Eli menkat alko noin puol vuotta sitte ja kuulemma ekat 2 vuotta ei oo mitenkää säännöllisii.. Mut mul on ollu jo vuotoo jotai 11 päivää? Onko iha normaalii näin alussa?
Menkkojen kesto!
help!
1
66
Vastaukset
- hbkjn
Jos kaksi viikkoa kestää, niin sitten on jo melko pitkä aika, mutta kyllähän sitä erityisesti alussa voi olla vaikka mitä epäsäännöllisyyttä. Eli on normaalia, mutta jos kestää ja kestää, niin huolehdi raudan saannista, varsinkin jos vuoto on jotain muuta kuin ihan vähäistä.
Jos joku on mennyt sinulle sanomaan, että 2 vuotta on epäsäännölliset, niin sitten sinua on huijattu tai joku on jättänyt aika paljon sanomatta. Ei ole mitään rajaa missä ajassa menkat säännöllistyvät. Eivät ne välttämättä säännöllisty koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057