Mulla on sua ikävä.
A-mies
9
202
Vastaukset
- YksAAA
Niin mutta kun minulla on vaimoni ja hän ei taida hyväksyä että sinä minua ikävöit? Jos nyt tarkoitit minua?
- ap
Ei hänellä kyllä vaimoa viimeksi ollut :)
- Kysympä vaan
Jos olet varattu niin mitäs sä näillä sivuilla teet??
- juu ei
Ihan oikeesti nyt, Arit ja Jonnat ja vaimot sieltä Turengista tai mistä lie: keksikää nyt helvetissä joku yksityisempi hiekkalaatikko tolle kolmiodraamaleikillenne.
Ja ihan sama miten häiriintynyt ja yksinäinen erkki 60 v. noita "teidän" poppoon viestejä tänne provomielessä kirjoittelee - mene hoitoon tai ainakin hanki joku toinen harrastus. Ei millään jaksais näitä samoja ääliöitä välihuutoja joka vitun viikko. - miiiitoooooooooooooo
juu ei kirjoitti:
Ihan oikeesti nyt, Arit ja Jonnat ja vaimot sieltä Turengista tai mistä lie: keksikää nyt helvetissä joku yksityisempi hiekkalaatikko tolle kolmiodraamaleikillenne.
Ja ihan sama miten häiriintynyt ja yksinäinen erkki 60 v. noita "teidän" poppoon viestejä tänne provomielessä kirjoittelee - mene hoitoon tai ainakin hanki joku toinen harrastus. Ei millään jaksais näitä samoja ääliöitä välihuutoja joka vitun viikko.Oon muuten aivan samaa mieltä.
- yksAAAnvaimo
juu ei kirjoitti:
Ja ihan sama miten häiriintynyt ja yksinäinen erkki 60 v. noita "teidän" poppoon viestejä tänne provomielessä kirjoittelee - mene hoitoon tai ainakin hanki joku toinen harrastus. Ei millään jaksais näitä samoja ääliöitä välihuutoja joka vitun viikko.Onko näitä ollut joka viikko? Voi pe...le, taitaa olla aikamoinen sonni tuo Ari...
- A-mies
Minullakin on kova ikävä sinua.. Enpä ole tainnut sanoakaan kuinka hyvin "uusi" kampauksesi sopii sinulle, nätti kehys erittäin näteille kasvoille, eikä se uusi punainen värikään pöllömpi ole, aiheuttaa vain sydämentykytyksiä minulle, tosin se saattaa johtua ihan sinusta itsestä :)
- ap
eipä minulla ol punaista tukassa :D , ehkäpäs sinun kannattaisi sanoa tuo sille Marille?
- jookyllä
NIIN Jonnalla on ollutkin punainen tukka ennen, olet oikeassa sinä joka kirjoitit "juu ei" Ari ja Jonna Turengista taas ja Ari on varattu mies ja Jonna aviorikkoja ja nauttii vielä tilanteesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070