E367 viallinen ohjelmisto

pimeä pelko

kävin tekemässä nopsa sopimuksen viime lauantaina elisa shopetissa ja minulle annettiin nettitikku MF 668a. kysyin että miksi en saa E367 tikkua niin sanoivat että ne on vedetty pois markkinoilta viallisen ohjelmiston takia.

4

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusin formaatti

      minulla lamaantui E367 nettitikku eilen ja veikkaampa että syy on tässä uudessa formaatissa joka olisi ollut viallinen ja siksi elisa oyj vetää tikut nyt markkinoilta.

    • huomion kiinnittänyt

      olen huomannut kun NAT on päällä niin silloin yhteys katkeilee ja kun NAT ei ole päällä niin silloin ei katkeile yhtään. lisäksi skannasin tämän uuden E367 formaatin läpi scan.exe ja ohjelma havaitsi formaatti virheitä. mitenköhän saunalahti tämän paikkaa, uudella päivityksellä vai tikkujen vaihdolla?

    • saman huomannut

      minulla sellainen juttu että yhteys lamaantuu kokonaan kun NAT on päällä ja kun sen saa pois niin taas alkaa toimimaan. saunalahden omaguru palvelusta johon olen ollut yhteydessä kerrotaan vain nuo NAT:in poisto ohjeet.

      VIP sivuilla puolestaan lukee että IP-osoitteiden vähäisyydestä johtuvaan NAT ongelmaan on tulossa helpotusta kevään aikana ilmestyvällä kapasiteetti päivityksellä.

    • .

      Kahdenkin E367 kanssa kamppailin kuukausia, ja tuppasivat jatkuvasti hyytymään jonkinlaiseen horrokseen, jolloin merkkivalo näytti yhteyttä, mutta yhteyttä ei käytännössä ollut mihinkään.
      Eli jatkuvasti yhteyden uudelleen luomista.
      Sain vanhemman E1820 ja vaikeudet loppuivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe