DIESEL

toukohoosu

ihan vaan sitä että mylsällä 1.499e/l ja inksan teboilil 1.569e/l. kannattaa jopa ajaa anjalasta mylsälle tankkaamaan, ei ehkä voita mitään, mutta periaatteessa :)

17

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkiytjurhgewfd

Siis miten kannattaa ajaa jos voittaa periaatteessa?
      Onko Anjalassa edelleen aivot hukassa?

• tohonen

siis periaatekysymys. Äänestetään aivoillamme.

• verolla ajellaan
        tohonen kirjoitti:

siis periaatekysymys. Äänestetään aivoillamme.

En minäkään hyötyä hae,mutta tuen kauppiasta joka pitää hintakilpailua yllä.

• tarkkamuteiköyhä
        verolla ajellaan kirjoitti:

En minäkään hyötyä hae,mutta tuen kauppiasta joka pitää hintakilpailua yllä.

juu, ainoat jotka pitää kilpailua yllä on yksityiset pienet asemat.. ABC:t kartelleissa mukana ja teboil hinnotellu pilviin.Kannatan tankkailua mylsän st:llä tai entisellä neste anjalankoskella!

• vitun pöljät
        tarkkamuteiköyhä kirjoitti:

juu, ainoat jotka pitää kilpailua yllä on yksityiset pienet asemat.. ABC:t kartelleissa mukana ja teboil hinnotellu pilviin.Kannatan tankkailua mylsän st:llä tai entisellä neste anjalankoskella!

Mikä on entinen Neste ANJALANKOSKI?
        Semmosta kun ei ole ikinä ollutkaan.

• Juusto
        tarkkamuteiköyhä kirjoitti:

Ainut yksityinen on mylsän st1, se sun entinen neste on ihan tämän yhden kartellin pitäjän nesteen oma kylmäasema.

• Narikat aivoissa?

Siinähä sitä löpöä ja aikaa kuluu kun ajelee ympäriinsä hakemassa "halpaa".

• köyhätkääkkyyn

minä ainakin ostan kalleinta, koska sen täytyy olla parasta urpot!

• Tavetta on
        köyhätkääkkyyn kirjoitti:

Kyllä siihenkin löpöä kuluu kun hakee kalleinta.
        Minä ostan silloin kun tarvitsen.

• antasin jos osaisit
        köyhätkääkkyyn kirjoitti:

sun elämäs ois köyhää ilman suomi24:ä

• Viis umi

Ja minä tuon itä-Suomesta !

• Ei oo hummerii

Kyllä tuolla seiska sentin erolla kannattaa kymmenen kilsaa ottaa hakumatkaa jos vaikka viiskyt litraa imee tankkiin.

• Bensapihi

Kantsis ajella Nl:oon. Hinnasta ½ pois.

• verottaja tulee

taas huomaamaan mitä tuli tehtyä.
        dieselistä veroeurot miinustaa ja verottaja ihmettelee mistä kaikki johtuu.
        kait tuolle verokeksijäporukalle pitää sanoo suoraan että hölmö kantaa vettä vuotavaan kaivoon.

• UPM-yhtiö

tekee männystä dieseliä Lappeenrannassa tulevaisuudessa.

• kaupungintyömies

Köyhät ostaa halpaa, rikasta se ei kirpaise !!!

• suomi kehittyy

Tarjoukset tarjouksina. Ennen Kataisen Kreikkatempausta sai automaatista 20e
      20 l Nyt tuolla 20e saa 13 litraa. Tämä vajaassa kahdessa vuodessa tapahtunut.

Mutta ei hätää. Viksu ministeri pyrkii poistamaan kilometrikorvaukset tai ainakin pistää ne verolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe