Viime

lue -> <3

yönä mielessä pyöri sata eri asiaa, kaukana syvästä unesta, rem unesta puhumattakaan. Mietin tapahtuneita, tulevaisuutta, sinua, meitä. Miten palaset joskus löytää paikkansa ja toisella hetkellä ei.
Toivoisin paljon meidän palasten löytävän, joskus osuu kohdille ensimmäisella joskus toisella tai vasta monen kerran jälkeen. Rakenneltais yhdessä siitä jotain. Siitä voisi tulla eiffeltorni tai betonilähiö, kukkaniitty tai hiekkamonttu, silti kokonainen.

Joskus todella väsyttää ja on loppu, siis vaikka olisi ollut syvimmässä unessa vuorokauden ympäri.

45

1493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samma här

Ja kun oiken väsyttää ja vituttaa niin sen vittulun siirtää sen toisen päälle :(( ://

• Luin

Olisipa siinä meillä ihana tulevaisuus. Jotenkin mulla on sellainen ihmeellinen tunne tuolla selkäytimessä että jotain meille on varattuna tulevaisuuden varalle. Mutta miten, ja kuinka matka sinne käy...se on yksi seikkailu. Nautitaan matkasta, kultaseni :-)

• Jättäkää jo

noi kullittelut sille oikeelle ihmiselle ! Nää on pelkkiä vieraita kirjoittajia.

• 3148
        Jättäkää jo kirjoitti:

noi kullittelut sille oikeelle ihmiselle ! Nää on pelkkiä vieraita kirjoittajia.

Antaa heidän leikkiä. Aina välillä jokaisen meistä tekee mieli asua Satumaassa, josta palata takaisin harmaaseen arkeen. Ajatus on tärkein. Joku jossain on yhä jollekin rakas.

• Kaikilla asioilla
        3148 kirjoitti:

Antaa heidän leikkiä. Aina välillä jokaisen meistä tekee mieli asua Satumaassa, josta palata takaisin harmaaseen arkeen. Ajatus on tärkein. Joku jossain on yhä jollekin rakas.

ei pidä koskaan leikkiä.

• 3148
        Kaikilla asioilla kirjoitti:

ei pidä koskaan leikkiä.

En myöskään ottaisi liian vakavasti näitä palstoja. Ne ovat irrallaan todellisuudesta kuin jokin rinnakkaismaailma.

• viikonloppuiskä...
        3148 kirjoitti:

niin antaa kahden miehen rauhassa rakentaa unelmiensa eiffeltorni,jos elämä näyttää sen rakennelman huipulta auvoiselta.kannatan.hyvä olis ainakin kirjoittaa onko miehelle vai naiselle.

• 7+3
        viikonloppuiskä... kirjoitti:

niin antaa kahden miehen rauhassa rakentaa unelmiensa eiffeltorni,jos elämä näyttää sen rakennelman huipulta auvoiselta.kannatan.hyvä olis ainakin kirjoittaa onko miehelle vai naiselle.

Njäh, kaikki täällä ovat kaksineuvoisia.

• onko n tai m?

mutta nuo "palaset", olenko joskus kirjoittanut sinulle niistä ;)
      ja voi sinä olet netlogissa ?! Miksi siellä, ihan kaamee paikka ?
      no oma on asiasi jne.

• palapelin palanen

Olen joskus kirjoitellut palapelistä ja palasista täällä miehelle. En ole ap. Olen netlogissa joku laittoi fb:n kautta pyynnön sinne. En varmaan taida edes muistaa niitä tunnuksia millä sinne pääsen. Mulla on sielä varmaan kaksi kamua. Joista toinen on tuo sinne houkutellut ystävä. Aika sekava paikka tuon net log on. Tai en ymmärrä sen tarkoitusta. Ei ole oikein avautunut vielä.

• hyvatunet

Ensimmainen kirjoittaja puhuu asiaa. Ja jannasti mulla on sama tunne, etta sita on koko ajan kaamean vasynyt, kun joutuu jatkuvasti olemaan tassa syvimmista syvimmassa unessa.

Netlogissa on nyt kylla joku muu.

• Valvottuja öitä

Täälläkin takana lukemattomia mutta unet on vienyt lähinnä oma käytös. On tullut
      oltua jokseenkin törkeä. Valvottaa kun huomaa että toinen loittonee vaikkakin syystä
      mutta kumminkin. Ajatus kiertää kehää, jotakin pitäisi tehdä mutta se on niin hemmetin vaikeaa.Ja mitä kauemmin miettii, sitä kauemmas toinen menee.
      Se yksi sana on niin vaikea. Vaikea mutta tärkeä.
      Oma moka.

• Nii-i

hei sit vaan.

• Rohkaisen, onnistut

Uskon vakaasti, että ne ihmiset, joiden on tarkoitus kohdata ja elää yhteistä eloa, sen saavuttavat. Arka saa voimia kuiskata sen merkittävän sanan, jolla tie aukeaa eteenpäin. Näin käy "valvottuja öitä"-ihmisellekin. Mitään tärkeää ei jää kokematta.
        Niin ujoa rakastunutta ei ole olemassakaan, joka rakastuessaan jäisi paikalleen kun on sen oikean sanan aika.

Kärsivällisyyttä ja uskoa toivotan.

• Reality bites
        Rohkaisen, onnistut kirjoitti:

Uskon vakaasti, että ne ihmiset, joiden on tarkoitus kohdata ja elää yhteistä eloa, sen saavuttavat. Arka saa voimia kuiskata sen merkittävän sanan, jolla tie aukeaa eteenpäin. Näin käy "valvottuja öitä"-ihmisellekin. Mitään tärkeää ei jää kokematta.
        Niin ujoa rakastunutta ei ole olemassakaan, joka rakastuessaan jäisi paikalleen kun on sen oikean sanan aika.

Kärsivällisyyttä ja uskoa toivotan.

Sorry. Mutta uskominen tuollaiseen on verrattavissa tilanteeseen, jossa odottaa lottovoittoa, mutta ei edes kuponkia jätä.
        Kyllä niille asioille pitää itsekin jotain tehdä.

• milläs mielellä?
        Reality bites kirjoitti:

Sorry. Mutta uskominen tuollaiseen on verrattavissa tilanteeseen, jossa odottaa lottovoittoa, mutta ei edes kuponkia jätä.
        Kyllä niille asioille pitää itsekin jotain tehdä.

Jospa se on joku oltava kupongin vastaanottajana vastaanottavainen...

• Kiskan tätiä
        milläs mielellä? kirjoitti:

Jospa se on joku oltava kupongin vastaanottajana vastaanottavainen...

Jos tarpeeksi kauan tylyttää, niin saattaahan se sen kupongin sipuliks repiä.

• nööks

Täällä samanlaista... Yhteistä taivalta yritimme mutta ehkä et ollut valmis sellaiseen, kait se alusta asti oli selvää. Nyt emme ole yhteyksissä ja se kaivertaa. Unia susta ja entisestä kaupungista näen joka yö... Toivottavasti ottaisit joskus yhteyden. Mä sulle sen tekstarin pistin mut et vastannut. M>N

• Toweri

Olipas kaunis aloitus. Palaset kateissa täälläkin. Ehjää ja kokonaista tulee tuskin koskaan enää, mutta toivottavasti edes kelvollinen, jollekin.

• Koko tämän ajan

Olen koettanut rakentaa jotakin, vaikka kuinka pientä ja pienesti, edes jotakin.
      Mutta koskaan et ole tullut yhtään vastaan et auttanut asiassa pienimmässäkään määrin. Olet toiminut juuri toisinpäin, ajanut ja työntänyt vain pois. Olet itse katkaissut senkin hennon yhteyden mikä joskus oli.

Olen lähdössä matkalle ja ajattelin niin että paluuni jälkeen en enää tulisi tänne ollenkaan koska viimeaikoina on vahvistunut tunne että olen sellainen ei - toivottu
      henkilö sun kannalta. Ainakin kommenteista päätellen tunnen niin.
      Olen eri viivalla muiden kanssa, heille puhut kauniisti, mulle haistattelet.

Muuta en osaa nyt sanoo.

• ajattelin vaan että

oletko ajatellut että ehkä juuri siksi haistattelee sulle kun tuntee niin suuresti ja juuri siksi tämä tilanne tuntuu niin pahalta? "viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä"

• sanoisin et aika
        ajattelin vaan että kirjoitti:

oletko ajatellut että ehkä juuri siksi haistattelee sulle kun tuntee niin suuresti ja juuri siksi tämä tilanne tuntuu niin pahalta? "viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä"

outo yhdistelmä : haistatella ihmiselle josta pitää, ei mee kyl mun kaaliin enkä ainakaan koskaan ite oo tehny niin, ei ois tullu mieleenkään. jos pitää niin sillon kai
        arvostaa ja koittaa olla hyvä eikä päinvastoin ?!
        sivusta vaan tää mielipide.

• mun mielipide
        sanoisin et aika kirjoitti:

outo yhdistelmä : haistatella ihmiselle josta pitää, ei mee kyl mun kaaliin enkä ainakaan koskaan ite oo tehny niin, ei ois tullu mieleenkään. jos pitää niin sillon kai
        arvostaa ja koittaa olla hyvä eikä päinvastoin ?!
        sivusta vaan tää mielipide.

minusta "rakkaalleen pitää/saa tohtia myös haistatella jos siltä tuntuu, toki sitten pitää myös anteeksi pyytää ja sopia ;)

• Syystä kyllä
        mun mielipide kirjoitti:

minusta "rakkaalleen pitää/saa tohtia myös haistatella jos siltä tuntuu, toki sitten pitää myös anteeksi pyytää ja sopia ;)

mutta ymmärsin ainakin niin että kirjoittaja oli yllättynyt haistatteluista. Ei siihen riitä syyksi että viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä.Sanoilla on suuri merkitys ja joskus ne sattuu todella syvälle. Se kannattaisi aina muistaa.

• syystä tietenkin
        Syystä kyllä kirjoitti:

mutta ymmärsin ainakin niin että kirjoittaja oli yllättynyt haistatteluista. Ei siihen riitä syyksi että viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä.Sanoilla on suuri merkitys ja joskus ne sattuu todella syvälle. Se kannattaisi aina muistaa.

Sattuu sattuu, tiedän kyllä kokemuksesta mutta ymmärrän mitä tarkoitat.

• anonyymianneli

Tai sitten joku anonyymiassi omii itselleen täällä anonyymit haistatteluviestit ja luulee niiden olevan anonyymiantiltaan?

• ???

Kun tuntee suuresti niin silloin haistattelee ja vittuilee ?! Ei varmasti noin, ei ikuna.
        Harva varmaan haluaa loukata ja satuttaa sitä josta tykkää.
        Jos niin on niin sillon ainakaan mun mielestä ei ihan kaikki oo kunnossa.
        Halu satuttaa ei kuulu tykkäämiseen.

• se olen vain minä
        ??? kirjoitti:

Kun tuntee suuresti niin silloin haistattelee ja vittuilee ?! Ei varmasti noin, ei ikuna.
        Harva varmaan haluaa loukata ja satuttaa sitä josta tykkää.
        Jos niin on niin sillon ainakaan mun mielestä ei ihan kaikki oo kunnossa.
        Halu satuttaa ei kuulu tykkäämiseen.

jos mua suututtaa itseni niin mä vittuilen itselleni ja jos mua suututtaa joku toinen/olen vihainen niin saatan sanoa rumasti vaikka rakastain kuinka paljon mutta osaan myös pyytää anteeksi ja ihminen joka mut tuntee tietää etten mä kovin pahalla sitä koskaan tarkoita.

• pyydän

Voitko antaa minulle anteeksi kaiken? Muuta en nyt osaa sanoo.

• Saanko kysyä

Minne sun matka suuntautuu?

• meni väärään väliin
        Saanko kysyä kirjoitti:

Minne sun matka suuntautuu?

meni nimimerkille "koko tämän ajan"

• lue -> <3

Vähän on vaikeaa täällä järjestellä asioita eri tolalle. Kiitos silti kannustuksesta ja palautteista ja hyvää yötä kaikille ja erityisesti erityismaininnalla erityiselle.

• mua kyl kiinnostaa

Kuka se sun erityinen on

• lue -> <3
        mua kyl kiinnostaa kirjoitti:

Kuka se sun erityinen on

Se sama

• mua kyl kiinnostaa
        lue -> <3 kirjoitti:

Se sama

eipä tullut selvää

• Voimavarat on

jokaisella rajalliset. Mielipiteeni on, että tulee voida joskus ilkeilläkin mutta siitä ei saa tulla päivien peruspilari, vaan kuitenkin hyvä tahto ja kauniit sanat sekä eleet on se rakastamisen onnen avain.

• niin helppoa

Onnen avain on aarimmaisen yksinkertainen: kaikki ilkeilyt pois, se varmaan auttaa.

• kaikki ei huomaa

Sokea ei sitä vain huomaa, sanon sokeaksi syystä että hän ei enää näe minua,
        ei huomaa muutosta. Valitan.

• luin

ei tää mulle ollut.
      Palaseni on hukassa.
      En tiedä enää kummasta päästä suomea etsisin.
      Kai sieltä toisesta sitten.
      Jos en sit sitä ennen
      löydä tietäni johonkin
      hukkaan.

• Suruissani

En tiedä oliko viesti minulle?

Elän itsekin ymmälläni ja pakenen varjoihin.

• lue -> <3

S

• luin<3

se

• ss

Miten voikaan kuulostaa niin tutulta...

• lue -> <3
      • ss

Öitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe