Onko kellään kokemusta ko. Aurinkomatkojen hotellista? Entä toi Hadaban alue, millainen ranta jne. Muita kokemuksia yleensä sharmelista... olis 4-henk. perhe 10 ja 12v pojat lähdössä...
Kiitos
Sharm El Sheik: Hotelli Falcon Hills
2
813
Vastaukset
- mari
Sharm el sheik on upea ja turvallinen rantalomakohde. Siellä on keskitalvellakin sopivan lämmintä (20 -25) päivällä, merivesikin talvella 22-24. Nama Bayn ranta on hyvä uimarantana, myös snorklaus kannattaa, koska värikkäitä kaloja on runsaasti. Ko. hotellista ja sen rannasta en tiedä, mutta sieltähän on lyhyt matka Nama Bayhin. Itse olen ollut neljästi joulu-tammikuussa Sharm el Sheikissä ja menen kyllä vieläkin.
- perhe vainio
olimme vuosi sitten samassa hotellissa ja
täytyy sanoa,että oli siisti ja ystävällinen
henkilökunta.meidän lapset 14v ja 10v.
viihtyivät loistavasti.Hotellin oma ranta
ei tosin houkutellut,mutta kannattaa käydä
katsomassa.kävimme Naama bayn rannalla ,sillä
siellä on kyseseisen hotellin asiakkaille
maksuton rantakaistale.hotellin ympäristö
on rauhallista seutua ja hotellin pikkubussi
kuljettaa tietyin aikatauluin ilmaiseksi
naama bayn keskustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512