Mallorca (kesä aikana)?

matkaan lähdössä

Hei! millainen lomailupaikka on Mallorca? Perhematkalle olemme menossa. Onko siellä joku puoli saaresta kivempi ja parempi tai erilainen jotenkin kuin toinen? Juu on kiinni siitä mistä tykkää.. Tarkoitan vaikka että jos ESIM: pohjoisessa olisi kivikkorantoja kun taas idässä korkeita vuoria , etelässä upeita hiekkarantoja ja lännessä hienostoaluetta. onko siellä tuollaisia eroja?
Saari on kyllä pieni mutta onhan siellä varmaan sielti erilaisia puolia? tai tuuleeko jossain enemmän tai muuta? Yritän tässä kovasti päättää suuntaa, mutta vaikeeta se on kun kuvat on niin upeita mitä katsoo ja joka paikkaa kehutaan niin paljon

4

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marge the Matkailija

      Mallorcalla useasti käyneenä suosittelen Playa de Palmaa. Kiva ranta ja paljon palveluita, mm. kauppoja ja ravintoloita. Palman kaupunki lähellä lyhyen bussimatkan päässä toisin kuin esim. Palma Nova. Saaren toisessa päässä on Alcudia, mutta tosiaan kauempana Palmasta. Kehittynyt huomasti viim. 10 vuoden aikana.

      Mallorca on ehdottomasti Välimeren kohteista oma suosikkini. Samalla saarella ihana Palman kaupunki ja useita rantakohteita. Paljon myös näkemistä saarella. Mielestäni mikään saaren rannoista ei ole sen tuulisempi kuin muutkaan ja hiekkarantoja ovat kaikki:) Itse menen nykyisin aina Terrenoon Palman lähellä olevaan kaupunginosaan. Lököttelen uima-altaalla tai menen bussilla rannalle ja illalla sitten Palmaan kiertelemään ja syömään päivän päätteeksi.

    • akjdakjda

      no millaista lomaa haette? siitähän se aika paljon riippuu...

    • matkaan lähdössä

      nonih! talo löytyi itä-kaakkois Mallorcalta :) sinne sitten kesäkuussa! voi miten on vielä pitkä aika :( Haetaan sellaista lomaa jossa on jokaiselle jotain kivaa. lapset 4-15v aikuiset 35-65v. Kaupungilla kävelyä, rannalla loikoilua aimista ja snorglailua, altaalla omalla pihalla iloittelua, jotain nähtävyyksiä, elim tippukiviluola, ja sitten vesipuistoon. ainakin nuo olisi keksitty tähän mennessä. lisää saa ehdottaa :)

    • Huevos con gas

      Vuokratkaa auto ja ajakaa vuoristo läpi, se on yhden päivän retki kun aikaisin lähtee. Ipanoille Maryneland ja miksei vesipuistot joskin niissä on pirunmoiset jonot mäkiin. Mallorcan ehkä tylsin ja surkein alue on itä kaakko, siellä suunnalla ei juuri nähtävää, lähin Porto cristo ja tippukiviluolat. Pohjoisessa alcudian vanhakaupunki ja n 14 km pitkä uimaranta, sekä Port pollencan lähellä olevat Formetorin näköala paikka ja todella kirkasvesinen uimaranta, joka joskin on aina kovin täysi. Itse olen vieraillut perheeni kanssa Mallorcalla lähes kaksikymmentä kertaa ja taas mennään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe