94% suorittimesta käytössä, ylikuormitus, tuollainen ilmoitus tuli. Kone on kyllä hidastellut, ennen nopea kuin mikä, nyt kestää kauemmin. Miten voi olla ylikuormitettu, nettisivuilla vain käyn, en mitään pelejä pelaa?!
Suoritin ylikuormitettu?
18
438
Vastaukset
- Mr.
Kato tehtävienhallinnasta että mitä prosesseja siellä on käynnissä.
- Mikä suoritin?
Tehtävänhallinta?, prosesseja?, ei ole mitään "prosesseja" käytössä, vain netissä surffailen ja sähköpostia lähetä. Kuka ne prosessit on oikein käynnistänyt, en ainakaan minä!
Mikä suoritin? kirjoitti:
Tehtävänhallinta?, prosesseja?, ei ole mitään "prosesseja" käytössä, vain netissä surffailen ja sähköpostia lähetä. Kuka ne prosessit on oikein käynnistänyt, en ainakaan minä!
Tarjoa naapurin nörtille muutama olut ja kerro sille samalla tietokoneongelmasi niin saat helpoimmin ja edullisesti koneesi kuntoon.
- Kissa Koira
Mikä suoritin? kirjoitti:
Miksi olet täällä kyselemässä kun et kuitenkaan mistään mitään tajua? Vie huoltoon
- Mikä suoritin
Kissa Koira kirjoitti:
Miksi olet täällä kyselemässä kun et kuitenkaan mistään mitään tajua? Vie huoltoon
Tämähän on apua aloittelijoille palsta. Miksi sinä olet täällä vittuilemassa, saatko siitä jotain tyydytystä?
- Mikä vaan viltteri
Mikä suoritin kirjoitti:
Tämähän on apua aloittelijoille palsta. Miksi sinä olet täällä vittuilemassa, saatko siitä jotain tyydytystä?
Eipä sinunkaan artikulointisi (=sanojen peräkkäin pläjäyttely) kovin ystävällistä ole.
Ota kirosanafiltteri käyttöön suussasi.
- 26n777
Kone on saastunut.
- ---
Wntoosan jokin prosessi hyrrää jatkuvasti käynnissä.
Asenna Wintoosa uudelleen.- _-_
Sammuta ne turhat prosessit ensin.
- ap
_-_ kirjoitti:
Sammuta ne turhat prosessit ensin.
Mistä ne helvetin prosessit sammutetaan ja kuka ne on laittanut päälle, en ainakaan minä.
- tutustujhknnörttiin
ap kirjoitti:
Mistä ne helvetin prosessit sammutetaan ja kuka ne on laittanut päälle, en ainakaan minä.
Millä kuvittelet käyttiksen toimivan, jos ei yhtään prosessia ole käynnissä?
ctrl shift esc ja prosessit välilehti. ap kirjoitti:
No olet voinut laiminlyödä turvapäivitysten laittamisen jolloin haittaohjelmat käynnistäneet itsensä.
- Jalaa
ap kirjoitti:
Kannattaisi varmaankin katsoa Tehtävienhallinnasta, että mikä prosessi kuormittaa konetta eniten.
- Pieni vihreä mies
ap kirjoitti:
http://lmgtfy.com/?q=Miten sammutan prosessin
Tuossa hyvä ohje.
- juupa
Lataa ja varmista http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/startuplite.cfm#arvostelut
Manuaalisesti ylimääräisiä prosesseja voi estää käynnistymästä menemällä Ohjauspaneeli-valvontatyökalut-palvelut.
Myös hakupalkkiin kirjoittamalla msconfig - siis norton
lähetti tuon viestin tuohon kellon päälle ? no se vain kertoo että suoritin tekee töitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664312TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2971755Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221506- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394