mikä p*rkele vikana tässä skodes??

milan nuovo

et mikä ois vikana ku painaa kaasun pohjaan nii ei ota kierroksia vaa ökii vaan.. ku ei sais bensaa mut ei oo kaasarikaa tukos. onko muilla tälläsiä vikoja ollu ??

7

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi jumlt..a

T..ana jos v..u tietäis mitä toi ökii tarkoittaa s..nt.na vois neuvoa. Prk...e, näin on.

• milan nuovo

se tiputtaa kierrokset eikä ota kierroksia.. ihanku ei sais bensaa. röpöttää vaa...

• fsdfdgf
        milan nuovo kirjoitti:

se tiputtaa kierrokset eikä ota kierroksia.. ihanku ei sais bensaa. röpöttää vaa...

oon vähä lukenu täällä juttuja fudeist sun muista, niin että se voi johtua siitä että bensaletku jää satulan väliin.

• San Remo
        milan nuovo kirjoitti:

Liian pienet suuttimet, osta joku 2-6 isompi numeroinen suutin ni pitäs toimii paremmin. oNgelmana on vaa et en itekkää tiiä kuinka iso suutin on vakiona.

• Fude-kuski
        milan nuovo kirjoitti:

Kysy osoittesta: [email protected], sieltä minäkin sain vastauksen ongelmiin ja taas toimii.

• MJK

Jos kyseessä on 2- tahti vehje,niin pakoputki on täynnä 2-tahtiöljyä,täytyy polttaa toholla pois niin kauan kun savua tulee,sen jälkeen pakoputki maalattava kuumankestomaalilla,muista uusia tiiviste.

• milan nuovo

joo..
        kiits kuitenki..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1206
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1189
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      888
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe