Onko tuo Päiviönsaaressa oleva Rokkikatti-baari enää toiminnassa?
Rokkikatti lopetettu?
21
2520
Vastaukset
- kattirock
Eipä ole, ei toiminut kovinkaan kauan, valitettavasti.
- baareilija87
Harmi sinänsä, on nimittäin aika tusinabaareja täällä Varkaudessa kaikki :/
- sattunnainen juhlija
Ai onko täällä sellainenkin joskus ollut? Ihan riittävästi täällä noita baareja on tämän kokoiseen kylää :)
- Rock'n'roll Cat 69
Varkaudessa on Päiviönsaaressa Oscar ja Z-one, kilpailevat keskenään asiakkaista. Hieman sivummalta löytyy Rammari, jossa poikkeuksetta on jokaisena vuoden viikonloppuna menoa sekä meininkiä. Joskus tulee jopa puukosta, ainakin ravintolan ulkopuolella...
Aika kuollut on Päiviönsaari jos vertaa 90-luvun alkupuolelle. Tai oikeastaan vielä vuosituhannen vaihteessa oli elämää Päiviönsaaressa, nyt alkaa olla aika kuollutta, paitsi Oscarin ja Z-onen osalta. Yöelämä sentään vielä kiinnostaa varkautelaisia...
Kuoleva, tai ainakin hiljentyvä tehdaspaikkakunta. Näin on moni sanonut jo vuosia, olen tismalleen samaa mieltä.
- Päikkärin asukas
Hyvä kun on Päiviönsaari rauhoittunut!
- FIRE
Rokkikatti oli jo koullut jo heti alussa aivan tuhoontuomittu jo alunperin ei mitään mahdollisuuksia pysyä pystyssä. Tällä kissalla ei ollut seitsemää henkeä.
- 12
Eikös kissoilla sanota yleensä olevan yhdeksän henkeä?
- Rock n roulia
12 kirjoitti:
Eikös kissoilla sanota yleensä olevan yhdeksän henkeä?
Nekkari on sen lähellä. Voisiko joku herättää Rokkikatin? Siinä olisi baarikatu sitten.
- yöelämä hyytyy...
Eipä taida herätellä, kun vanhoihin kuppiloihinkaan ei meinaa enää riittää asiakkaita.
Taidaa olla suunta päinvastainen. Joku taitaa joutua lopettelemaan.- epätoivo iskee
No niinpä taitaa hyytyä.
S-korttilaiset tuntuvat vaan istuvan viikolla Walterissa.Ja joka alueella on muuten omat kantakuppilansa.Tänne pitäisi saada kiva viini/olutbaari,jossa takapuoli ei liimaannu tahmaisen istuimen takia penkkiin.Tavalliselle kaduntallaajalle ei ole oikeastaan paikkaa.Suurkuluttajille enemmänkin.
- Puribaarikörpäne
Rammariin rammariin jokaaamu sännätään. Tiistaina,keskiviikkona ja torstaina.
- Kyllävainjep
Olen vasta aloittanut uudessa työssä. Työpaikalla on pari vanhempaa naista, jotka kyllä tykkäävät kovastikin seurailla tekemisiäni kellon kanssa. Ei ole haitannut ennen, mutta toinen pitää hupinaan täräyttää muista henkilökohtaisuuksia ääneen. Kommentoidaan vaatteet, ulkonäöt, perhesuhteet udellaan, sun muuta mukavaa. Jos mikään on väärin tai hukassa, niin vihjataan, että no täällähän on uusia. Ja kaikki tietysti silloin kun paikalla on mahdollisimman paljon muita ihmisiä. Useamman kommentin jälkeen tulee vielä perään, että ethän pahastunut? Eli melkoista v****ilun makua suorastaan, koska kysyjä jo etukäteen ajattelee, että asiasta toinen saattaisi suuttua. Vai mitä mieltä olette?
Toistaiseksi asialle en ole tehnyt mitään, muuta kuin että kerran kävi niin, että repesin täysin nauramaan, kun toinen alkoi vihjailla pukeutumisesta, liian avoinaista ja ettei hän nyt ainakaan pitäisi ja muiden kuullen teki sen. Perään se, ettethän nyt pahastu.. En voinut olla nauramatta ääneen.. Nauroin hämmennystä, en sitä, että olisin tajunnut nauraa. Onneksi nauroin, enkä itkenyt. Siitä saattoi onneksi saada sellaisen kuvan, että tosiaan nauroin kommentille huvikseen. Voin sanoa, että harkitsin monta kertaa asiaa, ja tulin siihen johtopäätökseen, että aivan normaali vaate oli päällä. En ala järkätä vaatekaappia uuteen uskoon toisten mielipiteiden vuoksi. Vaatteeni ovat asiallisia! Vaatteiden kanssa kommentilla ei ollut tekemistä. ´Päällä oli v-aukkoinen teepaita ja alla toppi.. Oli liikaa heille.
Olen uusi, ja tiedän, että jos en heti lopeta tuota jotenkin, se pahenee ja jatkuu varmasti. - kulmademari
Olen hieman yksinkertainen DEMARI ja kopioin näitä juttuja tänne, että näyttäisin fiksua esimerkkiä toisille kirjoittajille..
"Kyllävainjep"
https://keskustelu.anna.fi/threads/henkiloekohtaisuuksien-kommentoimiseen-reagointi.1608141/ - KunnonDemarimeininkiä
Olen yksinkertaunen Demami .Ajan isän Mersulla ,käyn työssä isän kattofirmassa.Olen sijoittanut rahaa osakkeisiin.Silti käyn seurakunnan vähävsraisten ruokailussa ahmimassa 3lautasta ruokaa.
- Keskustaan
Sekö Rock Clubia vastapäätä olevako ?
Varkaus taisi olla ensimmäinen kaupunki Suomessa - jossa oli oma Rock aiheinen
Baari keskustassa ? - Admiraalia
Muista itse kun monasti 90 luvulla tuli käytyä !
Kerrankin menin tilaamaan kaksi olutta - vaikka kaveri oli kotona vasta
saunassa ja sitten senjälkeen tulossa juomaan sen ! - Anonyymi
tuitui
- Anonyymi
mokkasiinit
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
Joo, eilen oli vielä auki.
- Anonyymi00021
Ajat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site645951Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714795Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto474384SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502473Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352379Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat442108Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41479En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131239