Rakkaudella teille

<3

Kolmetoistatuntinen työpäivä on takana. Aamuviideltä alkaneeseen päivään mahtui lypsyjen lisäksi kirjanpitoa, siemennystä ja yhden lehmän poikiminen. En kerro tätä valittaakseni. Rakastan työtäni ja nyt kun kävin äsken vielä navetassa hoitamassa uuden asukkaan ja tarkastamassa, että kaikki muutkin eläimeni ovat asettuneet onnellisesti levolle, minulle tuli taas tosi rauhallinen olo. Aamulla taas herään viideltä lypsämään maitoa rakkaudella teille suomalaisille. Hyvää yötä!

3

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;-)

      KIITOS :-)

    • Oma valinta. Jokaisen pitäisi kantaa v a s t u u
      omista valinnoistaan ja pyrkiä elämään ilman
      yhteiskunnan tukea. Myös järjen käyttö on sallittua.

      • 30

        Piti päästä taas kommentoimaan, vaikkei mitään oikeaa asiaa olekkaan. Mitenkähän tämäkin liittyy aloitukseen. Minä en ainakaan näe alotuksessa mitään vastuutonta tai järjetöntä. Tässä sinun kommentissasi puolestaan on kummallista tuo, että jokaisen pitäisi pyrkiä elämään ilman yhteiskunnan tukea. Mitenkäs se olisi mahdollista kun yhteiskunta tukee meidän kaikkien elämää joka elämänvaiheessa tässä hyvinvointi valtiossa nimeltä Suomi? On terveydenhuoltoa ja neuvolapalveluja, äitiysavustusta, kotihoidontukea, äitiys-ja isyysrahoja, on ilmainen peruskoulutus ruokineen, on työttömyystukea ja palkkatukea, on yritystukea, vammaistukea, omaishoidontukea, armeija ja poliisilaitos tukemassa turvallisuutta yhteiskunnan rahoituksella, on palokunta, on kulttuuri- ja urheilutukia, aikuiskoulutustukea ja opintotukea asumislisineen jne... Oletko muka itse elänyt ilman yhteiskunnan tukea? Tuskinpa. Mutta katkera olet maanviljelijöille, se on kyllä huomattu.

        Minä kiitän myös aloittajaa hyvästä maidosta ja lämpimästä kirjoituksesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      174
      801
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe