Montako punnerrusta pystytte tekemään?

biboju14

Ite oon 14 w ja 53 kunnollista paljos te :)?

123

5990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minävaan <:

      Oon tyttö ja miesten punnerruksia menee suunnilleen 50. Olen sitten kilpavoimistelia, et ei tarvi ihmetellä.. :>

      • mietykkään itestäni

        mie olen tyttö mutta mie kokkeilin niin en mie jaksa yhtäkään :D sit mie kokkeilin naistenpunnerruksiaki niin ei vaan nittäkään saanu yhtäkään tehtyä, mikäköhän minnuu vaivaa? :D miulla on kuitenki paksut käsivarret niin ei sen pitäis siitä johtua ettei miulla ois lihaksia... :) no, kaippa siinä on sitte joku jippo mitä mie en tajjuu :(


      • aika vähä :DD

        tyttö olen , urheilen pari krt viikos, miesten punnerruksii 5-7


    • niih-i

      Todennäköisesti ainakin sata. Minuutissa teen n. 80 punnerrusta. Punnerran päivittäin. Oon 21v.

      • Rkeii

        Aika vitun kovaa sätimistäjos 80 per minuutti, ei siine ehi mennä kunnolla alas asti :Dddddd


    • spödre

      14v, minuutissa 45-50.

    • Lagu98

      Oon 13 v tyttö ja pystyn tekee putkee vaa joku 7-10 punnerrust :D Oon kuitenki iha tyytyväine tohonki suorituksee. Siis iha miestepunnerruksii noi siis ^^

      • ghjgfjgjg

        15v. 55 punnerrusta 45 sec tuli kuntotestissä


      • judotyttö
        ghjgfjgjg kirjoitti:

        15v. 55 punnerrusta 45 sec tuli kuntotestissä

        oon 14v tyttö ja kyl yli 50menee mieste:Dharrastan meinaa judoo::D


      • poika 14..
        judotyttö kirjoitti:

        oon 14v tyttö ja kyl yli 50menee mieste:Dharrastan meinaa judoo::D

        judotyttö... mä oon karate poika. jutellaaks?


    • jep jep

      just testasin ja meni 32 miesten punnerrusta.
      Oon 17v tyttö

      • 13 futaaja

        60 futis harkois P.S meijä valkku o iha hullu


    • himourheiluja

      oon 16 vuotias tyttö 80

    • nw

      En yhtään, kiitos kipeän ranteen.

    • jos löytyy intoa
      • MikäVittuLie

        Oon 14v poika ja en saa yhtään


    • tralalolo

      haha vaivaiset kaksi ja olen tyttö, 15 v :D

    • karutotuuus

      poika, 12 ja noin 40 :DD

      • EBIN:D

        Mies 89v ja menee 2 minuutissa. EBIN XD LOLSPÖDRÖSBERABUDSOS XXXDDDXD


    • epäuskoinen

      voi v***u mitä paskaa. puolet kusettaa tuloksensa :D varmaan menee 100 oikeeoppista miesten punnerrusta. Niin varmaan joo, kyllä kyllä. ja tytöistä harva tekee noin paljoo kun noi parhaimmat kusettaa.

      • jepsssll

        Miksi kusettais. Kyl mäki muistan ku ihan vaa punnertelin enkä juuri muuta kroppaa reenannu nii punnersin ku hirmu. Nyt ei mee ees hirveesti kun on reenannu kunnolla kaikkia lihaksia ja tullu rutkasti painoa yläkroppaan. Sillai about 50 saan.


      • dhhfd
        jepsssll kirjoitti:

        Miksi kusettais. Kyl mäki muistan ku ihan vaa punnertelin enkä juuri muuta kroppaa reenannu nii punnersin ku hirmu. Nyt ei mee ees hirveesti kun on reenannu kunnolla kaikkia lihaksia ja tullu rutkasti painoa yläkroppaan. Sillai about 50 saan.

        Sun viestissäs ei ollut kyllä mitään perää


      • LOlol

        Kusetat itsekin. Ei ole mitään "miesten punnerruksia". Ne ovat etunojapunnerruksia ja harvat noista yli 50 vetävistä tekee sen oikein.


    • bodybuilder18

      18v kevyen luokan bodybuilder 152 jaksoin äsken putkeen

    • =(

      13v, ei mee yli 25 miesten punnerrusta =( Ton paremmaks en vaan saa, onko tosi huono? =(

    • hahahah mikä vitun idea on tulla puhuu paskaa siitä kui monta punnerusta menee jos ootte niin vitun kovii niin menkää sinne salille treenaa

    • Vlgkt

      Oon 12v ja saan 58 kunnollista punnerrusta

      • lätkäpelaaja

        ite oon 12 myös mut saanki 59 min
        sit taas niin kauan ku jaksaa tais olla kuntotesteis 73


    • Lolvaakymmene

      No ainakin äsken vedin kylmiltäni kymmenen sipsipussis syötyäni. Ja oon kolmetoista v.

    • Lolvaakymmene

      No ainakin äsken vedin kylmiltäni kymmenen sipsipussis syötyäni. Ja oon kolmetoista v.

    • Mo

      Hyvänä päivänä repäsee ~50. Ihan jillistiku ottaa nii jaksaa.

    • Poika 13

      Oon 13 ja pystyn tekee ihan putkee 80 miesten punnerrust ja käyn salilla.

      • yllättynyt

        Oon 15v poika ja käyn nykyää salil.. Iha yllätyin ku sain äsken 83 oikeaoppista (90° kulma) miestenpunnerrusta 0_0


    • cbfggrgthyt

      12v, 30 miesten punnerrusta

    • 12v

      en yhtään ::(:(:(:(:(:(:(:(

    • tyttö15

      jnt. 9-10 (miestenpunnerrusta)

    • triithiin

      Oon 13v. tyttö ja saan nelisenkymmentä miestenpunnerrusta, niin että nenänpää osuu maahan joka punnerruksella. :)

    • popopopop1

      mäen saa yhtää :((((

    • asd

      20000000000 punnerrust 20 sekunnis

      • asd1asd4

        ps oon terminaattori


    • 432244224rqw

      joku 300 4 sekas. En oo tyytyväine

    • Oon 13v tyttö ja niit miestenpunnerruksii menee jtn 50. Kyl kuule kannattaa olla futarimaalivahti! xppp

      • icehockey<3

        11v tyttö 30(-:


    • 1+1=2

      ööö... entiiä enkö osaa tekniikka mutta p 15 ja 0

    • punnertaja ;D

      Yleensä 2000 miesten punnerrusta putkee, huonoina päivinä 500-1000.
      Paras putki minkä oon vetäny oli 10 000 punnerrusta alta minuutin. Se oli joskus 40`luvulla.

    • 14v

      45 ehdin tehdä, sit meni ranne paskaks.

    • freakboy

      Nykyään jotain 25....ok aika huono,mutt oon mä joskus tehnyt 50.
      Mut montako vatsapunnerrusta teet ilman mitään jalkatukea?
      Itsellä menee 50 kevyesti.

    • KASVAKAA

      Huomaa kyllä pikkujonnejen huonon itsetunnon kun joku laittaa saavansa 50 punnerrusta ja kommentilla 10 miinusta...

    • 12v poika

      itse 12v ja kolme viikkoo sit sain n.10 ;D mut nyt alotin sellasen ohjelman ja menee vähä päälle 40 toissapäivänä meni 44

    • 15wee

      Oon 15w tyttö ja punnerruksia menee n.50 mutta harrastan taekwondoo joten kohtalaisen hyvässä kunnossa oon :) Ps:en aluks uskonu et yli 30-40 pystyisin vetään joten tyytyväinen olen kun pystyinkin äskön noinkin monta tekemään

    • aabcdeef

      Poika 16 oon, ja kokeilin niin 60 meni.

    • CHUCKNORRRRIS

      All of them.

      • vali o

        Mjoo o ettete homot osaa EES tehä kunnon punnerruksii jote älkää vaivautuko laskemaan ;D
        mitä jos keskustelisimme maidon juomisesta??


      • Jeromino1

        Jos et usko mitä nää tyypit on tehny nii turhaan vaivaudut lukemaan näitä. Ps taidat ite olla joku läski joka ei jaksa ees yhtä kyykkyä


    • adksdkasdadas

      Voimia riittää noin viiteen miesten punnerrukseen, jos oikein sinnittelen nii saan 10.

    • Tyttö13nyt

      Noniin odottakaas niin kokeilen : )

      • Tyttö13nyt

        Kuolin...


    • tyhmä,läski,rumamä

      12, ja saan vaa 0..mut naisten punnerruksii saan vaik kuinka

    • 16v poika

      Oon 16v poika ja oli pakko oikeen koittaa paljonko menee ni 35 meni silleen kunnollisia ja sitte loput 42 asti ei ollu sellasia niin kunnollisia

    • jorkkeelii

      17v enkä jaksa yrittää

      • bbgfgtr

        Ei ole mitään miestenpunnerruksia. Ne on etunojapunnerruksia.


    • boju98

      15v ja 66 meni minuutissa kuntotestissä.

    • nallepuh6

      11 v poika menee noin 70

    • 2337y6

      saan 9

      • 17v salimies

        Menee nenä lattiaa ja näin 45 punnerrusta ja käynyt salilla 7kk että ihmettelen suuresti kun 13v saa sen 70. MITÄ v****a


    • runkkupetteri

      jumalauta oon 23v ja käyn salilla ja ennätykseni on 245 :D en tiiä miten mut tuliha noit

    • loolzz

      Yhen saan :DD paska kunto mikä paska!

    • sawon woimoo

      600 punnerrusta pojat laski mie tein..
      eipä mittää tuon piäle kolme päivää jalakakyykkyä ilman taukoloita niin reijetnii tulloo
      tehtyy osimoilleen..

    • Tyttöööö

      Seittemän kun viimeks yritin, nyt ei kyl huvita kokeilla kun salee vaan tulos pienenee XD

    • ecc__

      Piti ihan koittaa kun en ole todella pitkään aikaan punnertanut. Ei mennyt kuin 52, rinta lattiaan ja kädet suoriksi luonnollisesti. Ei mikään hääppönen tulos ku painanki vaan 85kg

      • g41269

        @ecc_

        Erinomainen tulos se on perkele.


    • Vapaa-ajan punnertaj

      Poika, ikä: 10v. 84 miesten punnerrusta.

    • Minä

      Poika, ikä 15, 5 miesten punnerrusta tai 15 naisten.

    • lolittaja7

      32 minuutissa :DDDDDDD

    • hobidee

      Kokeilin äsken, 21 kpl meni ja 16v jätkä olen.

    • Nasu11

      Tyttö oon ,15, ja punnerruksii kerran futatreeneissä 112 kpl, kun valmentaja unohti mun ryhmän sille lihaskuntopisteelle. Sairasta
      En mä hirveesti huvikseen tee :D

      • jjj__

        Ai yhteen putkeen rintakehä lattiaan, vain varpaat ja kämmenet maassa ja kädet suoriksi? Aika kova pakko myöntää


    • Nasu11

      Joo, ns. "Miesten punnerruksia" putkeen mutt ei rintakehää lattiaan vaa kädet vähä yli 90 asteen kulmaan. Oli hirveetä ja otti koville.

    • jjj__

      No kyllähän silleen niitä pystyy veivaan vaikka miten paljon jos noin vajaaks jättää liikeradan, ihan hyvin silti

    • Nasu11

      :D

      • piirvei

        :D:D


    • poika15vbqg

      Saan putkeen noin 20 etunojapunnerrusta. poika 15v.

    • 7876

      Tällä kunnolla saan 70/minuutissa
      ilman aika rajaa 120 punnerrusta :D

      Ikää on 21 vuotta :)

    • Salijätkä

      Oon 15v poika, käyn salil säännöllisesti tekemäs rintaa ja muuta sellast, ja sit kotona aina aamusin 30 nii putkee kun kokeilin nii menee 280

    • 16vJätkänPätykkä

      Nuo "kuntotesti" tulokset on silkkaa paskaa. Itse olin samanmoinen jonne yläasteella ja väitin saavani 36 punnerrusta 30 sekunnisa. Sainkin, mutta oikeassa punnerruksessa rintakehän tulee olla nyrkin lähellä maata. Mutta mulla oli ehkä kaksi nyrkkiä.
      Nyt kun testasin tuli 26 oikeaoppista. Oon nyt 2kk reenannu kotona. :) Tyytyväinen olen.

    • Mies-21v

      Maksimimäärä mitä olen koskaan vetänyt putkeen on ollut 70 punnerrusta jalat penkillä. Kyllä se satanenkin luultavasti paukkuisi helpostikin kun treenaisi muutaman päivän/viikon mutta sen verran helppoa kamaa noi etunojat omalla painolla ettei jaksa panostaa...

    • jcjåixxu

      25 11v poika

    • JoKu_RaNdOm

      Mul on lihasta jaloissa ei käsissä, eli ei nouse vaikka kunka kiskoo =P

      • UiJuma

        Kuulostaapa uskottavalta että 13v jannut vetäsee 70 etunojia :D Tietysti siis niitäkin löytyy jotka siihen kykenevät,mutta mielestäni 1-15 peruspunnerrusta tuon ikäiselle on uskottavampi määrä.Sekin tietysti vaikuttaa harrastaako/mitä/harrastaako lainkaan urheilua.


    • 13v boe

      Oon 13 ja minuutissa menee 60 ja putkeen 70-80. Treenaan säännöllisesti oman kehon painolla ja käsipainoilla

    • Fatboy69

      Punnerrustaulukko

      0 huono
      1-9 parantamisen varaa
      10-15 iha ok
      15 hyvä

      Itse sain sen 10 punnerrusta ja olen 13v poika :D

    • moisdooo

      18v, 67

    • treenailija

      Enkka on kuuskyt mut yleensä teen sellasii 30-40 sarjoja.ei käy liian rankaks mut käy hyvin lihaksiin ja seuraavan päivän jaksaa taas saman.

    • Väsyttää

      Polvien takia en pysty tekeen yhtään naisten punnerrusta. Miesten menee 20 ja sit ranteet alkaa hiertään liikaa -.-

    • Juuhjoph

      13v poika ja vaan 40minuutissa :/
      Toisaalta mein luokan parhaat teki nekii vaa 50minuutissa

    • vahvamieskm

      mitä helvettiä te ikäänne mainitsette? ei se siihen tulokseen auta mitään.

      olette pienempiä kuin aikuiset ja kevyellä keholla on helpompaa punnertaa.

      jos teette hitaammin ja painatte enemmän, alatte huomata ettei olekaan helppoa.

    • aikatuovoimaa

      "Mies 89v ja menee 2 minuutissa. EBIN XD LOLSPÖDRÖSBERABUDSOS XXXDDDXD"


      menee 89v äijältä enemmän kuin yhdeltäkään palstan teiniltä.
      ikä ja kokemus tuo voimaa.
      on entisiä urheilijoita joilla sitä oikeasti on.
      siihen ei nettiteinit pysty, kokeilkaa oikean ukon kanssa niin uskotte.

    • hfhejfhfuudfu

      Ylä-asteen kuntotestissä vain muutama sai sen yli 40. Voi jätkät vähän miettiä omaa tekniikkaa jos joku vetää päälle 50 eikä edes harrasta mitään aktiivisesti.

    • hallelujaaaaaa

      noin 1000 10min.. oon 2v

    • Hympj

      Ne ei vittu ole mitään miestenpunnerruksia vaan etunojapunnerruksia

    • geenit

      Ite saan tehtyy noin 200 punnerrusta ilman aikaa. Minuutis ehkä 15kpl. Oon tyttö 13v. En harrasta liikuntaa, mut kai hyvät geenit.

    • Juha99

      Itse olen 17 vuotias poika ja saan 60. Olen maastohiihtäjä.

    • Tunkkapussi__

      Kaksi. Alkopalsta on syönyt kaiken energiani.

    • Salisami

      Viimeks meni 28 punnerrust 30 sekuntii sen jälkee alkanu käymää salil ni saattas mennä se 30 rikki

    • Urheilijaaa

      Koris tyttö 14 v ja menee about 30-40 kunnollista miesten punnerrusta, ja ojentajia punnerruksia alle 10.
      Aika läppä nää jotkut ku ne rikkoo tääl jotai maailman ennätyksiä et paljon saa minuutis. Meil on kyl sen verran tiukka valmentaja et tuskin kukaan tääl sais ees 10 sille kelpaavaa punnerrusta.

    • Minas 30-40 koulu kuntotestis

    • pikkuhoro69

      Saan 10 punnerrusta sekunnissa SUCK IT MOTHERFUCKEEEEEER
      Ps. Oon 12v tytö painan 10 kiloo oon tosi lihaksikas ja käyn 10kertaa viikossa salilla

    • hhhhhhhhh

      ite oon 13w ja 0 menee... :D

    • hhhhhhhhh

      ps. harrastan aktiivisesti liikuntaa ja kisaan triathlonia ihan hyvin tuloksin et en sit tiä mikä on vikana...

    • Anonyymi

      Oon 12v poika ja pystyn vetää 30 miesten punnerrusta. Onkose huono vai hyvä?

    • Anonyymi

      En yhtään.

    • Anonyymi

      12w 55 punnerrusta 20 leukaa

    • Anonyymi

      Olen 11v poika sata menee 2 minuuttiin

    • Anonyymi

      Mulla meni sen 40 ennenkuin käsi murtui. Nyt kuntouttaessa ei kyllä mee yhtään

    • Anonyymi

      45 olen 9 vuotias ja olen harrastanut breakdance 3 vuota

    • Anonyymi

      Oon 13v tyttö saan 3 miesten punnerrusta oli paljon vaikeempaa ku luulin.

    • Anonyymi

      Oon 13 ja menee 41 minuuttiin punnerruksia onko hyvä

    • Anonyymi

      Ite oon 13 ja oon poika.menee minuutissa 41 miesten punnerrusta

    • Anonyymi

      Jaah, lähteekö kertapuristuksella paljon hammastahnaa hä.

    • Anonyymi

      Oon 10v poika vedin 50punnerrusta

    • Anonyymi

      Olen poika ja pystyn tehä noin 110

    • Anonyymi

      Jos on 50kg kukkakeppi niin on hiukan eri asia punnertaa kuin 130kg jonka ei tarvitse punnita itseään neuvolassa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe