irtisanomisen asiana käräjäoikeuden jälkeen, Porin kaupungin vieden asian vielä hoviin. Loput onkin sitten, miten sen nyt ottaa rahoinensa. Ansioon on turha kuvitella pääsevänsä mihinkään. Jos irtisanomisen perusteena varsinkin lukee selkä sairaus, kuten minulla. Mutta tsemppiä.

PS. Jos olet ansiosidonnaisella, tuon koko oikeuskäsittelyn ajan. Menetät ne päivät. Joten keksi siihen vaikka, sairausloma kattamaan näitä päiviä. Sen jälkeen, kun korvaukset tulee. On sen vuoden ansiot melko mukavat, jne...

• Oloneuvos.

Kyllä on kamalaa, tämä 20 vuotta puhuttu työvoimapula. Että oikeen sairaillekkin joudutaan antamaan irtisanomisia, vieläpa Porin kaupungin antamana. Näin saaden heidät kortistoon työtömyystilastoja tekemään.

• Joutuu vai
        Oloneuvos. kirjoitti:

Kyllä on kamalaa, tämä 20 vuotta puhuttu työvoimapula. Että oikeen sairaillekkin joudutaan antamaan irtisanomisia, vieläpa Porin kaupungin antamana. Näin saaden heidät kortistoon työtömyystilastoja tekemään.

PÄÄSEE;)

• Oloneuvos.

Kun seuraa Martti Lundenin palstaa, on se tosiaan tarkemmin ajateltuna pääsemistä. Joten ottaisko kesäloman, siirtäen sairauslomaa, vai miten se nyt olikaan.

• Deus Protector

Voitko helpata rakas lähimmäinen?

Tulevaisuuteni kyseessä...?! Palkkani on nyt n. 2000,-/kk brutto. Jos nyt esim. YT neuvottelussa WinNovan kanssa, luovun työpaikastani kokonaan 48 vuotiaana. Ja asian taustat huomioiden, eli jatko työllistyminen voi olla vaikeaa. Tarkoitan tällä myös vanhaa juttua, 2008-2009 15kk helvettiä, josta ei mitään korvauksia ole tullut. Millainen "kädenpuristuksen" tulisi olla? 1, 2, 3, 4.... vuoden bruttopalkka 24.000,-? Vai se mitä todellisesti maksan WinNovalle kaikkine maksuineen vuodessa 24.000 x 1.72% = 41.280,-? 41.280,- x 1, 2, 3, 4.... ???

Entäs Finnair tyyppiset bonuksia 150.000,- ? ;) Ne pitää varmaan unohtaa vai pitääkö, ne ovat tyypillisiä poliittisia- ja luciferistisiä hyvävelijärjestelmä bonuksia. Voin minä sellaisetkin vastaanottaa, tietysti ilman kytköksiä em; Tehdään vaikka avustusrahasto WinNovan seuraavan henkisenväkivallan uhrin auttamista varten, se tulee aivan varmasti!

http://ollihakala.blogspot.com/2012/04/avoinjulkinen-korvaushakemus-vuodelta.html

Aitoa totuutta, moraalia ja oikeudenmukaisuutta loppuun asti, Deus Protector Noster!

• Oloneuvos.

Valitettavasti ennakkotapauksena Porin kaupunki laitettiin maksamaan 15kk palkka laitomuudestaan minulle, johtuen teon törkeydestä. Ei sen enenpää siitäkään saanut. Eli siitä voit Olli, sitten laskea kannataako ottaa kädenpuristuksia vastaan, jollet tosiaan saa neuvoteltua enemmän. 22kk on maximi, joka tapauksessa, jota ei ole tietääkseni vielä kenellekään koskaan maksettu. JHL:n luottamusmiehellekin korvaus olisi luokkaa 18kk.

• Sama.
        Oloneuvos. kirjoitti:

Valitettavasti ennakkotapauksena Porin kaupunki laitettiin maksamaan 15kk palkka laitomuudestaan minulle, johtuen teon törkeydestä. Ei sen enenpää siitäkään saanut. Eli siitä voit Olli, sitten laskea kannataako ottaa kädenpuristuksia vastaan, jollet tosiaan saa neuvoteltua enemmän. 22kk on maximi, joka tapauksessa, jota ei ole tietääkseni vielä kenellekään koskaan maksettu. JHL:n luottamusmiehellekin korvaus olisi luokkaa 18kk.

JK. Siitä menee muuten sitten vielä työeläkekasaan 15kk korvauksesta 10 000 euroa. Joten ei siitä paljonkaan jää oikeasti, 60 000 veronmaksajien maksamasta korvauksesta irtisanotulle, johon sisältyy lakimiespalkkiotkin 25 000 euroa. Eli, alle vuoden palkka verojen jälkeen käteen, jossa on vuoden korot maksettuna 7000 euroa sisältäen. Tosin ei sen jälkeen tarvitse töissä käydä, kun ei edes pääse. Irtisanojille annetiin ylennys palkankoroituksineen kyllä.

• JHL.
        Sama. kirjoitti:

JK. Siitä menee muuten sitten vielä työeläkekasaan 15kk korvauksesta 10 000 euroa. Joten ei siitä paljonkaan jää oikeasti, 60 000 veronmaksajien maksamasta korvauksesta irtisanotulle, johon sisältyy lakimiespalkkiotkin 25 000 euroa. Eli, alle vuoden palkka verojen jälkeen käteen, jossa on vuoden korot maksettuna 7000 euroa sisältäen. Tosin ei sen jälkeen tarvitse töissä käydä, kun ei edes pääse. Irtisanojille annetiin ylennys palkankoroituksineen kyllä.

Suosittelee;)

• Heh.
        JHL. kirjoitti:

Suosittelee;)

Siitä tosiaan vähenetää lisäksi, A-Y maksu jhl:lle. Sekä kirkkovero.

• Oloneuvos.
        Sama. kirjoitti:

Voi näitä kaupunginjohtaja, TPK johtaja demari reppanoita. Miten ne tulevat toimeen, liki kymmenentuhaneen kuukausi ansioineen. Voi, voi ja JHL pääluottamusmiehet joutuvat myös syömään kynsiään, saadakseen vatsansa kylläiseksi. Raskaantyön päivän jälkeen.

• Voi kilin.

Paradoksaallista on, Martti Lundenin olevan vielä JHL 027 halituksessa. Onko enää mitään häpyä toverimaailmassa???

• No huh hu.

• miksiköhän?????

• SDP.
        miksiköhän????? kirjoitti:

"http://www.jhl27.fi/hallitus.html"

Juupa juu. Onpa ihmeellistä. Kuukausipalkkalainen tuntipalkkalaisten hallituksessa. JHL 027 RULETTAA ja oikein kunnolla.

Vaatii vastausta, pääluottamusmiehiltä.

• Virsi 440!
      • Cervus potkii nestor

Ole hyvä. Se on oma valintasi. Anna mennä vaan. Tämä oli vastaus kysymykseesi, ei yllytys.

• tsemppimestari400

Ainaisen itkun, virsien ja lorujen tai raamatun lainaamisen, sormella osoittelun,valituksen ja hampaiden kiristelyn sijaan tiedätkö mitä voisit tehdä?

-muuta muualle jossa ei ole vainoa.
      -hae töitä
      -itke kovaa kohtaloasi aurinkorannalla daiquireja latkien jonkun paikallisen parikymppisen sussun hieroessa aurinkorasvaa palleihisi ettei kärähdä, rahaa pitäisi olla jos kerran korvaukset tuli tilille?
      -opiskele uusi ammatti kuten joutuu tekemään suurin osa muistakin työttömistä, tunnen esim. kaverin jolla on 3 ammattia jo. Ellei sillä saa duunia niin sitten on miehessä vika.

Mieti perustuuko sinun elämäsi koko sisältö todellakin suomi24 palstalla asioista valittamiseen tai tuulimyllyjä vastaan taisteluun?
      Olisiko tärkeämpiäkin asioita olemassa kuin katkeroituminen iäksi?
      Haluatko todellakin pilata koko elämäsi tehden tuota samaa?

herra muutos 2011 kannattaisi aloittaa muutos itsestäsi?

Ota ittees niskasta kiinni ja pistä elämäs kuntoon, sitä ei kukaan muu sun puolestas tule tekemään!

• Hetkinen vain

tsemppimestari400. Kuka luulet olevasi?

• Jaska vaan

Tein 3 vuotta putkeen töitä kaupungilla, työura katkesi hetkeksi ehdottoman vankeuden takia mutta 5 vuotta lusittuani sain taas paikan kaupungilta.
      Suosittelen porin kaupunkia työnantajana, eivät ole koskaan edes hiillostaneet minua vaikka tietävät rikoksieni luonteen.

• Niinpä,

sovit hyvin kuvioihin, laitomuuksia nimenomaan johtajatkin siellä tänäpäivänä tekee. Mitä enemmän konkeloita sen sopivampi on, pätevyydestähän ei ole kaupungin hommissa kyse.

• Oloneuvos.
        Niinpä, kirjoitti:

sovit hyvin kuvioihin, laitomuuksia nimenomaan johtajatkin siellä tänäpäivänä tekee. Mitä enemmän konkeloita sen sopivampi on, pätevyydestähän ei ole kaupungin hommissa kyse.

Kertakaikkisesti. Lääkärin kirjoittamasta sairauslomasta saa lopputilin. Rikollisuudesta, palkitaan työpaikalla. Sillä lailla, Pori kaupunki häärää hevosnaisen johtamana.

• chick had horse face

Tarkennetaan että ko. hevosnainen ei osaa ratsastaa vaan näyttää hevoselta.

• Raitiovaunu.

Syytön hän siihen on. Demarit kylläkin on syyllisiä, että näkönsä lisäksi, pätevyyskin on hevosen ajatuksen luokkaa.

• Oloneuvos.
        Raitiovaunu. kirjoitti:

Syytön hän siihen on. Demarit kylläkin on syyllisiä, että näkönsä lisäksi, pätevyyskin on hevosen ajatuksen luokkaa.

Miten olisi äänestäjät, jos äänestettäisiin PerusSuomalainen kaupunginjohtajaksi.

• Meneekö jakeluun?
    • kiviäkin kiinnostaa

ei tuollaista paskaa jaksa kukaan lukea ja voitanen todeta että varmasti suurin osa suomi24 palstalaisista on lopen kyllästynyt tuon saman iänikuisen paskan jauhantaan, joten ellet muuta tee, niin mene jonnekin jossa jotain kiinnostaa kitinäsi.

• Äijjä hoi.

Niin kai voisi, ajatella sinun jo nähneen salatut elämät koko tutannon, tv sarjan. Sateliitin kautta USA:ta. Yhy ,yhy.

• Oloneuvos.

Porin kaupunginjohto, ei osaa hoitaa yhtä laitonta asiaa oikeudenmukaisesti. Miten voi edes ajatella tämän organisaation osaavan mitään muutakaan.

• Oloneuvos.

Demarien mielestä Porin käräjä ja Vaasan hovioikeuden tuomari, on vähäpätöisempiä, mitä ovat Porin kaupunginjohtaja sekä henkilöstöjohtaja. Kuitenkaan heidän korkea arvoisuutensa ei ylety, sitten kuitenkaan KEVAN eläkelaitokseen vaikuttamaan. Sairauden syynä irtisanotun toimeentulon turvaamiseen.

Mitä jos irtisanottu, olisi ollut mamu?

• Mitä
        Oloneuvos. kirjoitti:

Demarien mielestä Porin käräjä ja Vaasan hovioikeuden tuomari, on vähäpätöisempiä, mitä ovat Porin kaupunginjohtaja sekä henkilöstöjohtaja. Kuitenkaan heidän korkea arvoisuutensa ei ylety, sitten kuitenkaan KEVAN eläkelaitokseen vaikuttamaan. Sairauden syynä irtisanotun toimeentulon turvaamiseen.

Mitä jos irtisanottu, olisi ollut mamu?

todenäköisemmin virkamiehet, olisi irtisanottu virkavirheen vuoksi. Jos olisi ollut mamuista kysymys.

• Sama.

Montako moottorikelkkaa. 25 vuoden aikana maksamistani eläkemaksuista rakennettiin. Kokoomuksen Samsa Kataja, voisi vastata tähän kysymykseen.

• Vesivalo.

Räjytti, demari "pankin" Porissa.

• Iltalehti.

Olen keskikokoisen kunnan palveluksessa, eikä työstäni ole kuntalaisille käytännössä mitään hyötyä. Suurin osa työpäivistäni kuluu tyhjänpäiväisissä palavereissa ja lopun ajan selailen netissä.

Kunnan palveluksessa oleva huippuammattilainen

• JHL.

demari varmaankin.

• Oloneuvos.

Porin kaupunki irtisanoo sairauden tähden, vedoten ettei ole osoittaa mitään töitä sairauden takia. Nyt kuitenkin vakuutusoikeuslaitos evää sairauseläkehakemuksen todeten työkuntoa olevan vielä jäljellä. Saman aikaisesti tuli kutsu Petreaan saiuruslomani johdosta, jossa kela haluaa kartoittaa työkykyni. Aika ralli sanoisinko. Olen oppinut kylläkin asennoitumaan oikein, eli olemaan laiska ja vielä siitä siten hemmetin ylpeä. Petreaan vaivaudun raahautumaan, tietäen sillä kehutun olevan hyvä ruoka. Ja onhan Turku kaunis kaupunki viettää kadenviikon loma, täydellä ylläpidolla. Että kiitos näin etukäteen siitäkin vähästä.

Tietääkö joku kertoa? Veläkö Porin kaupunki patistaa laittamaan työkkäristä eläkkeelle, kun ei ole työllistynyt kymmeneen vuoteen. Meinaa on jo sen verran alkanut sana työ puistattamaan 7v 4kk työtömänä olo aikana, ettei viitsisi sitä yhtäkään kertaa vuodessa avata työvoimatoimiston ovia.

• Sama.

Onhan se niin, että pitää sitä Suomalainen työeläke ja sairauseläkkeistä luopua, Kerikkalaisten pankkien hyväksi. Sekä pitää myöskin olla solidaarinen Kreikkalaisille jotta saavat nostaa omien kuolleiden eläkkeitä itselleen, pärjätäkseen. Samalla ei heidän tarvitse pitää kiinni EU säädöksistä, kun Suomipoika pitää niistä omaltaosaltaan huolen pilkulleen. Eläkesäätiöiden johtajille, jotka säästävät antamatta työssään sairastuneille heidän kymmeniä vuosia maksamiaan eläkemaksuja vakuutettuna takaisin, pitäisi heidän Boonuksiaan korottaa muutamalla miljoonalla eurolla vuodessa lisää. Näin Suomen kansalaisten tasapuolisuus pääsisi kunnolla toteutumaan.

• Olli Hakala Pori

Olen laskeskellut kuinka paljon sitä häviäisi, jos kädenpuristus olisi huono... MInulle kertyisi n. 700.000,- eläkeikään. (josta ne eläkkeetkin muodostuu) Realistisesti minulle voi käydä saman tyylisesti kuin Jari Lehdelle, "Oloneuvokselle". Laskelmista näkee n. suurinpiirtein mitä Jarikin vuodessa häviää (2000,-/kk brutto) euroja laittoman irtisanomisen takia vuodessa, lman indeksejä tosin, jos vain osaa matikkaa ja lukea.

Julkisuus on ainoa apu enään.... http://ollihakala.blogspot.com/2012/04/1-2008-2009-15kk-helvetti-17500-2.html

Onko oikein, että hyväveliverkostoihin poliittisiin tai okkultisiin kuuluvat saavat yksin Porissa kaiken hyvän? Muille Porilaislle jää muruset mitä pöydältä kepuli herroilta ja rouvilta putoaa... Ja pätee sitten ihan kaikilla sektoreilla!

Jhl pelleliiton pettäessä kaupanpäälle...

• Oloneuvos.

Olli,ei siinä viimisessä paltoossa ole taskuja, kun maailman jonakinpäivänä jätämme. Joten pitää asennoitua olemisen ja vapauden sietämätömään keveyteen. Ei ole mikkihiiret pompottamassa. Laskujeni mukaan, sitä ei rahalla korvata vapautta, olla tekemättä mitään. Kuitenkaan ei vielä Suomessa nälkään kuole. On kaupungin tiloja, jossa on ruokakin vielä halpaa. Esim, työttömientoimisto, A-kilta(pirunpaskassa), ja sitärataa. Myöskin voi vaikka pummata uimalipunhinnan uuteen- uimahalliin, ja kaiken tämän voi toteuttaa ilman työtressiä. Eikö kuulostakkin hyvältä. Kaiken lisäksi näitä asioita saa vapaasti tehdä pienissä hiprakoissa, ei ketään ole valvomassa puhalluttaen promilleja mittariin. Joten kyllä se siitä sitten, iloksi vielä muutuu. Kysymys on asenteesta, ja kun asenne on kohdallaan. Alkaa ottamaan päähän työpaikkakiusaajakin, kunneivät pääse kiusaamaan. Tosin silloin itse on työpaikkakiusaaja, kun vie kisaajilta mahdollisuuden kiusata. Niille tulee traumoja, ja kuka niitä sitten hoitaa osaisi?

• extra ännnnnnnnnnnnä

"Julkisuus on ainoa apu enään...."

Enään = väärin
        Enää = oikein.

Ole hyvä.

• Deus Protector
      • Oloneuvos.

Jos kysyy esim, Martti Lundenin(sd), työnkuvaa Porin kaupungilla, katsoo hän sen olevan kunniaaloukaava kysymys. Josta saa sitten vastata oikeudessa. Kuten tiedämme, on oikeus kaupunginvirkamiesten kaupunginvaltuutettujen puolella, joten ei kannata kysyä työnjohtajien, sekä virkamiesten työnkuvaa. Kunneivät osaa siihen myöskään kuitenkaan, edes vastata.

• Jhl suosittelee PS!

Simply the best for Finland and Pori, down to corruption!

• Sama.

"Nyt osuit asian ytimeen. Töissä ollessa sai nimenomaan rahaa ja rahan tähden siellä käydään. Jos se otetaan laittomin keinoin pois, mitä jää muuta kuin siitä puuminen. Se vielä että on työkyvytön ei ilman sairauseläkettä paljoakaan toimeentuoloa kevennä. Vielä, kun joutuu työaikana hankimansa kotinsa myymää. Että tulisi nyt toimeen ei paljoakaan innosta enää senjälkeen mikään.

Oloneuvos."

Omakotitalon on jo myyty kaksivuotta sitten, nyt myynnissä omakotitalosta myynnin jälkeen jäänyt rivitalo kaksio. Olisiko ostajaa. Sillä myynnillä, pärjäisi taas kaksi vuotta. Ostaen edullisesti pihlavasta, kerrostalo kaksion. Sen jälkeen sitten onkin, sosiaalipuolen vuoro maksaa asuminen ja eläminen laskuineen. Demarit pääsee laskemaan, kuinka halvaksi laiton irtisanominen on tullut, ja tulee Porin kaupungille. Kunnia on mennyt, mutta maine vaan kasvaa. Voisi Porin kaupunginjohtajat hyvin todeta itsestään.

• JK.

Siellä me sitten kaupunginjohtajan kanssa samalla suunnalla edelleen asuisimme. Aino-Maijan, aamusella lähtien tienamaan, minun vetäessä peittoa korville, odotellessani työtömyyspäivärahoja. Näinhän se homma etenee. Myöskin Porin kaupungin palkatessa uusia, demarityöntekijöitä irtisanottujen, pätevien tilalle sopivia.

• Äänestäjä.
        JK. kirjoitti:

Siellä me sitten kaupunginjohtajan kanssa samalla suunnalla edelleen asuisimme. Aino-Maijan, aamusella lähtien tienamaan, minun vetäessä peittoa korville, odotellessani työtömyyspäivärahoja. Näinhän se homma etenee. Myöskin Porin kaupungin palkatessa uusia, demarityöntekijöitä irtisanottujen, pätevien tilalle sopivia.

Aino- Maija Luukkonen(sd),ja Kari Hannus(kok), ovat kaupunginjohtajina oleet paljon kauvemmin Porin kaupungilla töissä, ja myöskin asuneet Porisssa. Mitä on joku "oloneuvos". Timo Koivistosta(vas) ei ota kylläkään hurttikaan selvää.

• Oloneuvos.

Oletteko tulleet ajatelleeksi. Jos kaupunginjohtaja joutuisi sairaudenvuoksi työtömyyskortistoon, ja Ollin laskutavan mukaan laskettaisiin hänen menetyksensä palkka rahassa, ennen eläkeelle pääsyään. Ei puhuttaisi enää pikkusummista, 2000 euroa kuukaudessa olisi vasta edustustilirahan minimi lasku. Tosin taitaa jo olla rouva liki eläkeikää. Ainakin näyttäisi siltä, mutta silti olisi palkka menetys huomattava lopun aikaa laskettaessa.

• Oloneuvos.

Minkähän metelin JHL nostaisi, jos DEMARI KAUPUNGINJOHTAJA irtisanotaisiin sairaudenvuoksi, eli laittomasti. Ainakin JHL 27:n, pääluottamusmies Tommi Raunela johdattaisi, yhdistyksen lakkoon, perustellen "johtajien olevan niin mukavia".

• Juuhhlaaa
        Oloneuvos. kirjoitti:

Minkähän metelin JHL nostaisi, jos DEMARI KAUPUNGINJOHTAJA irtisanotaisiin sairaudenvuoksi, eli laittomasti. Ainakin JHL 27:n, pääluottamusmies Tommi Raunela johdattaisi, yhdistyksen lakkoon, perustellen "johtajien olevan niin mukavia".

Ei siinä kummempaa meteliä tarvittaisi. Maksetaan 15-18 kuukauden palkka laittomasta irtisanomisesta. Ja irtisanottu johtaja etsisi itselleen uuden työpaikan. Tuskin kirjoittelisi ainakaan tänne.

• Juuhhlaaa
        Oloneuvos. kirjoitti:

Ei siinä kummempaa meteliä tarvittaisi. Maksetaan 15-18 kuukauden palkka laittomasta irtisanomisesta. Ja irtisanottu johtaja etsisi itselleen uuden työpaikan. Tuskin kirjoittelisi ainakaan tänne.

• työtä mitä osaa

kato sutki vileni hytts teoria.

• Onko

tämä, joku demarien sisäpiiri juttu kaupunginjohtajasta?

• pettymyksien pet...

Jhl on epäluotettava eikä sieltä saa luotettavaa tietoa! Vaihdoin liittoa en maksa kallita maksuja olemattomasta, kenen etuja ajavat????????
      Enkä muutenkaan tajua heidän tapojaan.......JHL????

• Oloneuvos.

Omia etujaan tietenkin. Totta etteivät anna tietoja, koska olisi vaikeata hajottaa ja hallita samaan aikaan. Tietoja annetaan vain työnantajalle. Kun johtajien ja päälliköiden kanssa on hyvät välit, uhraten maksavia jhl jäseniä on luottamusmiehillä työnjohtajanpaikat näin varmistettu. Työn johdonkin pätevyys korostuu, kun työntekijät hoitavat työnjohdolle "hankalat" työntekijät savustettuna ulos.

• Corruption Borg
    • On kiva olla fiksu.

siellä vaan kaksi ammattiluuseria jaksaa suoltaa pazkaa. Yrittäkää nyt hankkia joku elämä. Jari voisi vaikka vääntää sätkan ja pitää tauon. Niin kuin silloin työelämässäkin.

• Mitä hä.

Ja mitähän se tuntemattomana kirjoittavaa marakatin keuhkoja pompottaa, kenenkään sätkänpolttamiset. Samalla tauolla muiden kanssa. Vai pidätkö valmistupakanpolttajia parempana tauonpitäjänä?

