saada ajatukset johonkin muuhun. Kuka se toinen olisi joka sen toisen päästä pois veisi??????
Pitää
12
202
Vastaukset
- höhöhöö
Se ooon mä. Tiäksä?
- what it is?
Kukas sää oot? Baarissa näin viime vuonna erään joka saattaisi olla yhtä kiinnostava, kuin se...
- kuka kuka
sitä minäkin olen miettinyt.
- Ketään ei voi
korvata toisella, jokainen on ainutkertainen itsensä.
- tilanteessa
Niinpä, mutta jos toinen pyörii liikaa mielessä? Onko vinkkejä?
- Miksi ihmeessä
tilanteessa kirjoitti:
Niinpä, mutta jos toinen pyörii liikaa mielessä? Onko vinkkejä?
kukaan voi pyöriä liikaa mielessä ? ole onnellinen et olet tavannut semmosen ihmisen minen vielä oo.
- tilanteessa
Miksi ihmeessä kirjoitti:
kukaan voi pyöriä liikaa mielessä ? ole onnellinen et olet tavannut semmosen ihmisen minen vielä oo.
No on se hiukan ongelmallista, aamusta iltaan, häiritsee jo töihinkin keskittymistä ;).
- Kohden ei oo
Miksi ihmeessä kirjoitti:
koskaan :)) Niinhän se on, toisilla liikaa, toisilla liian vähän :((
- tilanteessa
Kohden ei oo kirjoitti:
koskaan :)) Niinhän se on, toisilla liikaa, toisilla liian vähän :((
Mä voin luopua osasta omaani ;). Halukkaita?
- Aika paha
tilanteessa kirjoitti:
Mä voin luopua osasta omaani ;). Halukkaita?
Onhan sentään kyse ihmisestä mut ehkä merkitys on sitten ton lauseen mukainen .
Kuulosti pahalta. - tilanteessa
Aika paha kirjoitti:
Onhan sentään kyse ihmisestä mut ehkä merkitys on sitten ton lauseen mukainen .
Kuulosti pahalta.Luopua osasta päässä pyörimisestä, pienempikin pyöriminen siis riittäisi.
- kumpaan suuntaan
tilanteessa kirjoitti:
Luopua osasta päässä pyörimisestä, pienempikin pyöriminen siis riittäisi.
Kokeile karusellia, jos se jotenkin tasapainottais sitä pyörimistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774