Saiko vaimosi tietää että olin luonasi kun olet taas sulkenut puhelimesi hänen takiaan? Kivaahan meillä oli lattialla ja oli ruokaakin hän laittanut meille valmiiksi? Ehkä pääsetkin hänestä nyt eroon? En usko että hän näitä lukee??!!
Hei Ari
8
197
Vastaukset
- aanvaimo
Helvetin huora
- hoh, hölmöläinen
Eikö sun kannattaisi potkaista Ari ulos? Taidat myös käyttää nimimerkkiä 7980 tai jotain sinne päin??? Eikö sulla ole itsekunnioitusta ja heitä se aasi ulos?
- säälitäänsuakaikki
Hulluhan sä olet. Irrota nyt itses, vaikka väkisin, ja ala elämään omaa elämääsi.
Tämä sun vainoamises ei ole terveellistä toimintaa.- aanvaimo
Niinpä, olette oikeassa! Mutta miten minä pääsen yli tästä kaikesta, ollaan oltu yhdessä kymmeniä vuosia ja tulee olemaan helvetin vaikeeta eroaminen!? En tietenkään halua olla pettäjänkään kanssa. Miten pääsen yli tästä suruajasta? Antakaa nyt neuvoja sitten, kiitos.
- hoh, hölmöläinen
aanvaimo kirjoitti:
Niinpä, olette oikeassa! Mutta miten minä pääsen yli tästä kaikesta, ollaan oltu yhdessä kymmeniä vuosia ja tulee olemaan helvetin vaikeeta eroaminen!? En tietenkään halua olla pettäjänkään kanssa. Miten pääsen yli tästä suruajasta? Antakaa nyt neuvoja sitten, kiitos.
Enpä voi sanoa mitä teet, itse sun pitää repäistä itsesi irti. Tulet kyllä kärsimään lopun elämän ton Arin takia, vuosi tolkulla olet tänne kirjoitellut...
Kyllä se sattuu, joku aika menee, mutta ainakin sulla on mahdollisuus siinä tapauksessa olla onnellinen ja löytää joku sisäisesti kaunis tyyppi.
Itse olin 19 vuotta parisuhteessa, pari vuotta meni, nyt kaikki hyvin.
Ehkä sun kannattaisi jutella esim. sun ystävien sukulaisten (?) kanssa, puhuminen helpottaa.
- nää on kaikki
virtuaali puhetta, oikein huvittaa näiden tunnepitoisuus
varsinkin vihan ja kiukun
missä rakkaus on?- 20
Virtuaali on nykyajan todellisuus.
- 12122212
Ja pettäminen on nykyajan todellisuus! Onkohan nykyisin enää kukaan uskollinen puolisolleen, muut kuin minä!? Tuskin on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318