Pääsiäistervehdys!

ex-rekisteröitynyt

Jumala teki sen, mihin ihminen ei kyennyt, sovitti ihmisen itsensä kanssa, uhraten oman Poikansa itselleen, suloisena uhrina´Golgatan keskimmäisellä ristillä.

Tämä ihmisten mielestä hullutus kelpaa Jumalalle, joka sen suunnitteli ja toteutti, ihmisten ikuisen hyvän vuoksi.
Mutta niin on, ettei ihmisille kelpaa Jumalan suuri rakkaus ja armo, joka Jeesuksessa on meille annettu.
Suurin osa ihmisistä kulkee mieluummin kadotukseen, kuin antaa sovittaa itsensä Jumalan kanssa!

22

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurenmoinen asia

Aamen! niin se on. Evankeliumi on suurenmoinen asia.

• ***Suurin osa ihmisistä kulkee mieluummin kadotukseen, kuin antaa sovittaa itsensä Jumalan kanssa!****

Ja sitten vielä päälle nämä eksyttäjät:"jos mahdollista eksyttävät jo valitutkin"
      Eli tämä T---o S---n ( Eikä tarkoita "Toivo suuren") kaltaiset eksyttäjät jotka kauppaavat valhesovitustaan oikean korvikkeeksi

Tuollaisen sunilaisen valheprobakandan pettämät tulevat kerran kysymään ettemmekö Herra sinua nähneetkään. Voin kuvitella kuinka tuollaiset eksytetyt ihmispoloiset vetoavat ahtaanportin läpikäymiseen, sen sijaan että he olisivat laittaneet toivonsa pelastavaan Liiton Vereen.

• toteavainen

Hyvä havainto. Pyhä Henki tosiaan nimenomaan kunnioittaa, eikä halveeraa Kirjoituksia. Pyhässä Hengessähän ne on kirjoitettu.

• Osoitatteko mielestänne kristillistä rakkautta käydessänne henkilöön?

• ex-rekisteröitynyt

Paimen varoittaa lampaita sudesta, eikä hymistele ja luulottele, ettei vaaraa ole. Sekoitat kristinuskon imelään kauniitrohkeatrakkauteen. Rakkaus ei ole löllöttelyä, vaan jämäkkää asioihin puuttumista.

• ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

Paimen varoittaa lampaita sudesta, eikä hymistele ja luulottele, ettei vaaraa ole. Sekoitat kristinuskon imelään kauniitrohkeatrakkauteen. Rakkaus ei ole löllöttelyä, vaan jämäkkää asioihin puuttumista.

Rakkaus on anteeksiantavaista, lempeää ym. Vai mitä ne hengen hedelmät taas olivatkaan?

Myös sinun toimintaasi voidaan puuttua omilla periaatteillasi, sillä toimintasi ja käytöksesi on sopimatonta.

• ex-rekisteröitynyt
        helel kirjoitti:

Rakkaus on anteeksiantavaista, lempeää ym. Vai mitä ne hengen hedelmät taas olivatkaan?

Myös sinun toimintaasi voidaan puuttua omilla periaatteillasi, sillä toimintasi ja käytöksesi on sopimatonta.

"sillä toimintasi ja käytöksesi on sopimatonta".
        Anna esimerkkejä. Kiitos. Teen parannusta tarpeen mukaan, mutta en voi sulkea "suutani", jos näen suden meuhkaavan vapaasti.
        Harhoista pitää tehdä havaintoja ja varoittaa nimeltä mainiten. Ei se ole väärin. Sinulla on jotenkin vääristynyt kuva kristillisestä rakkaudesta. Ei se ole kaiken hyväksyvää, vaikka se lempeääkin on. Anteeksianto ei sulje pois sitä, että osoittaa pahan sijaintia ja varoittaa muita. Tutustu Jeesuksen toimintaan. Opit jotain.

• juuriniin.
        ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

Anna esimerkkejä. Kiitos. Teen parannusta tarpeen mukaan, mutta en voi sulkea "suutani", jos näen suden meuhkaavan vapaasti.
        Harhoista pitää tehdä havaintoja ja varoittaa nimeltä mainiten. Ei se ole väärin. Sinulla on jotenkin vääristynyt kuva kristillisestä rakkaudesta. Ei se ole kaiken hyväksyvää, vaikka se lempeääkin on. Anteeksianto ei sulje pois sitä, että osoittaa pahan sijaintia ja varoittaa muita. Tutustu Jeesuksen toimintaan. Opit jotain.

Juuri näin on asianlaita!

Aika vaikea on sinulle osoittaa meuhkaamistasi jos pidät sitä oikeutettuna kuten terroristi omaa toimintaansa.

• ex-rekisteröitynyt
        helel kirjoitti:

Aika vaikea on sinulle osoittaa meuhkaamistasi jos pidät sitä oikeutettuna kuten terroristi omaa toimintaansa.

Kovia sanoja jakelet ilman näyttöä. Yritä nyt edes.

Kovia sanoja jakelet ilman näyttöä. Yritä nyt edes.

Lue oma juttusi jos esität minun puhuvan kovia sanoja.

• ex-rekisteröitynyt
        helel kirjoitti:

Lue oma juttusi jos esität minun puhuvan kovia sanoja.

Tein, kuten kehotit. Luin sivulla näkyvät aloitukseni. Pidän niitä asiallisina. Ymmärrän kyllä, ettei niiden sanoma sinua miellytä, sillä ne ovat veren evankeliumia, eikä yleistä pehmohymistelyä. Sanoma Jeesuksen verestä puhuttaa siis edelleen. Siinä on Jumalan voima, vaikka se ateistille hullutusta onkin. En pyydä anteeksi, että evankeliumia palstalla esille tuon.
        Jos sinua edelleen vaivaa jokin/jotkin kirjoitukseni, niin ole ystävällinen ja näe sen verran vaivaa, että copy/paste-tekniikkaa käyttäen tuot niitä esille, niin katsellaan sitten niitä vielä tarkemmin. OK?

Tein, kuten kehotit. Luin sivulla näkyvät aloitukseni. Pidän niitä asiallisina. Ymmärrän kyllä, ettei niiden sanoma sinua miellytä, sillä ne ovat veren evankeliumia, eikä yleistä pehmohymistelyä. Sanoma Jeesuksen verestä puhuttaa siis edelleen. Siinä on Jumalan voima, vaikka se ateistille hullutusta onkin. En pyydä anteeksi, että evankeliumia palstalla esille tuon.
        Jos sinua edelleen vaivaa jokin/jotkin kirjoitukseni, niin ole ystävällinen ja näe sen verran vaivaa, että copy/paste-tekniikkaa käyttäen tuot niitä esille, niin katsellaan sitten niitä vielä tarkemmin. OK?

Ei ole tarpeen. Asiattomat kommenttisi on ilmoitettu ylläpidolle.

• ex-rekisteröitynyt
        helel kirjoitti:

Ei ole tarpeen. Asiattomat kommenttisi on ilmoitettu ylläpidolle.

Käyttäydyt ylettömän ynseästi. Ettet vain lukeutuisi niiden nettikirjoittelijoiden joukkoon, jotka vain näpsäkästi lonkalta heittelevät syytöksiä ja herjoja sen kummemmin perustelematta? Taitaa olla aika kiva harrastus tuollainen?

Käyttäydyt ylettömän ynseästi. Ettet vain lukeutuisi niiden nettikirjoittelijoiden joukkoon, jotka vain näpsäkästi lonkalta heittelevät syytöksiä ja herjoja sen kummemmin perustelematta? Taitaa olla aika kiva harrastus tuollainen?

Valitettavasti miinustamisesi ei nyt auta asiaa. Menet jatkuvasti henkilöö, ja se on sääntöjen vastaista.

• ex-rekisteröitynyt
        helel kirjoitti:

Valitettavasti miinustamisesi ei nyt auta asiaa. Menet jatkuvasti henkilöö, ja se on sääntöjen vastaista.

"Menet jatkuvasti henkilöön." Et kuitenkaan kyennyt yhtäkään sellaista tapausta tähän laittamaan. Todella mielivaltaista toimintaa. Yhtälailla sinä olet mennyt jatkuvasti henkilöön ajojahdillasi, mutta sehän onkin ihan eri asia? Saat toki poistattaa kirjoituksiani, mutta ei se minua lannista, yllyttää vaan, sillä minussa herää sitä kovempi taisteluhenki, mitä enemmän minua yritetään lannistaa perusteettomasti.

"Menet jatkuvasti henkilöön." Et kuitenkaan kyennyt yhtäkään sellaista tapausta tähän laittamaan. Todella mielivaltaista toimintaa. Yhtälailla sinä olet mennyt jatkuvasti henkilöön ajojahdillasi, mutta sehän onkin ihan eri asia? Saat toki poistattaa kirjoituksiani, mutta ei se minua lannista, yllyttää vaan, sillä minussa herää sitä kovempi taisteluhenki, mitä enemmän minua yritetään lannistaa perusteettomasti.

Ja vielä noin epärehellinenkin...

• ex-rekisteröitynyt
        helel kirjoitti:

Ja vielä noin epärehellinenkin...

Olen tuon ylimielisyyden ennenkin havainnut ihmisissä kuten sinä, mutta jotenkin sinä nyt ylität aiemmat vastaavat havaintoni.
        Kukahan noita plussia värkkää?

Olen tuon ylimielisyyden ennenkin havainnut ihmisissä kuten sinä, mutta jotenkin sinä nyt ylität aiemmat vastaavat havaintoni.
        Kukahan noita plussia värkkää?

Kysy siltä, joka värkkäsi miinuksia. Ehkä hän on muuttanut mielensä.

• ex-rekisteröitynyt
        helel kirjoitti:

Kysy siltä, joka värkkäsi miinuksia. Ehkä hän on muuttanut mielensä.

Katselin muista ketjuista ja huomasin, että joku on todellakin omistautunut plussille ja miinuksille. Mikäs siinä...
        Vasta lopussa nähdään elämämme plussat ja miinukset, mutta ainoan todellisen Plussan, Jeesuksen sovutustyön varassa on minun elämäni. Itse en omilla töilläni Jumalalle kelpaa, mutta Jeesuksen tähden kelpaan, sillä armon kautta kelpaan Jumalalle. No, sinuahan näin "mitättömät" asiat eivät kiinnosta. Itse olen erittäin iloinen siitä, että Jumala on kiinnostunut elämästäni ja auttaa monin tavoin, ihan konkreettisesti. Soisin sen avun muillekin ihmisille, mutta Suomessa se ei valitettavasti kovin suurille joukoille kelpaa.

Katselin muista ketjuista ja huomasin, että joku on todellakin omistautunut plussille ja miinuksille. Mikäs siinä...
        Vasta lopussa nähdään elämämme plussat ja miinukset, mutta ainoan todellisen Plussan, Jeesuksen sovutustyön varassa on minun elämäni. Itse en omilla töilläni Jumalalle kelpaa, mutta Jeesuksen tähden kelpaan, sillä armon kautta kelpaan Jumalalle. No, sinuahan näin "mitättömät" asiat eivät kiinnosta. Itse olen erittäin iloinen siitä, että Jumala on kiinnostunut elämästäni ja auttaa monin tavoin, ihan konkreettisesti. Soisin sen avun muillekin ihmisille, mutta Suomessa se ei valitettavasti kovin suurille joukoille kelpaa.

Apu olisi kelvannut monelle jo kauan sitten, valitettavasti vain tyhjän saa pyytämättäkin.

• kerrassaan!

Pääsiäisen tapahtumat ovatkin kerrassaan tärkeät!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      74
      1710
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1678
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      167
      1410
    4. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      310
      1358
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1270
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1239
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      61
      1096
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1089
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      96
      1029
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe