Olen 22 vee nainen. Poden jatkuvasti ummeusta. monesti olen 5 päivää tai ylikin käymästtä pashalla ja silloin kun käyn, tuntuu homma vaikealta vaikka uloste on normaalia löysempää.
Kun oon vessassa tuntuu että suoli ei tyhjene normaalisti. Monesti tulee ensin kovempi matsku (eikä nekään silti oo mitään pökäleitä) ulos ja sitten loppu on ihan löysää. Aina vääntäessä tuntuu että "jotain on tiellä" suolessa ja ulostaminen tuntuu erilaiselta kuin ennen kun vatsa toimi normaalisti. Tuntuu tosissaan että suolessa ei olisi tilaa tarpeeks ja uloste tulee vaikeasti ulos. Uloste on myös aina vaalean ruskeaa ei ikinä tummaa.
Epäilen että mulla on ärtynyt psuoli mutta mietin että voisiko siellä suolessa olla jotain rakenteellista häikkääkin? Meillä on kans suvussa myoomia mut enpä tuosta tiedä :O
vaikeus ulostaa
6
716
Vastaukset
- tervapääsky1
Syö lautasellinen fitness-muroja päivässä. Mulla ainaki niiden kanssa toimii maha normaalisti.
- SOUND OF KELIAK
SOUND LIKE A KELIAKIA
- oireilija222
TÄYSIN samat oireet mitä mulla! Tämän lisäksi mulla on vatsa jatkuvasti sekasin, ja ilmavaivoja. Olen epäillyt itselläni keliakiaa tai ärtynyttä paksusuolta, mutta en ole jaksanut tehdä mitään asian tutkimiseksi.
- fiiberiä
Mitä syöt? Syötkö riittävästi? Onko ruoassasi tarpeeksi kuitupitoisia ruoka-aineita? Ne on perusjuttuja.
- ...
Käy lääkärissä, ne tutkivat siellä missä mättää. Tosiaan, siellä voi olla jotain vikaakin konkreettisesti miksi ei toimi oikein.
- ei kivaa
Vaihetaan osia, minä tykkäisin olla edes päivän käymättä paskalla mutta kun ei, joka aamu saa käydä 5 kertaa paskalla, siis joka aamu ja tätä herkkua on kestänyt vuosia, mene siinä sitten hoitamaan asioitas, että kyllä se on vaan pysyttävä kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197