Miten saan kuulokkeessa toimimaan äänen voimakkuuden / kappaleen valinnan....ei tunnu toimivan mutta eri mallin puhelimella toimii.
N-8 ja kuulokkeet
7
110
Vastaukset
Mitkä kuulokkeet ovat kyseessä?
- Luurit
En nyt muista mitkä ne oli mutta paketin mukana ne tuli.
Ne kuulokkeet pitäisi toimia heti, kun ne liittää puhelimeen.. Ilmoittaako puhelin jotakin, jos yrität säätää kuulokkeella äänenvoimakkuutta?
- Luurit
Ei tee mitään...ääni kyl kuuluu normaalisti mut ei muuta sitten teekkään. Ja näähän siis oli langalliset nappi kuulokkeet mis on kappaleen valitsin äänen säätö
Puhelimen mukana tulevilla kuulokkeilla ei yleensä tee mitään, koska niiden äänenlaatu on yleensä huono. Noin 20 euron hintaan saa jo testivoittaja kuulolleet: hintaseuranta.fi/tuote.aspx/22759
Harmi kun hävitin oman Nokia N8 mukana olleet kuulokkeet.. Olisin voinut itse tastata että toimiiko ne toiminnot.- 8N
onko liitin varmasti pohjassa.jos on vähäkin koholla niin toimii juuri noin. ninulla suojus esti liittimen perille menon. voi säätä ääntä ja kappale listaa (alkuperäiset)
- Luurit
Nyt homma pelittää. Lueskelin vähän asiasta ja selvis että jos sen piuhan tökkää nopeesti silleen et puhelimeen ei tule kuuloke valikkoo ni toimii....ihme juttu. Mut kiitokset kaikille. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057