.............
pitäiskö soittaa vai ei ja koska?
13
222
Vastaukset
- fghdyju
Siinäpä pulma :)!
- kännykätön
Kelle aattelit pirautella?Minulla on puhelin rikki,kun se putosi vahingossa vessapönttöön.Ei tarkempia selityksiä,että miksi niin kävi.
- osta uus
:D :D
- odottavan aika
osta uus kirjoitti:
:D :D
Ostan,kun tulee seuraavat sairauspäivärahat :D
- no odottelepa sitten
odottavan aika kirjoitti:
Ostan,kun tulee seuraavat sairauspäivärahat :D
mun ei tarvitse kun mä sain jo joulupukilta ;)
- hasdasdasf
:DD OMG,
aattelin soitella ihmiselle jolla on muutenkin puhelin välillä päiväkausia kiinni ja joka ei hengaa täällä :D.
kysymys:miksi itse hengaan täällä kun pitäisi opiskella.
puhelimen saa muuten joskus vesikylvyn jälkeen toimimaan jos irrottaa kaikki osat ja laittaa ne patterin päälle kuivuun. en sit tiiä miten kusikylvyn jälkeen.- 4+12
Tai riisipussiin, riisit imee kosteuden itseensä
- Ei kannata
kyswellä täältä, ite pitää tietää.
- hasdasdasf
se olikin retorinen kysymys.
- Latasin jo
Soita heti tai multakin lähtee tukka päästä!
- hasdasdasf
ei sulla ole tukkaa!!! :DDD.
soittappa ite,mun pitää opiskella nytte.
- hasdasdasf
nyt mä soitan.oksettaa,kädet hikoaa,melkein itkettää.siistiä tää ihastuminen.
- hasdasdasf
en mä uskalla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770