Millaista porukka ovat lääkiksessä opiskelevat tytöt? Ovatko empaattisia ja ihmisläheisiä vai sitten sellaisia "rikkaan talon penskoja" jotka ovat olevinaan niin hienoja ihmisiä? Mitä hyötyjä ja hyviä puolia olisi lääkärivaimossa? Ja mitä huonoja?
Millaisia lääkistytöt ovat?
7
965
Vastaukset
- 54666543
Lääkärit tienaavat hyvin, joten he voivat elättää miestään. Lääkistytöiltä saa helposti, jos on itsekin lääkiksessä tai sanoo olevansa. Naiset pitävät lääkäreistä.
- ffffu
eiiih miksi edes painoin otsikkoa
- tsajajajaja
Sallikaa mun nauraa kaikille niille, jotka valitsevat (tai ovat valitsematta) jonkin opiskelupaikan ko. laitoksen nais/miestarjonnan mukaan.
- werter
Yllätys yllätys! Lääkiksessä on hyvin erilaisia tyttöjä - ja poikiakin! 130 hengen vuosikurssiin mahtuu empaattisia, ihmisläheisiä, itsestään liikaa luulevia ja ihan kaikenlaisia ihmisiä.
- diggaa lääkäreit
Tykkäävät paljon a.naali seksistä, itse olen porannut montaa lääketieteen kandia p.erseeseen. Muutamat jopa heistä ovat tykänneet ottaa suihin tämän kakkoseen vetämisen jälkeen. Ja mikä parasta lääkis lutkalla on varaa maksaa kaikki p.anesseklu lomat
- Lääkistyttö
Lääkistytöt ovat siistejä ja nättejä ja niillä on hyvät elämäntavat eikä ne yleensä polta tupakkaa. Varmasti joukossa on monen luontoisia, mutta sehän selviää vain tutustumalla. Helpoiten se käy kun ostat lipun lääkiksen bileisiin. Lääkärivaimon kanssa nyt voi vaikka leikkä lääkärileikkejä ;-)
- doctori
Lääkistytöt tahtovat päästä tutustumaan päivittäin ihmiseen käytännössä. Teoria ei heille pelkästään riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1095971- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056