Miks tää on näin vaikeeta? Miks mä en voi vaan tulla ja puhua sun kanssas niitä näitä. Hitt* soikoon jos sä et kato mua ja mä en kato sua vaikka me tunnetaan? Vaikka sä inhoisit mua tai toisinpäin, niin on meillä semmonen yhteinen tausta, et tervehtiä pitäs? Ollaanko me ikinä voitu puhua kunnolla? Tajuukko, että just sillon, ku me ei olla siinä ympäristössä, jossa kohta säkään et kai enää ole, me ollaan aina ennenki voitu puhua... Se mikä ennen rajotti on nyt poissa, haloo?? Nyt vois ihan oikeesti olla vaan kaveri? Ainoo prkl on tietty se, että kohta mä en enää uskalla tulla samaan paikkaankaan... Sori tää purkaus, mut tää on vaikeeta. Etkö vois vaan tulla viereen ja viheltää, menis viimeinkin muurit halki? Ja sit voitas oikeesti tutustuu, ennenku menee viiminenki rohkeus... (Jos haluat)
Purrrkaus
11
320
Vastaukset
- melkein kuin
mun kynästä.sopisi teksti mulle jahälle aika hyvin muuten,mutta yhteistä taustaaei ole.
- Iänetön
Tää on yleistettävissä.. Puhukaa toisillenne ennekö kielj jiättää..
- 31
aika paradoksaalista, et ole tutustunut häneen mutta teillä on yhteinen tausta... tai okei, on toi varmaan mahdollista, jotenkin...
- Ap.
Mä tunnen paljon ihmisiä, mut en oo tutustunu kuin pariin ku ei oo kiinnostanu. Mä en oo helppo..
- toki sen tiedän.
et ole helppo,et.
- nO HYVÄ IHME
Mikäs viikinki se tommonen on?
- ap
Ei viikinki, ei lähelläkään. Jos se ois viikinki, se ois kaatanu mut jo aikoja sitte...
- Suitsutus kaivatulle
Lisää vinkkiä jos ois sopii aika hyvin tää juttu tilanteeseen. Viereen tekis mieli et voi olla vaikeeta. On vain keksittävä joku kiertotie suoraan sydämmeen.
- Ap
Mä luulen et ei tarvi. Mä oon tehny aikanaan kaiken ja yrittäny ite tulla tykö. Viestejä, irl-tunnustuksia, tapaamisehdotuksia jne. Hän tietää mut ei haluu. Mä en jaksa enää. Sydämeen mahtuu vain yks m.
- ai,ai.
niinhänhän sanoi sinulle.Sudämeen mahtuu vain yksi ämmä ja se et ole sinä.
- ap
Toi vika lause oli puhtaasti kieliopillinen, vaik sillä on kaksoismerkitys. Mä tarkotin painottaa, että mä olen oikeesti yrittäny ja nyt vaan täytyy todeta, että alkaa olla luovuttamisen aika jaksamisen puolesta. Mä olin jo täältä välillä poissa pitkiä aikoja, mut sit mä näin hänet irl ja kaikki palas. Mun täytyy vaan nyt nousta ja kattoo uutta suuntaa. Nii se menee. Hyvää jatkoo sulle ai,ai, omas kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060