Minua vasta onkin SIUNATTU oikein fiksulla yläkerran naapurilla:
- Kun herra pitää bileet, musiikki pauhaa, kanat kaakattaa ja ukot örisee noin aamuseitsemään asti.
-Joka helvetin ilta n. klo 23 alkaa jumalaton kantapää-tömistely, joka kuuluu ainakin kahteen kerrokseen. Tätä norsumarssia kestää aamuyöhön asti.
-Joka helvetin ilta n. klo 23 alkaa huonekalujen raahaaminen pitkin lattiaa.
-Ja kesällä kun itse pitäis parvekkeen ovee ja ikkunaa auki, herra astelee parvekkeelleen tupakalle, ja silloin on itse pakko vetää ovet visusti kii ellei halua haistella tätä huumaavaa käryä.
-Herra pitää tietokoneensa kaiuttimet niin kovalla, että aina kun herra saa mesessä viestin, naapuritkin tämän tietävät.
Riesaa naapurista!
1
254
Vastaukset
- Kirsikka......
Onneks olkoon ! Kuullostaa siltä, että entinen naapurini olisi muuttanut sinne.
Pari vuotta joutu katteleen ennen kuin muutti helvettiin. Rikkana rokassa Isännöitsijänä munaton hiiri, joka ei ottanut mitään kantaa kun muut ei valita.
Pahinta on se että toisina naapureina "pelkääjät" jotka eivät uskalla ottaa mitään kantaa, vaikka joku heitä häiritsisi.
Normaalisti tollasen saa kyllä pihalle aika nopeastikin, mutta se vaatii toisten naapureiden yhteistyötä.
Voimia vaan sulle. Tiedän että se jatkuva vitutus saattaa pistää miettimään aika epätoivoisiakin tekoja...häiriköitä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760