Jos teille on kerrottu uuden kumppanin menneisyydestä, valehtelua, manipulointia, henkistä väkivaltaa, fyysistä väkivaltaa jne. Ja siitäkin huolimatta kiellätte asian tai haluatte ummistaa silmänne, niin mikä ihme sitten saa teidät joka tapauksessa etsimään aiheesta narsismi tietoa jatkuvasti ja notkumaan narsismiketjuissa vähätellen ja kyseenalaistaen uhreja ja narskujen tekoja?
Itse ajattelen näin, että jotainhan on pakko olla siinä uudessa suhteessa "vialla", muutenhan ei täällä notkuttaisi! Jos se "narsku" huomioisi teitä tarpeeksi, niin aikaa ei jäisi kyseisen asian pohtimiseen ollenkaan.
Jotkut vaan sinnikkäästi päättävät jatkaa pään lyömistä seinään, vaikka niitä pikkuvihjeitä sataisi ajan ja vuosien myötä ja merkkjä olisi ilmassa. Onko se sitä, ettei sille narskun exälle haluta millään myöntää hänen olevan oikeassa?
Nainen naiselle susi?
Paljon on saanut lukea siitä, että vasta erottua tästä toisen exästä (jos on väitetty olevan narsku), niin sitten myönnetään ja otetaan siihen toiseen/kolmanteen/neljänteen exään yhteyttä ja myönnetään, että piti väite paikkansa.
Narskun uusikoille kysymys?
Kettutyttönen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574