Onko kellään kokemusta ko. Aurinkomatkojen hotellista? Entä toi Hadaban alue, millainen ranta jne. Muita kokemuksia yleensä sharmelista... olis 4-henk. perhe 10 ja 12v pojat lähdössä...
Kiitos
Sharm El Sheik: Hotelli Falcon Hills
2
836
Vastaukset 2
- mari
Sharm el sheik on upea ja turvallinen rantalomakohde. Siellä on keskitalvellakin sopivan lämmintä (20 -25) päivällä, merivesikin talvella 22-24. Nama Bayn ranta on hyvä uimarantana, myös snorklaus kannattaa, koska värikkäitä kaloja on runsaasti. Ko. hotellista ja sen rannasta en tiedä, mutta sieltähän on lyhyt matka Nama Bayhin. Itse olen ollut neljästi joulu-tammikuussa Sharm el Sheikissä ja menen kyllä vieläkin.
- perhe vainio
olimme vuosi sitten samassa hotellissa ja
täytyy sanoa,että oli siisti ja ystävällinen
henkilökunta.meidän lapset 14v ja 10v.
viihtyivät loistavasti.Hotellin oma ranta
ei tosin houkutellut,mutta kannattaa käydä
katsomassa.kävimme Naama bayn rannalla ,sillä
siellä on kyseseisen hotellin asiakkaille
maksuton rantakaistale.hotellin ympäristö
on rauhallista seutua ja hotellin pikkubussi
kuljettaa tietyin aikatauluin ilmaiseksi
naama bayn keskustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459