Hei,
onko kokemuksia pilvipalveluista? Käytän tällä hetkellä tavallista webhotellia, mutta nyt markkinoilla on montakin yritystä, jotka mainostavat pilvipalveluja (Nebula, Planeetta, Pilvihotelli.fi) Ihan vaan kokeilumielessä kiinnostaisi..
Pilvipalvelut
1
338
Vastaukset
- killeri000
Pilvipalvelujen toimintahan esimerkiksi kännyköissä perustuu siihen, että ohjelmaa ei tarvitse asentaa laitteelle sen muistiin, vaan ohjelma ajetaan verkossa, eli "pilvessä" joka vaatii paljon enemmän kaikenlaista suoritustehoa kuin tavalliset laitteisiin asennettavat ohjelmat.
Mutta, jos joku osaisi kertoa paremmin, että mitä vaadittaisiin, että jopa kokonaisia pelejä pystyttäisiin pelaamaan pilvipalvelujen kautta? Tarkoitan nyt siis esim. kunnon pc pelejä, kuten Grand Theft Auto IV tai Test Drive 2 Unlimited
Tiedän, että siihen ei vielä nykytekniikalla pystytä, mutta uskon, että tulevaisuudesa tämä on pelialan muutos, pelejä ei enää asenneta vaan pelataan pilvestä. Tähän tietysti tarvitaan valtavan nopea internet- yhteys ym.
Mitä tähän siis tarvittaisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2431776Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131182Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi1981132Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851085Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60873TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18864- 51806
- 58775
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61753Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125747