sitten multa. Mä laitan yleensä aika hyvät tunnisteet vaikka olis kuinka tyhmiä juttuja :D
Nää ei ole kaikki tosiaankaan
15
190
Vastaukset
- :D
aijaa kuka sä oot?
- tiedoksi vaan
yks sellanen nainen joka on muka aina kirjoittanut täällä kaiken, varsinkin kaikki höpöjutut ;)
- minä, minun ja pöh
Turha aloitus. Kukaan arvaa tuosta mitään, kuten ei tästäkään.
- 1.v
sinut tunnistaa...se pullo,pullompi...mutta kuka kirjoituksen takana?
- pläääh sulle
AP sä oot tyhmä, juttuinesi ja kaikkein typerin on tuo sun hymiö. Tai sit sä oot joku teini, mut sen mä sit mmärrän
- ei muuta (ap)
Kaikkein viksuinta kun on ihan hiljaa tämmöisiin kommentteihin.
- ed
ei muuta (ap) kirjoitti:
Kaikkein viksuinta kun on ihan hiljaa tämmöisiin kommentteihin.
niin se olis ollut, muttet sit malttanutkaan
- yks taustapiru?
Eikä yksikään aloitus ole ollut multakaan vaikka joku vois luulla sitäkin. Ei ole syytä, eikä tarvetta
- niinku mäkin
Älä pelkää, ei kukaan luullut. Sä oot pelkkää ilmaa
- aina pitää
koettaa edes tuottaa jollekin pahaa mieltä, on se kumma.
- Kiitos
tiedosta.
- näkymätön seuraaja
niinku mäkin kirjoitti:
Älä pelkää, ei kukaan luullut. Sä oot pelkkää ilmaa
Olet oikeassa, olen muille ihmisille pelkkää ilmaa :)
- hmmm, ei.
Olikohan yhdessäkään eilisessä aloituksessasi mitään tunnistetta?
- ei ap
Olen jo niin tunnettu täällä palstalla et kaikki viestit joissa vähääkään provoilemista olisi multa. Nevö :D Yleensä en kirjoittele pahaa, vaikka yhtä ihmistä en siedä yhtään. juuri se kenen kanssa hän luultavasti seukkaa.
- pyh.
No en!!!11! :-DD Mistä sitä voi päätellä, jos kirjottaa tälleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780