Millaista porukka ovat lääkiksessä opiskelevat tytöt? Ovatko empaattisia ja ihmisläheisiä vai sitten sellaisia "rikkaan talon penskoja" jotka ovat olevinaan niin hienoja ihmisiä? Mitä hyötyjä ja hyviä puolia olisi lääkärivaimossa? Ja mitä huonoja?
Millaisia lääkistytöt ovat?
7
952
Vastaukset
- 54666543
Lääkärit tienaavat hyvin, joten he voivat elättää miestään. Lääkistytöiltä saa helposti, jos on itsekin lääkiksessä tai sanoo olevansa. Naiset pitävät lääkäreistä.
- ffffu
eiiih miksi edes painoin otsikkoa
- tsajajajaja
Sallikaa mun nauraa kaikille niille, jotka valitsevat (tai ovat valitsematta) jonkin opiskelupaikan ko. laitoksen nais/miestarjonnan mukaan.
- werter
Yllätys yllätys! Lääkiksessä on hyvin erilaisia tyttöjä - ja poikiakin! 130 hengen vuosikurssiin mahtuu empaattisia, ihmisläheisiä, itsestään liikaa luulevia ja ihan kaikenlaisia ihmisiä.
- diggaa lääkäreit
Tykkäävät paljon a.naali seksistä, itse olen porannut montaa lääketieteen kandia p.erseeseen. Muutamat jopa heistä ovat tykänneet ottaa suihin tämän kakkoseen vetämisen jälkeen. Ja mikä parasta lääkis lutkalla on varaa maksaa kaikki p.anesseklu lomat
- Lääkistyttö
Lääkistytöt ovat siistejä ja nättejä ja niillä on hyvät elämäntavat eikä ne yleensä polta tupakkaa. Varmasti joukossa on monen luontoisia, mutta sehän selviää vain tutustumalla. Helpoiten se käy kun ostat lipun lääkiksen bileisiin. Lääkärivaimon kanssa nyt voi vaikka leikkä lääkärileikkejä ;-)
- doctori
Lääkistytöt tahtovat päästä tutustumaan päivittäin ihmiseen käytännössä. Teoria ei heille pelkästään riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819