Pakko kokoaja aatella tuleeko riparille jotai vittumaisia tyyppejä... Mut silti en tiä onk sil mitää välii mut voisko joku sanoo et kiusattiinks teijän ripareilla? ei tietenkää sua jos oot suosittu mut ylipäätään? kiusattiiks siel ketää? niiinku kunnolla...
Rippileirillä kiusaamista?
3
303
Vastaukset
- jou.
Ei mua itseäni koskaan silleen kunnolla kiusattu, mut mun omalla rippileirilläni mulla ei ollu melkein ketään kaveria. Ne ketkä tunnin ennestään pelas fudista samassa jengissä enkä itse pelannut siinä.
Rippileirillä on yleensä aika hyvä yhteishenki, tai näin ainakin väitetään, en tiedä. Itse kävin riparin kun olin kasiluokalla, ja muistan kans jännittäneeni sitä aika paljon.
Kyl ne tyypit mun koulusta aina jotain vähän suuta soitteli, mut se oli lähinnä semmosta läpänheittoa eikä sitä kannata ottaa kauheen raskaasti. Se kuuluu ikään.
Itse leirillä en kyllä viihtynyt ollenkaan... toivottavasti itse viihdyt paremmin. - viivi
muakin ahistaa ajatus että riparilla olis jotain kiusaajia. :// Jos on niin menen kyllä suoraan puhumaan jollekkin isoselle...haluun tehä siitä kiusaamisesta lopun. Niillä ei oo oikeutta siihen joten paras vaan tarttua tilaisuuteen ja näyttää niille että vaikka oon hiljanen niin uskallan silti puuttua niitten käytökseen mua kohtaan.
Tsemppiä sulle (;
ei kyllä liittyny aiheesee kovin paljoa :D sori! - haistatetaan yhessss
No vitut niistä ihmisistä ketkä haluu pilata upeen yhen hienoimmista muistoistansa kiusaamalla jotai tyyppii, jätä ne omaa arvoo jos ne saa siit jotai mielihyvää :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756