Laittako tänne viestejä ei kiinnosta olet munapää vihaan sinua, jos ette edes laita nimikirjaimia kenelle menee keneltä. Auttaisi edes hieman viesti perille menosssa
ÄLKÄÄ!
12
146
Vastaukset
- ?
mites on et onko neiti muistanu avata hanat pääsulku venttiiilistä ja onko paineilma venttiilit ollu kondikses? mitenkäs putket? kupari vai pazkarauta?
- kannatan tätä
samaa mieltä.
- ^^
pilupääkö?
- ikävä voitettu 99%
Usko jo vähitellen, ettei tänne tule tunnisteita. Jostain syystä nuo nimettömät kirjoitukset nimettömille vastaanottajille vaan kirjoitetaan. En mä kyllä ymmärrä, miksi. Ja ralli jatkuu jatkuu, ikiliikkuja vihdoinkin keksitty, jeee
- hra Xx
Mä oon oikeesti vähän vahingoniloinen noille kaikille kaipaajille. Jos ollaan niin arkajalkoja, ettei uskalleta laittaa mitään tunnisteita, niin itkekööt ja surkoot sitten vaikka loppu ikänsä. Tuskin ne ovat edes kykeneväisiä parisuhteeseenkaan. Möllötelköön yksin telkku seuranaan
- ???????????
hra Xx kirjoitti:
Mä oon oikeesti vähän vahingoniloinen noille kaikille kaipaajille. Jos ollaan niin arkajalkoja, ettei uskalleta laittaa mitään tunnisteita, niin itkekööt ja surkoot sitten vaikka loppu ikänsä. Tuskin ne ovat edes kykeneväisiä parisuhteeseenkaan. Möllötelköön yksin telkku seuranaan
ja sun tunnisteet oli missä?
- ed
??????????? kirjoitti:
ja sun tunnisteet oli missä?
...mä ketään kaivannu
- ja alkaa tapahtua
je, ja tätä samaa tunnistejuttua päivästä päivään täällä väännetään. No, tässä yksi tunniste.
söpö, ihana, rakas, paras, seksikäs, himottava, hellä ja alastomana aivan vastustamaton :) - Täällä on
jengiä, jotka ei välttämät tiedä edes kaipaamansa henkilön nimeä. Mitä ihmettä jotkut täällä viittii tuollaisia sanoa, vaikka on mahdollisuus olla yhteydessä henkilöönsä? Pitää sit täällä ulvoo jotain tunnisteita!! Jotkut sitä osaa olla kyllä käsittämättömän kiittämättömiä..
- ------>
Ei vitti varattuihin olla. Pitäisiko mun nyt kiittää häntä jostain, et periaattees joskus katkaisi koko yhteydenpidon.?
- En minä
------> kirjoitti:
Ei vitti varattuihin olla. Pitäisiko mun nyt kiittää häntä jostain, et periaattees joskus katkaisi koko yhteydenpidon.?
tunne tapaustasi, eikä kiinnosta. Sanon vaan, että kannattaisi olla kiitollinen siitä mitä on.
- ------>
En minä kirjoitti:
tunne tapaustasi, eikä kiinnosta. Sanon vaan, että kannattaisi olla kiitollinen siitä mitä on.
Ehkä olisi sitten ollut parempi olla syntymättä. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251