• Hddllo
        Mitä hä. kirjoitti:

Ja mitähän se tuntemattomana kirjoittavaa marakatin keuhkoja pompottaa, kenenkään sätkänpolttamiset. Samalla tauolla muiden kanssa. Vai pidätkö valmistupakanpolttajia parempana tauonpitäjänä?

No missäs tämän marakatin nimi oli tuossa edellisessä kirjoituksessa? Pikkupojat sanoo, että jos toista haukkuu, on itse se.

• potkut polttajille

Työmailla on tauot erikseen, mitään muita taukoja tupakinpolttoa varten ei pitäisi olla..

10 min keikuttelu ulkona tupakka suussa paskaa jauhaen on hieman liikaa pois työajasta.

Laskes huvikses jos henkilö pitää vaikka 3 ylimääräistä tupakkataukoa päivässä, se on 30 min työnantajalta pois.
      Paljonko tekee vuodessa ja rahallista tappiota työnantajalle?

• Niinpä, tatä.

Julkinen Hyvinvointi Liitto. Suosittelee.

• Oloneuvos.

On se nyt perskutarallaa, ettei yli 200 000 jäsenenomaava liitto. Saa työntekijöitä ojennukseen ylipitkistä tauoista, vaikka vielä "vapaaehtoisesti" siitä ilosta maksaa jäsenmaksunsa vartioilleen. Keneen enää voi luottaa. No onneksi sentään plokataan työstään sairastuneet ja sitä kautta työpaikkakiusatuksi tulleet pois kaupunginhommista, irtisanomalla ne pilaamasta oikeistolaisten JHL:n mainetta.

• JHL.

On hyvin lainattuna löytänyt Adolf Hitlerin, kansalissosialismin aatteen. Yhdessä Porin kaupungin päättäjien kanssa. Tai päinvastoin. Eli sama asia, JHL:n luottamushenkilöiden ollessa kaupungin valtuutettuja. Kaupunginjohtajat sitten taas on näitä kansallissosialistien päälliköitä(Hitler), joita valtuusto tukee olematta erottamatta heitä, heidän syllistyessään rasismiin.

• eipä jutella kakkaa

Hetkinen, kenen rotua on nyt sorrettu jotenkin ja kenen taholta?

Rasismi on ROTUsortoa.Sillä ei ole mitään tekemistä iän kanssa.Ikärasismi on median keksimä sana jolla saadaan ujutettua rasismisana ihmisten mieliin ja puheisiin kaikessa.

Ikäsyrjintä, tai syrjintä läskipäisyyden takia ovat varmaan asioita joita haet tekstilläsi?Epäilen, olli, että olisit esim. eri rotua kuin suurin osa suomalaisista.Tai mistäs sen tietää vaikka olisitkin jostain timbuktusta kotoisin?

Ps. Tähän on sitten turha linkittää mitään wikipedian määrettä rasismista, sitä kun voi kuka tahansa pikkulapsikin käydä päivittämässä miten tahtoo eikä se ole mikään totuuden torvi koskaan ollut.

• Vappu,

tulee oletko valmis, näkemään pienentyneen kansallissosialisien joukon toreilla. Mutta sitäkin enemmän valtaakäyttävänä hyvä-veli, järjestelmässä. Luoden itselleen valtaa omiin etuihin käyttäen. Kuten kaupungilta varastamiseen, huijaamiseen ja nepotismiin. Myöskin edellä kirjoituksessa mainituun sairaus rasismiin. "Kuu kiurusta kesään".

• Niinpä.

Ei ensimmäiseksi tulisi mieleen Porin kaupungin, harjoittavan ja antavan harjoittaa järjestäytynyttä rikolisuutta. Mitähän vasemmisto johtajat pitävät puheisaan merkittävänä työllisyyden ja köyhyyden poistossa Porissa?

• kesäkahville

Joskus ihmisen aivoissa saatta toimia vain yksi kohta. Siinä pyörivät samat aatokset yötäpäivää. Ja parin päivän välein kopioaivokone suoltaa samaa tekstiä. Aiotko mennä vappumarssille, ostaa ilmapalloja ja hattaraa. Ajatusten tuulettaminen leikin muodossa voisi olla hyväksi. Voisi tulla jotain myönteistäkin.

• hallelujaa

Ai, sinultako yöunet menneet? Nythän sitä keskustelua pitää tullakin näin syksyn kuntavaaleja odotellessa. Toteuttakaa joskus lupauksenne ja antakaa vähempiosaisille edes hiukan omista kestittämismenoistanne, joita teillä on "pilvin pimein". Kuka kaiken maksaa? Veronmaksajat tietenkin.

• Aivan, saatanån

hyvin kuvattu Porin kaupungintyöntekijä demarin työpäivää, varsinkin johtoportaassa. Siihen ei kyllä riitä, vappumarssi tuuletukset hattaran syönninkanssa ilmapalloilla leikkien, pelkästään. Vaan vaatii paljon miestä väkevämpää. Karhu oluella sitä turhautumisia hoidellaaan, sekä lapissa kelohonkamökeissä, tralala llala lalaa, trala lalla la.

• Oloneuvos.

Sitä ole tosiaan vuosia myös ihmetellyt, että mistä se järki tuli ja "viitsitipat. Saada antaa pikäaikaisille Porin kaupungin työntekijöille laittomia irtisanomisia. Kuitenkaan rikoksen tekijöitä rankaisematta?

• Niinhän se,

kyllä rikoksen tekijöitä rankaistiin. Eli veronmaksajia, laittamalla maksumieheksi rikollisten tekemä rikos. Rikoksen tekijöitä, ei laitettu tuomiolle myöskään veronmaksajia kohtaan tekemästä rikoksesta. Demarivaltaa!

• Oloneuvos.
        Niinhän se, kirjoitti:

kyllä rikoksen tekijöitä rankaistiin. Eli veronmaksajia, laittamalla maksumieheksi rikollisten tekemä rikos. Rikoksen tekijöitä, ei laitettu tuomiolle myöskään veronmaksajia kohtaan tekemästä rikoksesta. Demarivaltaa!

Porin demari kaupunginjohdolle, sekä vielä enemmän TPK:lle. Helwetin hauskaa VAPPUA! "nahkurin orsilla tavataan"

• Kyllä voi olla,
        Oloneuvos. kirjoitti:

Porin demari kaupunginjohdolle, sekä vielä enemmän TPK:lle. Helwetin hauskaa VAPPUA! "nahkurin orsilla tavataan"

asenne onelmainen. Olisit hommannut SDP:n, jäsenkirja, niin olisit vieläkin töissä. Sinua ainakin varoitettin riittävästi. Mutta kun ei usko, niin saa mennä.

• Ups.
        Kyllä voi olla, kirjoitti:

asenne onelmainen. Olisit hommannut SDP:n, jäsenkirja, niin olisit vieläkin töissä. Sinua ainakin varoitettin riittävästi. Mutta kun ei usko, niin saa mennä.

Ongelmainen piti olla.

Simasuu;)

• tosiaanko
        Kyllä voi olla, kirjoitti:

Sinäkö olet ottanut SDP:n jäsenkirjan ilman irtisanomisilla "uhkailtuna"?

• DORKA

Ymmärrän kyllä jos tykkäät pissakakkaleikeistä koirasi kanssa eikä sinulla siksi ole SDP:n jäsenkirjaa. Normaaleilla heteroilla omasta lajistaan kiinnostuneilla työtätekevillä ja huumeita käyttämättömillä sellainen on, ihan ilman uhkailuakin.

• Oodi.

Rakkauspuolueelta, SDP:ltä. Vaan missä kohtaa ne sukkahousut oli oodissa;)

• toooiiijoookiii

Tarvitaanko siinäkin SDP:n jäsenkirjaa? No, itsehän niillä sen olet ansainnutSehän varmaan on lämmittänyt paljonkin talven kylmillä pakkasilmoilla. Onneksi ilmat lämpenevät, joten niitä lämpimiä kakkoja löytyy varmaan ihan kivasti porttisi pielestäkin. Itse käyn kyllä kunnalla töissä ilman huumeitakin, saatikka valtuuston kestityksiä hyväksi käyttäen, joten revi huumoria siitä. Tuollaiseen en alistuisi, sillä toimeentuloni on rehellisellä työllä ansaittua ;D

• SDP.

jäsenkirjalla pääsee nuoleskelemaan kielensä ruskeaksi, sitä ei kukaan silloin kyseenalaista. Joten kukahan, siitä koiran pissa ja kakkaleikkeihin sekoliemaan ryhtyy, kun demarina tosiaan, saa "lajitoverinsa" persettä nuolla ja palkankin saa siinä samalla veronmaksajilta. Olettaen että on kaupungin tiehöylänkuljettaja tai kuljettaja kuitenkin.

• Isommaksi,

osaksi, pitää kyllä olla JHL 27:n jäsen ja SDP jäsenkirja. Niin että, kuka täysjärkinen kaupungille enää töihin haluaisi. Kun sieltä on pois päässyt, saaden vapaasti olla myöskin vielä PerusSuomalainen.

• SDP:n saunamajuri

PerusSuomalaisuus on mielenvikaisuus

• Hymm.

Isäsi taisi olla, kun sinua Venäläisen äitisi kanssa teki.

• haittaakse sua pimbo

Vieläkö sattuu, vaiko enemmän ???
      Minäkin olen Perussuomalaisten kannalla. Sinne menee syksyllä ääneni.
      Soiniin voi luottaa. Näkeehän sen, miten rahaa jaetaan muualle, kun oman
      maan asiat on retuperällä. SDP on vajoava p....a valtameressä.

• Sopii tänne.

Kummeli.
      "kyllä lähtee."

Yleishallinnon vastuualueen tehtävänä on valvoa Teknisen palvelukeskuksen toiminnan laillisuutta,
      Vastuualueen päällikkö

Hallintopäällikkö Mika Painilainen
      puh. 044 701 1778

• Onko?

Tämä pätevä tullut laskeneeksi, kuinka monta laitonta irtisanomista, Porin kaupungin TPK on tullut antaneeksi.

• Oloneuvos.
        Onko? kirjoitti:

Tämä pätevä tullut laskeneeksi, kuinka monta laitonta irtisanomista, Porin kaupungin TPK on tullut antaneeksi.

Ollisikohan Mikan, tehtäväkuvauksessa tarkastamisen paikka.

• Oloneuvos.

Ei haitaa päälliköltä, kun ei kuukausipalkasta vähennetä. Eikä varsinkaan irtisanota. Teki "työnsä" tai ei.

• Oloneuvos.

Porin kaupungin päättäjille ja erikseen JHL:lle, oikein Helwetin hauskaa vappua. Olette sen hauskan työnantajana ansaineet.

• in love with pori

Mika Painilainen on JUMALA.
      Anna kun hypistelen pallejasi.

• Kuulemma

tykää enemmän anuksen nuolemisesta, noin "kuvainnollisesti".

• Kun toiseen

suuntaan kumartaa, niin toiseen suuntaan pyllistää.

• Oloneuvos.

Porin kaupungin kannattaisi palkata lisää, johtajia ja päälliköitä. Jos siten saisi edes yhdenkerran, kymmenistä. Erotettua duunarin laillisin keinoin.

• Oloneuvos.

Myöskin JHL ammati yhdistyksen, kannataisi kouluttaa perusteellisesti luottamusmiehensä. Tukemaan ja etsimään tikulla laillisia perusteita irtisanomisille, työnntajan puolesta. Näin vältyttäisiin kalliilta veronmaksajien maksamista hävityistä oikeudenkäynneiltä. SDP voisi ottaa oikeen puolueohjelmaansa, tämän tulevissa kuntavaaleissa.

• hetkinen vain
        Oloneuvos. kirjoitti:

Myöskin JHL ammati yhdistyksen, kannataisi kouluttaa perusteellisesti luottamusmiehensä. Tukemaan ja etsimään tikulla laillisia perusteita irtisanomisille, työnntajan puolesta. Näin vältyttäisiin kalliilta veronmaksajien maksamista hävityistä oikeudenkäynneiltä. SDP voisi ottaa oikeen puolueohjelmaansa, tämän tulevissa kuntavaaleissa.

Mitä ja ketä edustaa SDP ?

• REAL VERKXKOMEDIA

Mitä, joko vappu tulee? Simaa ja munkei? Oon niin murehtinunna tätä huomista hetkee että. Käykö minulle toverit "oloneuvos" 2:set tässä vielä. Ans kattoo ny!?

Mut kyllä Porisski vielä oikeus toteutuu, sano!

Olli Hakala
      Olen esitaistelija, ajattele, sinä voisit olla minun "housuissani" ja syyttömästi! Olen 150.000 Suomalaisen työpaikka- ja koulukiusatun puolesta/yhdessä taistelija!

Huomenna pe 4.5 h-hetki tai viimeistään ensiviikolla, riippuen siitä montako MINUN TUKI HENKILÖÄ JÄÄ TULEMATTA huomiseen neuvotteluun... LUKEKAA IHMEESSÄ; SE VOIT OLLA SINÄ SEURAAVAKSI!

http://ollihakala.blogspot.com/2012/04/alustukseksi-tanaan-perjantaina-4.html

• A.a.nestaja

Hetkinen, Olli. Mainostat itseäsi sivuillasi (kyllä, olen vieraillut) yrittäjäksi. Päätoimesi on kuitenkin winnowassa, eikö? Ainakin itse olen ammatiltani timpuri ja teen sitä päätoimisesti. En ilmoita olevani portsari, vaikka usein olen ovella ollutkin. Johdatatko tahallasi harhaan? Vai onko tämä osa lennokasta "vaalityötä"? Lainausmerkeissä, koska käsittääkseni yksikään puolue ei ole listojaan päättänyt saati julkaissut. Nimim. Yksi ääni on minullakin.

• Olli Hakala Pori

Virallisesti en ole yrittäjä 2012 tammikuusta alkaen, mutta luonteeltani olen yrittäjä henkinen kylläkin... Raskasta aikaa on ollut yrittämisen sektorillakin ja jos minä johdan jotakin harhaan, pyydän anteeksi etc.

Tarkoitukseni on edelleen ajaa Porissa aitoa totuutta, moraalia ja oikeudenmukaisuutta. Minulla on jo niin paljon tekstejä internetissä, että minulla ei "facitin" kapasiteetti riitä muistamaan, mitä olen kirjoittanut jonnekin esim. 6kk sitten. Mutta tilanne on nyt tämä: EN OLE YRITTÄJÄ

Saanko äänesi joskus?

• Olli Hakala Pori

Neuvottelun tulos pe 4.5.2012 PerusSetti loppujen lopuksi. Hengähdystauko. Neuvottelut jatkuvat toivon mukaan tulevaisuudessakin moraalissa ja totuudessa. "Kultaista kädenpuristusta" ei tullut, se jäi alle "pronssi" tasonkin, ja hylkäsin sen välittömästi. 169 päivää puolikuurona, jäi tässä vaiheessa vielä kokonaan käsittelemättä. Jatkossa työkykyni/terveyteni tutkitaan, testeissä olenkin jo käynyt.

Kuurous syö oikeasti jo miestä...

Summa summarum: Työt jatkuvat, työnkuvaan pientä muutosta. Ok. Jatkossa toivo kehittyä ja edetä talossa säilynee... WinNovan moraalinen/taloudellinen tilanne eniten huolestuttaa. Ensi viikolla vk 19 satelee potkuja määräaikaisille, ennustan syksyksi talossa kaaosta. Onko vanha johto ottanut mitenkään vastuuta 2010-2011 ja millä määrällä € / tavalla?

Itse en siis ole saanut mitään oikeutta 2008-2009 tapahtumista, osalliset (valehtelija ja kiusaajat) edelleen WinNovan tai Porin Kaupungin palkkalistoilla. 15kk helvetistä 17.500,- ikuinen korvaus pyyntö WinNovalta ja/tai Porin kaupungilta. (Korjataan indeksillä, jahka keritään)

Olli Hakala Pori (itseoppinut yli 4 vuotta) Työhyvinvointi/moraalikoordinaattori
        Deus Protector Noster / 150.000 Suomalaista

• Oloneuvos.

Hyvä sitten, että ei laitomaan irtisanomiseen ryhtyneet. Toisaalta siitä saa paremman korvauksen. vaikkakaan ei korvaa paskaakaan siitä rahasta mitä, eläkeeseen saakka muuten saisi.

• deus hevonvitun ex

Minkä takia pitää spämmätä jotain latinankielistä tuubaa porin vaakunasta, "deus protector noster" jokapaikkaan, jos kerran kaupungin ylivaltaa vastaan taistelet, mukamas?

• possumin latinaa

Tässä heti parempaa kamaa sen deus protector nosterin tilalle.

Miten olisi:
        Ancilla face mea laganum!.
        Käännös: "Orjanainen, paista minulle lettuja." ?

Tai kenties:

A lasso rixa quaeritur.
        Käännös: "Väsynyt hakee riitaa." ?

Jotenkin tuo sopisi hyvin :)
        Tämäkin sopisi :

Ad surdas aures canere.
        Käännös: "Laulaa kuuroille korville."

,,,Fac ut vivas.
        Käännös: "Hanki elämä."

Tämä kuulostaa hupaisalle:
        In porto perse vitulus est
        Käännös: "Satamassa on vasikka"

porttoa ja persettä löytyy latinastakin siis, hienoa.

Itse aion käyttää seuraavaa mottonani:
        Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
        Käännös: "En kuule, mitä sanot. Minulla on banaani korvassani."

Pikku opossumit siellä, en kuule teitä! :D

• sitämieltä

Epäpätevyyttä vastaan olisi syytä taistella.

• etkä päässyt lapi vapauspuolueessakaan, anichistian on karisan persestä syntynyt

• Pomon Poika

Olli ja sen ainoa kaveri käy vaan peukuttamassa Ollin postauksia.

• luurankoja kaapissa

Taitaapi moni muu "altavastaaja" pyytää omat sukulaisensa ym.ns. toveripiiriään myöten peukuttamaan vit...aen aloittajan totuuksia julkituomisen myötä. Kivahan täällä on lukea, minkälaista Porin kaupungin "työnjohdon" käyttäytyminen on istuessaan samalla valtuustossa omaa etua hyödyntäen. Oloneuvokselle... jatkoa vaan. Varmaan tiedät paljon lisää. Tuskinpa Ollikaan ihan turhasta kirjoittele.

• Oloneuvos.

Tietäisi paljonkin, mutta ei ole asiolle merkitystä. Hyvä veli valvoo ja hoitaa.

• Wittu

Joko demarit, alkaa vaali kuume?

• niin, niin

Koska demarit julkistavat ehdokkaansa?

• Keinosiementäjä...

Metallurgi on ollut 5.5 la taas täysin "nahat"!

• Maija Mehiläinen

Älä nyt Oloneuvos koita pitää itseäs pyhimyksenä. Oisko Mampsa mitään ????

• Kimmo kimalainen

On M-M.L. M.L demarin heiniä. Kunnon" lusperit" reilut, ei köyri tavoitellekseen parempaa tuotoisaa "ystävyyttä" politiikansa, saaden palkan edellytyvän ja tittelin noususta..

• Oloneuvos.

Olisi siinä täpinää kerrakseen ja kieli vyönalla juoksemista määrätyillä hemmoilla. Jos ja kun perusSuomalaiset kolmanneksi suurinpana puolueena, nousisi valtuustoissa isoimmaksi puolueeksi.

• Oloneuvos.

• Witutaako
        Oloneuvos. kirjoitti:

Laittomat irtisanomiset Porin kaupungilta, tulisivat halvemmaksi. Mutta onhan Tommi tämän huomannutkin jo. Hyvä demarit, hyvä.

perusSuomalaista. 3000 euroa, halvemmaksi ja irtisanottu vajaakuntoiseksi työttömäksi työnhakijaksi. SDP rules.

• Oloneuvos.
        Witutaako kirjoitti:

perusSuomalaista. 3000 euroa, halvemmaksi ja irtisanottu vajaakuntoiseksi työttömäksi työnhakijaksi. SDP rules.

Voi olla että lakkaa vtuttamasta, kun perusSuomalaiset saavat ison jytkyn syksyn kuntavaaleissa. Ainakin JHL demari rähmäkäpälät loppaaja, nepotistit, häipyvät sekoilemasta kaupunginvaltuustosta.

• tietäjätär

veikkaan et on tullu porille halvemmaks kun et ole kenenkään jalois

• toisen onni

Onneksi sait mitään tekemättä ylennyksen. Kelpaa siinä vaalikautta jälleen aloittaa Porin kaupungin palkkalistoilla työaikana.

• Heh he
        toisen onni kirjoitti:

Onneksi sait mitään tekemättä ylennyksen. Kelpaa siinä vaalikautta jälleen aloittaa Porin kaupungin palkkalistoilla työaikana.

Pysyypä poissa toisten jaloista.

• petollista
        Heh he kirjoitti:

Pysyypä poissa toisten jaloista.

Onko sallittua kaupungin työntekijän tehdä vaalityötä työaikanaan? Eikö tällaiseen pitäisi puuttua? Tämä taitaa kuulua vain demarien etuihin. Valvontaa tällaiseen, jottei verorahat menisi kankkulan kaivoon.

• Maija Mehiläinen

Demarilleko tullut kuuma ja muistelee menneitä aikoja käsilaukkuineen kukallisine hameineen korkokengien kera. Vielä narsismi "kukoistaa". Sopisi paremmin demaritar.

• Oloneuvos.

Porin kaupunki, on yllä velvollinen antamaan laittomia irtisanomisia työntekijöilleen. Mutta ei misään tapauksessa myöntämään virheitään palkaamalla takaisin irtisanotut. Tai no kuka edes omistaa tämän Porin kaupungin, olakseen oikeutettu tekemään, sen asukkaille laittomuuksia. "Nahkurin orsilla tavataan". Vaaalit tulossa, oletteko demarit valmiita.

• Olli Hakala Pori
      • Oloneuvos.

Morjens Olli ja kiitos vielä, kun maksoit sakkoni. Demarivaikuttaja Martti Lundenin, minulta vaatimana. Hänen politiikkona kunnianloukkauksestaan syyttäen . Kuitenkin sakkoilla, sai ostettua oloneuvoksen tittelin samalla, joten ei mennyt rahahasi hukkaan. Oikea oikeus tulee voittamaan vielä, kuten olet siitä minua jaksanut kannustaa ja se olisi porilaisten veronmaksajien etu myöskin.

Jari Lehti.

• Kenen onni on...

Jos on 7 vuotta työttömänä ja siitä syyttää porin kaupunkia ja demareita. Missä se todellinen vika on? Onko porin kaupunki ainoa työnantaja tässä kaupungissa?
      Pitäisikö jo ajatella vähän eteenpäin elämässä ja tulevaisuutta!

• Oloneuvos.

Jos ei Porin kaupunki kykene työllistämään. niin miten kuvittelet muiden tahojen. Kysyin aikoinani eräästä yksityisen firmasta töitä. Työhaastattelussa kerroin 24 vuoden työkokemukseni päättyneen selkäsairaudesta annettuun irtisanomiseeni, jolloin firman johtaja totesi olevan erittäin huono yhtälö hakea heiltäkään töitä. Joten jos tiedät niin kerro mistä näitä selkäsairaalle löytyy toitä, mitä ei kyvennyt Porin kaupunkikaan osoitamaan. Toisaalta tähän olemisen sietämätömään keveyteen alkaa jo tottua.7 vuden ja 6 kuukauden jälkeen.

• Jep!!!

et edes halua saada töitä, kun kerroit tuon, et oot niiko sairas? Eks tienny, et työhaastattelus "annetaan valkoisia valheita"... :D

Mikset jää sairauseläkkeel vai ookkonas jo? vai onks lääkärit nii hömppii ettei pääst? vai mist johtuu? Kuntouttava työtoiminta, mite siit sit voisit työllistyy? onks kokemuksii? seny ainaka aut et tääl näi VALI VALI VALI!

• Ex-"työkaverisi".

Asiahan ei tietysti ulkopuolisille kuulu mutta täsmentäisitkö selkäsairautesi. Sen tiedän ettei se työstä tullut. Täällä kuitenkin valitat että syy työttömyyteesi on kaikissa muissa paitsi sinussa. Olet jopa nimennyt ison jonon henkilöitä syylliseksi sinun tosiasiassa itseaiheuttamaasi työttömyyteen. Et myöskään vastaanota mitään töitä jos niistä ei makseta järjetöntä palkkaa työpanoksestasi. Joka oli ainakin kunnan hommissa silkkaa lorvimista. Olet tehnyt itsestäsi kaikkien silmissä pellen. Paitsi parin kaltaisesi kroonisesti kipeän mielestä. Olisiko jo aika vaikka vaihtaa maisemaa ja yrittää työllistyö jossain muualla. Vaikka pohjoislapissa. Ikävä ei tulisi.

• Oloneuvos.
        Ex-"työkaverisi". kirjoitti:

Asiahan ei tietysti ulkopuolisille kuulu mutta täsmentäisitkö selkäsairautesi. Sen tiedän ettei se työstä tullut. Täällä kuitenkin valitat että syy työttömyyteesi on kaikissa muissa paitsi sinussa. Olet jopa nimennyt ison jonon henkilöitä syylliseksi sinun tosiasiassa itseaiheuttamaasi työttömyyteen. Et myöskään vastaanota mitään töitä jos niistä ei makseta järjetöntä palkkaa työpanoksestasi. Joka oli ainakin kunnan hommissa silkkaa lorvimista. Olet tehnyt itsestäsi kaikkien silmissä pellen. Paitsi parin kaltaisesi kroonisesti kipeän mielestä. Olisiko jo aika vaikka vaihtaa maisemaa ja yrittää työllistyö jossain muualla. Vaikka pohjoislapissa. Ikävä ei tulisi.

Ei taida mennä jakeluun vieläkään (mikä ei kylläkään ole ihme), että olen todellakin voittanut Porin kaupungin oikeudessa laittomasta irtisanomisestani. Demarien ollessa valtapuolueena, jopa JHL:n pääluottamusmiehinä valtuustossa. Ja arvaa missä kirjoitan. Vastausta sinulle olematon, nepotisti, junttaaja, seläntakana paskanpuhuja demari. No Kevan kuntoutuslaitoksesta Kankaanpäästä, että sillee. Sen puolesta voit muuttaa itse. Eikä porilaisia äänestäjillä tule demareita ikävä, siitä voit olla varma. Nyt sitten tietysti vielä syytät minua aiheettomasti käyttävän täällä, SINUN kaupungintyöntekijänä verorahojasi kyseisessä laitoksessa.

• Ihme kyllä.
        Ex-"työkaverisi". kirjoitti:

Sinä se sitten jaksat kieliruskeena paskavaahto, suupielissä kehua työnjohtaja"kavereitasi". Miten mallikaasti, he osaavat johtaa töitä kenenkään saavan kieltäytyä töistä. Se olisi nimittäin irtisanomisen paikka laillisesti, kun taas terveydellisistä syistä ei ole. Mutta mistä sitä järjenjättiläinen demari, näitä luottamusmiehenä voi tietää?

• työtätekevätyöläinen

Menisitkö itse töihin nykyisellä noin 24 e päiväpalkalla? Tämä nyt on minulta "heitto", mutta eiköhän nykyään summa kelan korvauksilla ole aika heikko. Kannattaisi sinun hyväpalkkaisena vaihtaa paikkasi jonkun työharjoittelijan kanssa. Todellisuudessa uskon, että istut pallilla tietokoneesi vieressä työaikana tekemässä ihan muuta kuin työnkuvaasi kuuluu. Itse asiassa tiedän, että harjoittelijoille ne kaikki pas...työt annetaan. Tee sä työt, mä meen tupakalle about 10 kertaa työpäivän aikana, saatikka ne ylipitkät kahvi-/ruokatauot. Jotain rotia tällaiseenkin pitäisi saada.

• "oli neuvos"

VINKUVANKYÄNKYVÄNKY ITKUPOTKU JA PORU!!!

• Yhy yhy

Oliko tämä. Demarivaikuttajan kertomasta oikeudessa ja sieltä lainattuote pöytäkirjoista, Martin damaattinen itkuvirsi. Politiikokunniansa puolesta?

• KONTROLLIAKONTROLLIA

JIPPII, TYÖPÄIVÄ OHI. Jälleen voi rehellisyyden nimissä avata tietokoneen. Sivun saa ihan itse valita ja kuinka ollakkaan, täältä löytyy taas samanlaista virttä. Onhan se hyvä toisten työaikana nämäkin "huvinsa" hoitaa. Palkkaan se ei vaikuta ollenkaan.

• Äl änest rötösherraa
    • Olkku Haikala

Hyvä Jari, äänestä myös tulevaisuudessa Kokoomusta. Sieltä löytyy apu.

• Oloneuvos.

Mielummin vaikka kokoomusta, jos ei perusSuomalaisia olisi. Demareita en enää koskaan, nehän oikeita riistäjiä on.

• Oloneuvos.

13 vuotta vielä työkyvyttömänä työnhakijana jäljellä, päästen sitten eläkeelle. 7v 6kk sitä ennen oltuna jo, ei loput enää kauvan kestä odotellessa ja katsellessa miten Kreikan kansalaisia autetaan Suomi poijan rahoilla, että ei olisi yksitotista lisätään siihen vielä Espanja, niin saatte olla varmoja ettei kohta ole keneläkään muuta, kuin tuo eläkeelle jäämisen odottelu. Tosin silloin tasa arvo toteutuu Porin kaupungin tyyöntekijä väessä. Kukaan ei saa silloin enää eläketuloja, kun ei ole enää mistä maksaa. Katainen ja Urpilainen ovat neuvotelleet sellaiset ehdot ettei ole mistä maksaa Suomalaisille duunari eläkeen saajille. Mutta mitä siitä sitten, kunhan demarit saavat ministerinä nyt istua audin takapenkillä. Peesaamassa kokoomusta.

• Yötyöläinen

Ja taas kännissä. On se hyvä että että pääset joskus eläkkeelle. Mutta duunarina et kyllä pääse. Työ on sulle ollut aina ihan vieras käsite.

• Oloneuvos.
        Yötyöläinen kirjoitti:

Ja taas kännissä. On se hyvä että että pääset joskus eläkkeelle. Mutta duunarina et kyllä pääse. Työ on sulle ollut aina ihan vieras käsite.

Saako teillä olla yö vuorossa juovuksissa, vai vapaaltako kirjoittelet?

• varman päälle
        Yötyöläinen kirjoitti:

Onko "yötyöläisellä" univaikeuksia. Lääkäriltä saa apua myös siihen toiseen vaivaan.

• valivalivalivalivali

Älä aina itke, muuta vaikka filippiineille ne tekee hyvää kalasoppaa siellä.Tuollasen kitisijän päiväpalkalla elelet ihan ok ja lähettelet sieltä sitten postikorttia demaripomoille tai kelle vaan.

• Oloneuvos.

En itkisi. Jos Jutta Urpilainen(sd) Jyrki Kataisen(kok) kanssa tekisivät Filipiineistä EU maan ja sallisi Suomesta työtömyyspäivärahan maksun maksattamisen, vapaana sinne. Vieläpä siten että saisi olla Porin työvoimatoimiston kirjoilla hakemassa kunnalistekniikan töitä tai (vastaavia) töitä Porin kaupungilta.

• persuksen tulot
        Oloneuvos. kirjoitti:

En itkisi. Jos Jutta Urpilainen(sd) Jyrki Kataisen(kok) kanssa tekisivät Filipiineistä EU maan ja sallisi Suomesta työtömyyspäivärahan maksun maksattamisen, vapaana sinne. Vieläpä siten että saisi olla Porin työvoimatoimiston kirjoilla hakemassa kunnalistekniikan töitä tai (vastaavia) töitä Porin kaupungilta.

Perustuloahan ne kyrvännupit suunnittelee maksettavaksi joka kansalaiselle.Jos se laki menee läpi, tämä herra lähtee filippiineille varmasti.tuollanen 800 euroa kuussa piisaa vallan mainiosti riippumatossa aikansa viettävälle.Enää ei tarvitse olla minkään toimiston käytettävissä tai vastata edes kenellekään puhelimeen.Senkun vaan notkuu pitkin rantoja ja juo viinaa surkutellen "kovaa elämää" :D

• Oloneuvos.
        persuksen tulot kirjoitti:

Perustuloahan ne kyrvännupit suunnittelee maksettavaksi joka kansalaiselle.Jos se laki menee läpi, tämä herra lähtee filippiineille varmasti.tuollanen 800 euroa kuussa piisaa vallan mainiosti riippumatossa aikansa viettävälle.Enää ei tarvitse olla minkään toimiston käytettävissä tai vastata edes kenellekään puhelimeen.Senkun vaan notkuu pitkin rantoja ja juo viinaa surkutellen "kovaa elämää" :D

Pitkäaikainen työtönkin voisi mennä avoliitoon, nyt se ei kannata jos puoliso on töissä.

• Tieltä eksyy

On se kyllä kumma, kun ei ainoatakaan työtarjousta ole tullut Porin kaupungin töihin. vaikka jsä ja äitikin ovat siellä olleet töissä. Jopa kaksi setääkin ja serkkulikka, kuten serkku poikakin. Perhana olenko nyt hakenut vuosia väärästä huoneesta töitä. Vai onko tullut astuttua jonkun ison kihon paskavarpaille ja oikein kunnolla?

• Oloneuvos.

"oli neuvos"12.6.2012 09:22"

Tilanne päivitys, ylläolevalle kirjoitajalle ja muillekkin kysymyksellä. Mitä tarkoittaa. Pidän tutkittavaa kyenettömänä tekemmään tavallista työtään tai siihen läheisesti veratavaa työtä. Erkoislääkärin kirjoittamana. Toistaiseksi. Edellisestä työssä olosta Porin kaupungilla 7v 7kk aikaa kuluneena. Tarkoitaako oloneuvoksen tittelin muutuvan eläkeläiseksi, jollei A-Y, politiikot ja politiikot yleisesti kävele, lääkärilausunnon ylitse istuesaan KELAN ja KEVAN hallituksisa?

• Buahahahahaaaa
        Oloneuvos. kirjoitti:

"oli neuvos"12.6.2012 09:22"

Tilanne päivitys, ylläolevalle kirjoitajalle ja muillekkin kysymyksellä. Mitä tarkoittaa. Pidän tutkittavaa kyenettömänä tekemmään tavallista työtään tai siihen läheisesti veratavaa työtä. Erkoislääkärin kirjoittamana. Toistaiseksi. Edellisestä työssä olosta Porin kaupungilla 7v 7kk aikaa kuluneena. Tarkoitaako oloneuvoksen tittelin muutuvan eläkeläiseksi, jollei A-Y, politiikot ja politiikot yleisesti kävele, lääkärilausunnon ylitse istuesaan KELAN ja KEVAN hallituksisa?

Ei vaan.Hakeutumista kevyempiin töihin, mitä on Porin kaupungilla. Työt.

Kaksi kunnan lapiomiestä seisoi vierekkäin. Toinen nosti lapiotaan ja sillä, listi lyöden etanan. Toinen taas äityi kysymään. Miksi tapoit tuon viattoman etanan. Johon toinen taas vastasi. Etana oli seurannut, heitä koko päivän. Eikä pitänyt siitä.

• Oloneuvos.
        Buahahahahaaaa kirjoitti:

Ei vaan.Hakeutumista kevyempiin töihin, mitä on Porin kaupungilla. Työt.

Kaksi kunnan lapiomiestä seisoi vierekkäin. Toinen nosti lapiotaan ja sillä, listi lyöden etanan. Toinen taas äityi kysymään. Miksi tapoit tuon viattoman etanan. Johon toinen taas vastasi. Etana oli seurannut, heitä koko päivän. Eikä pitänyt siitä.

Miten voi hakeutua töihin, tai edes tehdä töitään, kun lääkäri sen toteaa ettei ole kykenevä sairauden vuoksi. Kertokaa nyt demarit ja JHL demarit varsinkin, miten. Eikä nyt aleta sitten omaasyytään maakatti humpaa rallattaa. Vaan asiallisesti kertomalla miksi JHL suvaitsee työpaikkakiusaamisen sairastuneita työntekijöitä kohtaan.

• Sä miksi
        Oloneuvos. kirjoitti:

Miten voi hakeutua töihin, tai edes tehdä töitään, kun lääkäri sen toteaa ettei ole kykenevä sairauden vuoksi. Kertokaa nyt demarit ja JHL demarit varsinkin, miten. Eikä nyt aleta sitten omaasyytään maakatti humpaa rallattaa. Vaan asiallisesti kertomalla miksi JHL suvaitsee työpaikkakiusaamisen sairastuneita työntekijöitä kohtaan.

Lyötyjä miehiä näin lyöt.

• 28. lokakuuta 2012
        Sä miksi kirjoitti:

Lyötyjä miehiä näin lyöt.

Kunnallisvaalit on tulossa. Äänestäjien on hyvä tietää äänestetävistään. Ei ne kerro itsestään, muuta kuin paremmat puolensa. Jokuset äänestäjät kaipaavat. rehellisyyttä. Siksi pientä informaatiota kolikon kääntöpuolelta.

• Tönö Tietävä

Vastaapas oloneuvos rehellisesti millä kriteereillä ja suosituksilla pääsit aikanaan kunnan listoille. Muista, rehellisesti. Minä kun satun tietämään.

• jetsulleen

Sinä tunnettu henkilö, joka näille palstoille jatkuvasti kirjoittelet, virkistä nyt muistiasi, kun Oloneuvos on sen jo aikaiseminkin kertonut ja varmaan sinulle vielä vastannutkin. Syy taisi olla juuri sinussa. Taisi päästä joku "parempi" töihin Oloneuvoksen paikalle tai jopa sukulainen. Näin Porin kaupungilla toimitaan.

• Oloneuvos.

Mikset sitten kerro, jos luulet tietävsi. Minä taas asianomaisena tiedän. Sitä paitsi, mitä se mitenkään liityy Laittomaan irtisanomiseeni, kun tilalleni otetiin vielä demarivaikuttajan tiehöylänkuljettajan, poika.

PS. Et Tönö Tietävä todellakaan tiedä. Jos tiedät, niin pitää sinun silloin olla ollut kaipungintalolla töissä. Niistä asiasta tietäviä, minun lisäseni. Ei ole edes enää hengissä, joten älä turhaan yritä sumuttusta.

• Tönö

Isäsi hommasi sinut kunnalle "töihin". Se on saletti. Mitä eroa on kenen isä mihinkin hommaan kunnalle lapsiaan järjesti. Niitä oli junkeli täynnä. Ja arvaile vaan ihan vapaasti millä osastolla olin. Sen sinulle sallin kun et kerran pysty suoraan mitään vastaamaan.

• Oloneuvos.

Johan minä vastasin. Mutta ei näköjään mene jakeluun. Miten isäni, minut sitten hommasi töihin. Kerro jos kerran tiedät. Ei se salaisuus ole, että isäni oli apulaiskaupunginjohtajan Mikko Sävelän(sd) auton-kuljettaja. Mutta ei todellakaan ole minua järjestänyt töihin. Eikä muuten virassa isääni korkeammalla, oleva äitinikään. Joka oli kanslisti, pysäköinninvalvonnassa. Että mitä turhake yrittää nyt kovasti todistella.

• No Tönö
        Oloneuvos. kirjoitti:

Johan minä vastasin. Mutta ei näköjään mene jakeluun. Miten isäni, minut sitten hommasi töihin. Kerro jos kerran tiedät. Ei se salaisuus ole, että isäni oli apulaiskaupunginjohtajan Mikko Sävelän(sd) auton-kuljettaja. Mutta ei todellakaan ole minua järjestänyt töihin. Eikä muuten virassa isääni korkeammalla, oleva äitinikään. Joka oli kanslisti, pysäköinninvalvonnassa. Että mitä turhake yrittää nyt kovasti todistella.

Loppuko tietotaito saleteinesi, vai mikä tuli. Eikä kenenkään tarvitse arvailla tiehöylänkuljettajan(sd), osastoa, Vai mitä Tönö itse luulee.

• Oloneuvos.
        Oloneuvos. kirjoitti:

Varmaan sitä, että Porin kaupungilla on nyt eritäin hyvät ja osaavat kaupunginjohtajat. Virasto johtajineen, jotka ei hämmenny alaistensa tekemistä laittomuuksien tekemisestä, alaisilleen ja politikot no joo. Mikko Elo(sd) aikoinaan yritti saada asioihin järjestystä. Mutta heti oli hänen suojattinsa Ari Vahala(sd) laittamassa naamakirjaan adressia, kaupunginjohtajien puolesta epäpätevän kuntatalouden hoitamisen puolesta. Menikö Ari pikkusen yli demareitten puolustaminen menikö. Teitkö asian viisaudessasi vai miten kaikki kävi, JHL oppien mukaisestikko kävi?

• Tönö

Että aikuisen näköinen mies viitsii syytää täyttä sontaa. Vai ei isi hommannut.

• Oloneuvos.

Kuules Tönö. Jos, tekisin kuten sinä teit. Hakiessasi kunnianloukaus syytettä, minulta ja muutamalta muulta SK, lisäksi. Niin voisin minä tehdä sinusta rikostutkinnan väitäessäsi minua valehteliajaksi, julkisesti. Mutta en ole niin surkea, kuin sinä. Poliisilla on mielestäni tärkeämpää tehtävää, ja itse katson pystyväni puolustamaan kunniaani vastaamalla valheellisiin väiteisiisi. Vieläpä raukkamaisen tuulesta temmatun "tuntemattoman" Tönö nimimerkin takaa. Jos nyt olisit, Mies. Etkä laittaisi syytä, ja seurauksia "junkeli" työtovereiden piikkiin taas. Meinaa katso, siellä ympärillesi, ei siellä ole enää yhtään. Asiasta tietävää, edes sinun lisäksesi. Tukiesaan sinun väitteitäsi jotka kuten olen perustellut jo on sinun esittäminäsi valheellisia, ja siten kuniaa loukaavia kansalaista kohtaan.

• Oloneuvos.

Ei jos, vaan kun. En ole isäni kautta, päässyt "joutunut" töihin. Vaan nimen omaan Porin kaupungintalon, silloinen vahtimestari, kylläkin ensin isältäni kysynyt. Alkaisinko tuuraamaan armejaan lähtenyttä lähettiä. Johon isäni oli todennut asiaa pitänee kysyttävän pojaltaan itseltään. No vahtimestari kysyi minulta, johon vastasin myöntävästi. "valitettavasti" kylläkin. No se valitettavasti, koska jäi luulo, isäni minut hommanneen kaupungin töihin. Siitä sitten on saanut kärsiä kateellisista katkeraan laittomaan irtisanomiseeni saakka. No nyt, demarivaikuttajan perhe joutuu maistamaan samaa katkeraa kalkkia. Epäilyillä nepotismillä, lobaamisella ja juntaamisella saaduista työpaikoistaan. Otan osaa. Tie tulee olemaan mutkikas ja kivinen. Paljon kovempi, kuin vähemmän karehdittujen perheen vesat, isien ja äitien kaupungintöihin homatut. Varsinkin, kun ollaan vielä ohitettu pätevämpiä. Jotka ei koskaan unohda. Vielä lopuksi lähetin paikka oli julkisessa haussa vuonna 1980 johon oli 75 hakijaa. Valinta kuitenkin oli jo sinänsä tehty, koska olin kuukausia sitä työtä siaisena tehnyt, joten olin pätevin hakija paikkaan. Eikä poliitikoilla silloin ollut varaa, nepotismiin eikä loppaukseen puhumatakaan juntaamisesta.

Tähän, kun sovellat käännenäistä todistamista. Jonka käräjäoikeus sovelsi minulle, vasta kertoesaan tuomion antaesaan, näin olevan menetelty. Mutta molemmin perin sopii minulle. Koska häviät vaikka, oletkin Porin kaupunginvaltuutettu.Saitko Tönö?

• Oloneuvos.
        Oloneuvos. kirjoitti:

Ei jos, vaan kun. En ole isäni kautta, päässyt "joutunut" töihin. Vaan nimen omaan Porin kaupungintalon, silloinen vahtimestari, kylläkin ensin isältäni kysynyt. Alkaisinko tuuraamaan armejaan lähtenyttä lähettiä. Johon isäni oli todennut asiaa pitänee kysyttävän pojaltaan itseltään. No vahtimestari kysyi minulta, johon vastasin myöntävästi. "valitettavasti" kylläkin. No se valitettavasti, koska jäi luulo, isäni minut hommanneen kaupungin töihin. Siitä sitten on saanut kärsiä kateellisista katkeraan laittomaan irtisanomiseeni saakka. No nyt, demarivaikuttajan perhe joutuu maistamaan samaa katkeraa kalkkia. Epäilyillä nepotismillä, lobaamisella ja juntaamisella saaduista työpaikoistaan. Otan osaa. Tie tulee olemaan mutkikas ja kivinen. Paljon kovempi, kuin vähemmän karehdittujen perheen vesat, isien ja äitien kaupungintöihin homatut. Varsinkin, kun ollaan vielä ohitettu pätevämpiä. Jotka ei koskaan unohda. Vielä lopuksi lähetin paikka oli julkisessa haussa vuonna 1980 johon oli 75 hakijaa. Valinta kuitenkin oli jo sinänsä tehty, koska olin kuukausia sitä työtä siaisena tehnyt, joten olin pätevin hakija paikkaan. Eikä poliitikoilla silloin ollut varaa, nepotismiin eikä loppaukseen puhumatakaan juntaamisesta.

Tähän, kun sovellat käännenäistä todistamista. Jonka käräjäoikeus sovelsi minulle, vasta kertoesaan tuomion antaesaan, näin olevan menetelty. Mutta molemmin perin sopii minulle. Koska häviät vaikka, oletkin Porin kaupunginvaltuutettu.Saitko Tönö?

Meni kaupunginvaltuutettu, Tönö hiljaiseksi. Miksikö. No siksi, kun koitti valheella ratsastaa, ja kiinnijäämisen pelko yksin kirjoittajana. On suurempi kuin demariryhmän.

• soronnooooo

Taidatte kuulua samaan kastiin. Katkeruus taitaa johtua teillä kilpailusta Porin kaupungin hameväen kanssa. Eivät oo menettäneet mitään.

• demari/ 2 rommilee

Näin on.toinen työtömyyskortistossa, toinen kaupungin valuustossa. No hätä vihaisten lintuje, leikki paikka on yhteine ja ahlasten muummut. EVVK. v..n veronkirto mammat muuteniin,

• Hik
        demari/ 2 rommilee kirjoitti:

Näin on.toinen työtömyyskortistossa, toinen kaupungin valuustossa. No hätä vihaisten lintuje, leikki paikka on yhteine ja ahlasten muummut. EVVK. v..n veronkirto mammat muuteniin,

Kyllä se oli komia. Meinaa lasten vihasten lintujen leikki paikka, tai no täytyy mennä katsomaan selvin päin paremmin. Mutta parin promillen humalassa näytti tosikin arvokaalta mestalta. Montakohan "työ" vuotta Porin kaupunki, siitä maksoi loppuen lopuksi tekijöille?

• höpsö
        demari/ 2 rommilee kirjoitti:

Kummalla kävi parempi flaksi? Ai, eihän sellaista voi kertoa, jos sattuis vielä vaimo/ke lukemaan tätä palstaa.

• Tai joku
        höpsö kirjoitti:

Kummalla kävi parempi flaksi? Ai, eihän sellaista voi kertoa, jos sattuis vielä vaimo/ke lukemaan tätä palstaa.

Kateellinen demari.

• Oloneuvos.

Pori kaupunki ei tehnyt "tappiota". Tulos jäi taas vain alle miljoonan euron viime vuonna. No en minä ainakaan ollut rasittamassa palkkatuloillani Porin kaupungin töissä. Nyt jo sieltä työttömänä ollessa 7v. 3kk. Tosin ei minua näköjään siellä olisi tarvittukaan, koska kaupungin budjetti on hyvällä mallilla. Niin mielummin olenkin kotona viettämässä ansaittuani oloneuvospäivistäni.

• Korjaus edeliseen

8v 3kk. Hehe he, ompa tua aika kuluvaista. Mutta miten se menee sanonta koti on kullan kallis. Kullan kanssa tai paremmin kullassa eli kotona, aika kuluu sopivasti.

• Hekottelijar

Oletpas sinä hauska. Hekoheko.

• Oloneuvos.

Hyvä että joku ymmärsi asian pointin.

• Oloneuvos.

"Oikeusasiamies valvoo, että viranomaiset ja virkamiehet tehtävissään noudattavat lakia ja täyttävät velvollisuutensa. Viranomaisten ja virkamiesten lisäksi
      oikeus asiamiehen valvontaan kuuluvat myös muut,
      jotka hoitavat julkista tehtävää. Toiminnassaan oikeusasiamies seuraa erityisesti, että hyvä hallinto sekä
      perus- ja ihmisoikeudet toteutuvat"

Voisiko vielä tehdä valituksen, kohta 10 vuotta tapatunelle asialle.

• Utelias21
      • Utelias21

Myöskin Jari Lehden tapauksen Porin kaupungilla voisikin arvioida joku ulkopuolinen. Esim. Etvk!

• Oloneuvos.

Miten kauvas pitäisi oikeutta lähteä hakemaan, jottei toverit demari mafia olisi asioita salaamassa ja kapuloita rattaaseen laittamassa.

• Tön-tön-lappu
      • Oloneuvos.

"Hauskaa" joo. Mutta kyllä demarit siitä ilonsa repiikin. Neuvoksena toi nyt tekstinä kuullosti vielä kaukaiselta muilta osin, kuin työtömyyskorvauksien määränä.

• Oloneuvos.

Hovioikeuden ratkaisu

Lehden onselvitetty työskenelleen jo vuosia ennen työsuhteen irtisanomista lähinnä huoltoauton apumiehenä ja pihamiehen tehtävissä sekä ajaneen jyrää. Huoltoauton apumiehen tehtäviä Lehti on tehnyt huomattavastipidenpään kuin kadunrakenuksentöitä, joihin hänet oli alunperin palkattu. Lehden oman kertomuksen mukaan edellä mainitut työtehtävät olivat olleet keskiraskaita ja hän oli selviytynyt niistä hyvin. Hänen kertomuksensa vastaista näyttöä ei ole asiassa esitetty. Sen sijaan asiassa on käynyt ilmi että näitä Lehden aikaisemmin tekemiä tehtäviä on ollut kaupungilla edelleen ja todistaja Raunela on ilmoittanut nimeltä niissä työskenteleviä henkilöitäkin.

Hovioikeus katsoo, että asiassa on kysymys siitä, onko Lehti kyvennyt hoitamaanedellä mainittuja tehtäviä. Johtopäätöstä jonka mukaan Lehti olisi ollut työkykyinen näissä tehtävissä, tukee hänen oma kertomuksensa, hänestä esitetyt lääkärinlausunnot sekä se seikka että hän on joidenkin kokeilujen jälkeen aina uudelleen palannut kyseisiin töihin. Minkäänlaista vastanäyttöä siitä ettei Lehti olisi näistä työtehtävistä kyvennyt selviämäänei ole esitetty. Kuitenkin kaupungilla olisi olluttarjolla tälläisiä töitä mutta niitä ovat tehneet muut henkilöt. Näin ollen Lehden uudelleensioittamiseen ei olisi ollut tarvetta Porin kaupunki on näissä olosuhteissa irtisanonut Lehden työsopimuksen ilman että sillä olisi ollut työsopimuslain 7 luvun 2§:n 2 momentin 1kohdan mukaista asiallista ja painavaa irtisanomisperustetta.

• Hymmm

Arto Rosenholm. Päällikönä vastaa.

• stoppia itkulle

Demarivaino? paskanmarjat.

Liian isot luulot omasta itsestään todennäköisesti ovat suurin este työnsaannille.
      Ellet ole huomannut, nyt on 2013 ja suojatyöpaikkameininki rapistuu.

Et kertakaikkiaan voi kuvitella kenenkään palkkaavan sinua 4 tuhannella eurolla töihin tekemään työtä jonka tekisi kuka tahansa ja puolella sinun palkastasi.Myöskään minkäänlaisia kitinöitä ja valituksia ei tarvitsisi kuunnella kun se toinen tekee työsi eikä ole pelkoa siitä että istut sairaslomalla kokoajan nostellen jättiliksaa.

Työsi arvo on laskenut, kuten jokaisen muunkin työn arvo.

Ole ammattimikähyvänsä, sinun kaltaisiasi on tuhansia jonossa takanasi kun sinä pyytelet mahtipalkkaa kykenemättä tekemään sen rahan eteen kuitenkaan yhtä kovasti työtä verrattuna muihin tulijoihin.

Yksinkertaisesti jotta asia menee perille = olet ylihinnoitellut itsesi ulos työmailta.

Vääryydestä huutaminen nyt vaan EI AUTA.
      Olemme kaikki kusessa koska jotkut mulkut äänesti näitä kokoomusta ja demaripellejä jotka avasivat suomen rajat halpatyövoimalle.Itkekää nyt siinä sitten kun teiltä lähtee duunit alta, oma on vikanne.

Eurooppa ja koko maailma muuttuu.Eläminen kallistuu ja työn hinta laskee koska muut tekevät ne halvemmalla.Itku ei auta.
      Tee työsi halvemmalla, ja lopeta se hemmetin kitinä palstalla ei sitä jaksa kukaan enää.

• Oloneuvos.

Mitä itse teet ja millä palkalla. Vielä nimettömänä tyhmyyksiäsi huutelet. Etkö osaa tolvana lukea suoraan kirjoitettua Hovioikeuden lausuntoa, millä perustein ihmisiä Porin kaupungilta irtisanotaan JHL demarien sujeluksessa.

• Oloneuvoss

Kyllä se on JHL toverit, että tulen ja teen vaikka alku palkalla ne hommat mitä esim, höylänkuljettaja "työpaikkakiusaaja", demari Martti Lunden tai pääluottamusmies Tommi Raunela. Puhumatakaan jyränkuljettaja Jouko Takkusesta(ps) tekevät. Menisi nämä kyvykkäät muualta töitä etsimään ja nähtäisiin miten heidän on kannatanut nuolla työnjohtoa uuden työpaikan saannissaan.

• 4 tuhatta istumisest

Moloneuvos nimimerkkinä ei myöskään ole mikään varsinainen nimi, vaan ehkä tyhmän titteli.

Sain verojen jälkeen vajaa 1400 euroa käteen ja aiemmin en ole kieltäytynyt mistään työstä.Tällä hetkellä työtön, tosin en siksi että olisin tuollainen ylihinnoiteltu.Palkkani lienee pienimmästä päästä mitä ammattimiehiin tulee.

Olen varma että sinunkin duunisi hoitaisi mikä tahansa baarista revitty kaveri vaikka päissään ja ilman mitään 4000 euron palkkapyyntöjä joka on muuten naurettava säkki rahaa istumisesta.

Minua ei kiinnosta mitkään lausunnot, vaan nyt tyydyin mainitsemaan tuon palkkapyyntösi joka on suorastaan sikamainen.Et voi kuvitella kenenkään maksavan sinulle tuollaista rahasummaa vaikka olisit hyväkin istumisessa.

Siinä syy miksi olet työtön.Ei kaikki firmat ole demareita tai hyvävelijärjestelmässä vaikka sairas mieli niin kuvitteleekin.Duuneja löytyy mutta pitää osata pyytää oikea summa palkaksi.Sellainen johon on työnantaja sekä työmies tyytyväinen.

Koitahan puolella tuosta palkkapyynnöstäsi (aivan sama paljonko sulla on kokemusta, ei merkkaa mitään tässä), katsos yksinkertainen mielesi ei käsitä että sinun työhösi on tulossa tuhat muutakin kaveria ja paljon halvemmalla, joten et ole mikään harvinaisuus jonka saamisesta pitäisi maksaa 4 tonnia.

• Oloneuvos.
        4 tuhatta istumisest kirjoitti:

Moloneuvos nimimerkkinä ei myöskään ole mikään varsinainen nimi, vaan ehkä tyhmän titteli.

Sain verojen jälkeen vajaa 1400 euroa käteen ja aiemmin en ole kieltäytynyt mistään työstä.Tällä hetkellä työtön, tosin en siksi että olisin tuollainen ylihinnoiteltu.Palkkani lienee pienimmästä päästä mitä ammattimiehiin tulee.

Olen varma että sinunkin duunisi hoitaisi mikä tahansa baarista revitty kaveri vaikka päissään ja ilman mitään 4000 euron palkkapyyntöjä joka on muuten naurettava säkki rahaa istumisesta.

Minua ei kiinnosta mitkään lausunnot, vaan nyt tyydyin mainitsemaan tuon palkkapyyntösi joka on suorastaan sikamainen.Et voi kuvitella kenenkään maksavan sinulle tuollaista rahasummaa vaikka olisit hyväkin istumisessa.

Siinä syy miksi olet työtön.Ei kaikki firmat ole demareita tai hyvävelijärjestelmässä vaikka sairas mieli niin kuvitteleekin.Duuneja löytyy mutta pitää osata pyytää oikea summa palkaksi.Sellainen johon on työnantaja sekä työmies tyytyväinen.

Koitahan puolella tuosta palkkapyynnöstäsi (aivan sama paljonko sulla on kokemusta, ei merkkaa mitään tässä), katsos yksinkertainen mielesi ei käsitä että sinun työhösi on tulossa tuhat muutakin kaveria ja paljon halvemmalla, joten et ole mikään harvinaisuus jonka saamisesta pitäisi maksaa 4 tonnia.

"Koitahan puolella tuosta palkkapyynnöstäsi (aivan sama paljonko sulla on kokemusta, ei merkkaa mitään tässä), katsos yksinkertainen mielesi ei käsitä että sinun työhösi on tulossa tuhat muutakin kaveria ja paljon halvemmalla, joten et ole mikään harvinaisuus jonka saamisesta pitäisi maksaa 4 tonnia."

Ei sitä nyt sairauslomalla töihin voi mennä. Vaikka pyytäisi kympin tunti. Vai mitä luulet.

• las palmasiin
        Oloneuvos. kirjoitti:

"Koitahan puolella tuosta palkkapyynnöstäsi (aivan sama paljonko sulla on kokemusta, ei merkkaa mitään tässä), katsos yksinkertainen mielesi ei käsitä että sinun työhösi on tulossa tuhat muutakin kaveria ja paljon halvemmalla, joten et ole mikään harvinaisuus jonka saamisesta pitäisi maksaa 4 tonnia."

Ei sitä nyt sairauslomalla töihin voi mennä. Vaikka pyytäisi kympin tunti. Vai mitä luulet.

"Ei sitä nyt sairauslomalla töihin voi mennä. Vaikka pyytäisi kympin tunti. Vai mitä luulet."

Miksi sitten itket täällä että ei oo työtä ja 4 tonnia pitäisi saada palkkaa?
        En käsitä.Sait tinat,korvauksen, olet saikulla.Miksi vielä vollotusta täällä?

Et saa aikaiseksi kuin itsellesi pahan olon täällä, et muuta.

Pidä hyvä mies mölyt mahassasi ja lähde jonnekin etelän lämpöön sairaslomailemaan.Kyllä sieltä joku antonio löytyy sullekin selkärasvaa levittämään biitsillä.

• JHL rules.

"Lehden aikaisemmin tekemiä tehtäviä on ollut kaupungilla edelleen ja todistaja Raunela on ilmoittanut nimeltä niissä työskenteleviä henkilöitäkin."

