playa de las americasin sää

123123123

olen ekaa kertaa lähdössä reissuun ja säätietojen mukaan olisi 14c. voiko oikeesti olla totta että koko aikana ei pääse rannalle muuta kun toppahousuissa että tarkenee. haluaisin tietää tammikuun OIKEITA lämpötiloja eikä keskimääräisiä kuten monissa tilastoissa. kiitos

11

1436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onewayticket

Viime viikolla joka päivä täysin aurinkoista ja 25. Yöllä 18. Kyllä tarkeni ilman villahousuja ;) Upeat rantakelit.

• riiiiiistooo

itse asun las americasin naapuripitäjässä Los Cristianosissa ja meillä on täällä päivittäin oikein lämmintä ja mukavaa, ei liian kuuma mutta shortseilla ja t-paidalla tarkenee oikein mainiosti, iltaisin on viileämpää.

n. 20-25 astetta päivittäin.

• sääennustukset

eivät pidä koskaan paikkaansa jos puhutaan kanariasta tai egyptistä. Joulukuussa olin viikon kanarialla ja ennustus näytti max 20 ja pilvistä joka toinen päivä, totuus oli se että eka päivä oli täysin pilvinen ja sen jälkeen ei ainuttakaan pilveä, jopa teiden päällä oli kirkasta ja lämmöt olivat päivittäin 25 hujakoilla. Sama tilaanne oli vuosi sitten.

• 123123

kiitos vastauksista! ehkä nyt stressi helpottaa säitten suhteen ja uskaltaa pakata kesähepenettäkin mukaan.

• huppari

Varaa mukaan kesähepeneitä mutta älä unohda pakata myös lämpimämpää vaatetta mahdollisesti viileitä iltoja tai tuulisia päiviä varten. Toppahousuja et tarvitse, mutta pitkäthousut ja joku kesätakki on must.

• miranol

Onko huhtikuussa yleensä millaisia kelejä..? Jos joku muistaisi. :)

• ..........,,,,,,,...

edellisiin jos lisätään pari astetta sekä yö että päivälämpötiloissa ollaan aika lähellä huhtikuun kelejä. Tuolla se lämpötilan vaihtelu ei eri vuodenaikoina niin suurta ole, kesällä nyt on jonkin verran lämpimämpää ja sateen vaara on vielä pienempi.

tosta löytyy aika hyvät keskiarvot:
      http://www.zoover.fi/espanja/teneriffa/playa-de-las-americas/saa

• canaro

Vajaa viikko lomailua San Eugeniossa lähellä Playa de las Americasia. Aamulämpötila ollut 18, noin klo 8. Päivällä aina yli 25, tänään 28. Lämpömittari on varjon puolella, ei kosketuksissa mihinkään. Mielestäni mittaa hyvin ilman eikä rakenteen lämpötilaa. Ajoittain ollut hyvinkin tuulista ja sen vuoksi aamukahvilla parvekkeella saa olla pitkähihainen päällä, samoin illalla. Farkut on tulopäivän jälkeen ollut päällä vain kerran, eilen ravintolareissulla klo 8 jälkeen illalla. Onneksi loma jatkuu...

• eeeeeeeeiiiiiiii

jooooooooooooo

• riikkiskiikkis

heippa. olen jo noin 10 vuonna ollut helmikuussa Americasissa. Säät ovat olleet vaihtelevia. Lämpöä on riittänyt parhaina päivinä aina tuonne 28. Kun mereltä tuulee, voi olla viileää. No uikkareissa olen ollut joka matkalla jokaisena päivänä - olen oikea vilukissa muuten.

• pikkkusisko

Edellisvuonna, kun tuolla hiihtolomaviikkoni vietin oli siellä paikallisten ja matkaoppaankin mukaan normaalia lämpimämpää - mittarit näyttivät 25 varjosta tietenkin, melkein heti aamiaisesta myöhään iltapäivään asti.

Illalla sitten, kun oltiin menossa syömään jne. tai muuten vain istumaan iltaa kannatti olla mukana vähintään neuletakki ja lähes pitkät housut tai pitempi hame tms. Tavallisilla pitkillä housuillakin olisi voinut olla, olo saattaa käydä vaan vähän tukalaksi jos kovin kosteaa. :s Normaalia lämminverisemmälläkin meinasi tulla vähän vilu polviin asti pitkillä legginseillä, hiattomalla pusakalla ja neuletakilla! Mutta eiköhän sitä jokainen tiedä, että jos iltaisin näyttäisi olevan sitä 14-18 astetta lämmintä, millä tarkenee!

Mukaan kannattaa kumminkin ottaa pitkää puseroa, housua jne. ja illaksi hotellihuoneeseen, vaikka villasukatkin jos kivilattiat - ne saattaa olla illasta aika viileät. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6556
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4191
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3509
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2891
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1501
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      918
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      903
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      889
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      868
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      849
    Aihe