"Minkäänlaista vastanäyttöä siitä ettei Lehti olisi näistä työtehtävistä kyvennyt selviämään ei ole esitetty. Kuitenkin kaupungilla olisi ollut tarjolla tälläisiä töitä mutta niitä ovat tehneet muut henkilöt."

• Oloneuvos.

Olisiko pikkusen jäänyt koulut käymättä Porin kaupungin lakimiehiltä ja päälliköiltä. Käytäessään näitä irtisanomisen perusteenaan.

"7 luvun 2§:n 2 momentin 1kohdan mukaista asiallista ja painavaa irtisanomisperustetta."

• R.Omanix

Nämä oloneuvoksen kirjoitukset jo ihan selvä näyttö siitä että oikea henkilö potkaistiin kerryttämään eläkettään kadulle.

• Oloneuvos.

Joo. Pori on ollut "punainen" kaupunki. Vaan ei ole enää, joten mahdollisuuksia vielä muilla kaupunkilaisilla on. Itselläni on jo ohi elämä monilta osin paitsi terapeuttinen kirjoittelu. Se kirjoittelu sitten taas johtaa vielä syvempiin vaikeuksiin kaupungin päättäjien puolesta. mutta kuten Väinö Linnan tuntemattomasta sotilaasta lainatakseni."Kuolemaa pahempaa ne ei voi tarjota ja sen kanssa kyllä tulee toimeen".

• JHLONVITTUPERSEESTÄ

Menkää nyt vittuun näiden juttujenne kanssa.

Voi saatana miten katkera voi ihminen olla.

Ai saatana, että mun päätä särkee

• HUOM!

"Lehden aikaisemmin tekemiä tehtäviä on ollut kaupungilla edelleen ja todistaja Raunela on ilmoittanut nimeltä niissä työskenteleviä henkilöitäkin."

Raunela on Tommi Raunela JHL 27:n pääluottamusmies, Porin kaupunginvaltuutettu demari ja asian yhteydessä silloin vielä teknisenlautakunnassa. Nyt satamalautakunnan puheenjohtaja. Satamajätkille samalla nämäkin terveiset. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Toisin sanoen kaupunginvaltuutetun joka ensisiainen tehtävä on ajaa veronmaksajien etuja. Jotka veronmaksajat ei todellakaan ole kaupungintyöntekijät joille palkka maksetaan veroista.

• Oloneuvos.

Ensiluokkaista luottamustoimintaa. Tosin en osaa sanoa kummalta "pallilta" istuttuna.

• Älkää jaksako
      • Oloneuvos.

Tarkoitatko. Souhtparks pätkällä kuvattuna Kiljavan opistolla käytettävään JHL 27:n luottamusmiesten opetus meritoinnin materiaaliin.

• No kuka oli
        Oloneuvos. kirjoitti:

Tarkoitatko. Souhtparks pätkällä kuvattuna Kiljavan opistolla käytettävään JHL 27:n luottamusmiesten opetus meritoinnin materiaaliin.

Porin kaupungin lakimies asiassa.

• Oloneuvos.
        No kuka oli kirjoitti:

Porin kaupungin lakimies asiassa.

Lauri Kilkku(kok). Ex kaupungin hallituksen puheenjohtajan Pentti Kilkun, poika.

• Älkää jaksako
        Oloneuvos. kirjoitti:

Lauri Kilkku(kok). Ex kaupungin hallituksen puheenjohtajan Pentti Kilkun, poika.

...Jokainen ymmärtäköön videon pointin miten haluaa.

• Joo jaksetaan
        Älkää jaksako kirjoitti:

...Jokainen ymmärtäköön videon pointin miten haluaa.

JHL marakatilla olisi vaan kuulunut olla näppyläkintaat ja käteen vedon tahdissa opettanut olemaan keikuttamatta venettä.

• Käteenetu?
        Joo jaksetaan kirjoitti:

JHL marakatilla olisi vaan kuulunut olla näppyläkintaat ja käteen vedon tahdissa opettanut olemaan keikuttamatta venettä.

Etukäteen?

• Kysyisin.

Hovioikeuden ratkaisu

Lehden onselvitetty työskenelleen jo vuosia ennen työsuhteen irtisanomista lähinnä huoltoauton apumiehenä ja pihamiehen tehtävissä sekä ajaneen jyrää. Huoltoauton apumiehen tehtäviä Lehti on tehnyt huomattavastipidenpään kuin kadunrakenuksentöitä, joihin hänet oli alunperin palkattu. Lehden oman kertomuksen mukaan edellä mainitut työtehtävät olivat olleet keskiraskaita ja hän oli selviytynyt niistä hyvin. Hänen kertomuksensa vastaista näyttöä ei ole asiassa esitetty. Sen sijaan asiassa on käynyt ilmi että näitä Lehden aikaisemmin tekemiä tehtäviä on ollut kaupungilla edelleen ja todistaja Raunela on ilmoittanut nimeltä niissä työskenteleviä henkilöitäkin.

Hovioikeus katsoo, että asiassa on kysymys siitä, onko Lehti kyvennyt hoitamaanedellä mainittuja tehtäviä. Johtopäätöstä jonka mukaan Lehti olisi ollut työkykyinen näissä tehtävissä, tukee hänen oma kertomuksensa, hänestä esitetyt lääkärinlausunnot sekä se seikka että hän on joidenkin kokeilujen jälkeen aina uudelleen palannut kyseisiin töihin. Minkäänlaista vastanäyttöä siitä ettei Lehti olisi näistä työtehtävistä kyvennyt selviämäänei ole esitetty. Kuitenkin kaupungilla olisi olluttarjolla tälläisiä töitä mutta niitä ovat tehneet muut henkilöt. Näin ollen Lehden uudelleensioittamiseen ei olisi ollut tarvetta Porin kaupunki on näissä olosuhteissa irtisanonut Lehden työsopimuksen ilman että sillä olisi ollut työsopimuslain 7 luvun 2§:n 2 momentin 1kohdan mukaista asiallista ja painavaa irtisanomisperustetta.

Ketkä ja varsinkin, kuka oli esim. Jyränkuljettajan lähin eimies.

• Kymmenen pisteen

vihje. On ollut vaatimassa ja ottanut vastaan ns, kynnysrahoja.

• Viiden pisteen vihje

On työnjotajana kateellinen ja pahansuopaine duunareille. Vaikka duunarina on itsensä lukenut rak, mestariksi. Huom ei insinööriksi. Jokin taju on kuitenkin säilynyt saada nuolla vapaasti TPK:n päällikköä.

• 2 pisteen vihje
        Viiden pisteen vihje kirjoitti:

On työnjotajana kateellinen ja pahansuopaine duunareille. Vaikka duunarina on itsensä lukenut rak, mestariksi. Huom ei insinööriksi. Jokin taju on kuitenkin säilynyt saada nuolla vapaasti TPK:n päällikköä.

asuu samassa kaupungissa kuin TPK johtaja.

• NYTKANSAVOILUKEAITSE
      • Miten laittomasti?

Näytä se pykälä, millä perustelet laittomuuden. Sittenhän voit tehdä rikosilmoituksen jos lakia on rikottu.

• tuomiolähestyyporia

"Arvon oloneuvos Lehti. Jos laittomasti irtisanottu, niin olet saanut siitä korvauksen, eikö? Miksi valitat, oikeus on tapahtunut, jatka eteenpäin! Se, ettei sinulla ole koulutusta, ei ole demarien syy, vaan omasi. Hae töitä äläkä rutise!"

Taitaa mm. demarien syytä olla paljonkin ja muidenkin... Jari Lehti "Oloneuvos" hienosti jatkaa itsensä puolustamista ja oikoo valheita, sekä tuo totuutta esille. Porin kaupungilla on todella paljon poliittisella hyvävelijärjestelmällä (myös luciferistisellä hyvävelijärjestemällä) hyväpalkkaisissa titteleissä mitä ihmeellisimmillä koulutuksilla, luulisi nöyränä tekevän tällöin oikeudenmukaisia ratkaisuja/päätöksiä, mutta kun ei.

Ahneudessa, ilkeydessä ja mm. henkisenväkivallan harjoittamisessa nousee lopullisesti nesteet päähään... ja toisten Porilaisten kustannuksella tietysti. Jari toki olisi halunnut pitää työpaikkansa, mutta laittomasti toverit savustivat pihalle...koko "koneiston" voimalla. Ja tuon "koneiston" olen myös itse joutunut läpikäymään.

Otetaanpa 2000,-/kk palkka x 12 = 24.000,- x 7 vuotta = 168.000 Euroa Jari on oikeutettuja tuloja hävinnyt, tai kaupunki laittomasti säästänyt, kertoimella n. x 1.72 288960 Euroa kaikkine kuluineen...

Jaria voi asiasta ymmärtämättömät tuomita, mutta jos koko paskalasti osuisi omalle kohdalle... esim. työsuojelu- tai henkilöstöpäällikolle etc.... millaiseen ilmeeseen se suu vääntyisi... n. 6 vuotta 350,-/kk tuloilla??

Ja vieläpä omaisuuttaan, taloaan realisoiden/myyden...

Mutta, mutta... toki työ on annettu muille ja kelle? Näistä on kysymys! Miksi toisille laki on Porissa erilainen kuin toisille? Miksi Porissa sulle, mulle, sulle, mulle järjestelmät voi toimia 2000 luvulla?

Suomen Satakunnan Olli
      Deus Protector Noster
      2008-2009 Porin kaupungilla laittoman henkisen väkivallan uhri
      http://ollihakala.blogspot.com/ xx http://tinyurl.com/cx3fv4v Googlesta lisää: Olli Hakala Pori

• Oloneuvos.

"Heinäluoma MTV3:lle: Opettajan potkut pitäisi perua"

Iltasanomien lööpistä. Kyllä demarit puolustavat, kun on kyseessä koulutetut työntekijät eikä paikkaa kärky demari toverin lapset tai kaverit.

• Oloneuvos.

"Jaria voi asiasta ymmärtämättömät tuomita, mutta jos koko paskalasti osuisi omalle kohdalle... esim. työsuojelu- tai henkilöstöpäällikolle etc.... millaiseen ilmeeseen se suu vääntyisi... n. 6 vuotta 350,-/kk tuloilla??"

Uskoisin heidän tekevän harakirin. Mutta onneksi ei ole kysymyksessä he, vaan minä vahvempana persoonana. Myönnetään että mielessä kävi köysikiikku. iso aremonttia omalotitaloon samalla tehnenä, kun Porin kaupunkia vastaan oikeutta joutui yksin käymään .

• Oloneuvos.

Päivitys tähän. 8v 4kk työttömänä. Eli pitkäaikaisena porilaisena kaupungintyöntekijä työttömänä. Olisko satamassa mahdolisuus päästä ansioille. Lehdestä, kun sai lukea satamalaitoksen lainaavan Porin kaupungilta palkkarahat, kun siellä ei ole töitä teettää työntekijöilleen.

• Jarinkin tapausta...
    • jaihmisekärsiahneist

Miten Oloneuvos, Jari Lehti sinulla menee? Oletko päässyt jo eläkkeelle? Taitaa 8 vuotta olla jo kulunut laittomista rikollisista potkuistasi Porin kaupungilla? Vai oletko saanut vanhat työtehtäväsi takaisin, ne joita pystyit tekemäänkin? (ja sinulta varastettiin) Törkeää, että towerit savustavat towereita työpaikalta omien etujensa takia. Ja 027-takaperin puuhun- jhl liitto siunaa tapauksen suu irvessä.

Kyl o kauhiaa tää Porrin morraali

• En ole mutta

Kuulin TPK johtajan hakeutuvan JHL:n päluottamusmieheksi sivutöinään. Voi olla että järjestää takaisin, Sisäiset sopimukset kaksoislaskutuksestakin on kuulemma jo alettu sopia puolestani, joten näytää hyvältä. Jukallekkin ollaan myös hankkeissa kaiken päälle palkankoroitusta joka on aivan oikein tässä vaiheessa neuvotteluja.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. 109
      5971
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2444
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2056
    Aihe